יום שני, 11 ביוני 2012

RISE AND SHINE

בכל הקשור להיחשפות לשמש, אני הכי "חכמה" שיש. לא יוצאת מהבית בלי מקדם הגנה וכובע. גם בחורף. בתור ג'ינג'ית לבנה אינני יכולה להרשות לעצמי אחרת...
הידעתן ש-80% מזנקי מנזקי השמש מצטברים עד גיל 18 ושכ- 90% מסימני ההזדקנות המוקדמת של העור, מקורם בחשיפה לשמש כבר בגילים צעירים ולכן חשוב להיזהר ולהישמר!
עד לפני שנתיים הייתי משתמשת דרך קבע באולטרסול של ד"ר פישר אך הריח של הקרמים ליווה אותי ממרחקים ולכן התחלתי לחפש אלטרנטיבות איכותיות אחרות עם ריח פחות דומיננטי ומעל SPF15.
רגע, מהו SPF בעצם? 
SPF - ראשי תיבות של Sun Protector Factor ,מדד המעיד על כושר התכשיר למנוע מקרני UVB לחדור אל העור. אם ללא שימוש בתכשיר, העור מאדים לאחר 5 דקות, תכשיר בעל מסנן קרינה 20SPF יעכב את האדמת העור פי 20 זמן, כלומר אחרי 100 דקות. על רוב התכשירים מצוין כי הם מעניקים הגנה רחבה - BROAD SPECTRUM, דהיינו מפני קרינת UVB ומפני קרינת UVA. בכל מקרה, אין תכשיר המסוגל להעניק הגנה מוחלטת מפני קרינת השמש.

וככה הגעתי לסדרת המוצרים ANTHELIOS של לה רוש פוזה- 
כל מוצרי לה רוש-פוזה מכילים מים טרמליים ממעיינות לה רוש-פוזה וללא בושם. 
בסדרת אנתליוס 5 מוצרים לילדים ולמבוגרים עם SPF50+: תחליב הגנה נוזלי לעור פנים רגיל-מעורב, קרם לעור פנים יבש, תחליב וספריי (SPF50) לעור העדין של ילדים וסטיק לאזורים רגישים.
מימין לשמאל:
    EXTREME FLUID SPF50+ - תחליב במרקם נוזלי לעור הפנים, לא שומני (אינו דביק) ואינו מותיר סימנים לבנים. מתאים לעור רגיל-מעורב. מהווה בסיס לאיפור.
כחצי שעה לפני החשיפה לשמש, יש למרוח על עור הפנים. מומלץ לחזור על הפעולה בתדירות  גבוהה, במיוחד לאחר כניסה למים וניגוב.  
מחיר מומלץ לצרכן: 140 ₪ ל- 50 מ"ל.        
    MELT–IN CREAM SPF50+- קרם פנים להגנה גבוהה במיוחד מפני נזקי קרינת השמש, מתאים לעור רגיש ויבש.
מחיר מומלץ לצרכן: 140 ₪ ל- 50 מ"ל. 
LOTION  SPF50+   - תחליב לעור רגיש במרקם קטיפתי להגנה גבוהה במיוחד. אני מורחת שתי שכבות ממנו על כל הגוף משום שהוא היפואלרגני. חוזרת ונמרחת כל שעתיים וגם אחרי פעילות גופנית או כניסה למים.  150 ₪ ל- 100 מ"ל      

המוצרים של לה רוש פוזה משווקים בבתי מרקחת פרטיים בלבד ובאתרי הפארמים הפרטיים ברשת.

לנקום Soleil DNA Guard- תחליב בעל מקדם הגנה SPF 30 לגוף, אין לו ריח חזק, בבסיס "עבה" ולכן נדרשת דקה עד להיספגות מלאה. מחיר לצרכן 150 שקלים ל-150 מ"ל אולם אני קניתי אותו במשביר בכמאה שקלים בלבד. 


מכיוון שאינני יכולה להשתזף, אני בוחרת בפיתרון בריא יותר ללא נזקי שמש להכהות את רגליי-
לחברת הקוסמטיקה הטבעית  "פבוניה בוטניקה" יש את  התכשיר לשיזוף עצמי,  Self tanning emulsion – המעניק לעור צבע שזוף ללא נזקי שמש ומיועד לכל סוגי העור.
מה שמצוין בו הוא שאינו מלכלך ו/או מכתים את הבגדים, נספג בקלות ומעניק גוון אחיד. 
הפורמולה החכמה צובעת את המלנין הקיים בגופינו ועל ידי כך מעניקה פיגמנט שזוף הייחודי לכל אחד לפי צבע עורו.
כל התכשיר עשוי מרכיבים טבעיים מן הצומח והים ותמציות אורגניות המופקים מצמחי בר, שורשים, פירות, ירקות, אצות, מים, מינרלים וחמצן. כמו כן, אינו מכיל תוספי צבע, בישום, אלכוהול או שמנים למיניהם.
"פבוניה בוטניקה" איננה עורכת ניסויים בבעלי חיים והיא ידידותית לסביבה החל משימוש בחומרים ממוחזרים ליצור האריזות וכלה בהימנעות בשימוש במוצרי תרסיס הפוגע בשכבת האוזון.
הוראות שימוש: לפני השימוש בתכשיר מומלץ להשתמש בפילינג להסרת תאים מתים. על עור נקי יש למרוח את התכשיר על הפנים והגוף בצורה אחידה, עד לספיגה מלאה. הגוון יתקבל שעתיים לאחר המריחה. 
עכשיו חשוב לי להעביר שרצוי לנסות את המוצר עליכן במשך כמה ימים עד שתבינו את "הטריק" למריחה נכונה שתכסה באופן מלא את האיזור שאותו אתן רוצות "לשזף". כמובן שבפעם הראשונה יהיו אזורים שיראו לא אחידים בגוון ולכן במקרה שלי לבשתי מכנסיים עד שתפסתי את טריק המריחה. בכל אופן, המוצר עובד. 
מחיר210 ₪ ל- 150 מ"ל.
להשיג אצל קוסמטיקאיות מורשות, בתי מלון, מכוני כושר וספא ברחבי הארץ.  www.pevonia.co.il


ומהגנה נגד שמש ושיזוף בריא נעבור לתכשיר יותר טיפולי לעור:
               ערכת profound  
ערכת פרופאונד היא ערכה המיועדת לטיפול ביתי בהבהרה,חידוש והצערת העור כשמטרת העל היא להיות הבעלים הגאה של גוון עור אחיד. 
הערכה מבוססת על טיפול יומיומי לפני השינה ומבטיחה לשקם, להבהיר ולהבריא את העור, לטשטש סימני אקנה ופיגמנטציה, לטפל בנקבוביות גדולות ולהפחית קמטוטים. ניתנת לשימוש בכל עונות השנה (גם בקיץ) ומתאימה לכל גווני העור.
הערכה מגיעה בקופסה לבנה עגולה מהודרת כשבתוכה חמישה תכשירים.  Profound Cleanser - סבון מקציף שמסיר לכלוך ותאים מתים, toner, שתפקידו להשלים את פעולת ניקוי והכנת העור. סרום נוזלי עם ריח ממכר וגם ה-Renwal cream, קרם לבן שמגיע במארז חד יומי.
הטיפול בבית אורך דקה וחצי ביום למשך חודשיים. שלב ראשון אורך חודש במהלכו ייתכן גירוי, צריבה, קילוף קל, יובש או מעט אדמומיות. התופעות הללו משתנות מאישה לאישה ויש כאלו "שיוטרדו" מהן יותר מאחרות. לפחות הן זמניות ונעלמות כאשר מגיעים לשלב השני שגם הוא נמשך חודש ובמהלכו העור הופך גמיש, מוצק וחיוני יותר,הכתמים מתבהרים וכל פגמי העור מטשטשים.  

שיטת פרופאונד בטוחה במיוחד החדרת החמרים הפעילים נעשית בפעפוע הדרגתי המאפשרת לעור להסתגל לחומרים. הטיפול אינו מצריך זמן החלמה ותופעות הלוואי הינן זניחות וזמניות.
הרכיבים הפעילים נשארים יציבים ובטוחים לשימוש במשך שנתיים.
מחיר: 2,490 שקל. לא זול אבל עומד במילה.
להשיג: במרכזי האסתטיקה novamedical ברחבי הארץ. כן, כו, נובה מדיקל המפורסמים מהפוסט הזה


קיץ 2012 עומד להיות מיוחד במיוחד!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה