יום שלישי, 3 ביולי 2012

להיות או לאוקסיטן

צהרי יום לח וחם במיוחד בתל אביב, אני אחרי יום סידורים מפרך, עייפה ומחוממת היטב מהשמש נכנסת אל סניף לאוקסיטן דיזינגוף סנטר. פוסעת אל עבר הספא, מים קרים ותמרים מקבלים את פניי וכבר מתחיל להיות לי נעים. מחליפה חולצה בעד סטרפלס חלוק חד פעמי, שוטפים את רגליי במים עם שמנים ארומתרפים, הקוסמטיקאית משפריצה ריח נהדר של לבנדר, וניל ועוד בחדר, מעמעמת את האור, דואגת למוזיקה נעימה, אני עוצמת עיניי ומתמסרת. 
הגעתי לטיפול פנים מיוחד (375 שקלים מחיר רגיל, 325 שקלים לחברי מועדון) שמורכב כולו רק ממוצרי לאוקסיטן. כך, בכל שלב של הטיפול, העיסוי והמסיכות מורחים עלי קרמים ריחניים ונעימים למגע והכי טוב- הם כולם של לאוקסיטן. 
בזמן שאני נאלצת לחכות עם מסיכה מרגיעה וקרירה על פניי במשך עשרים דקות, אני זוכה למסאז' בכפות הידיים, בגב ובאיזור הפנים וצוואר. הידיים של הקוסמטיקאית חמות ונעימות ובשעה שהיא מניחה את ידיה על הרקות בצידי ראשי, אני נרגעת לחלוטין. לבסוף, מושיבים אותי על המיטה ומגבת חמה רותחת נפרסת על הגב העליון שלי ומשחררת כל חסימות שהיא.
שעה וחצי של טיפול, מה בדיוק עשו לי שם לפרטי פרטים? לא זוכרת!! אני הייתי במימד אחר. 
נכנסתי ללאוקסיטן ספא מעוכה כשקית תה, יצאתי מעוכה מרחפת, ממהרת הביתה בדרך לשנ"צ. מסקנה/הבהרה: אני...לשם..חוזרת...ובקרוב.


מלבד טיפולי פנים לאישה ולגבר, מוצעים במקום שירותי פדיקור ומניקור, שעווה וסידור ועיצוב גבות. יש גם אפשרות לקנות שוברי טיפול מתנה באתר (ללחוץ על הקישור)..
ספא ל'אוקסיטן ממוקם בחנות ל'אוקסיטן שבדיזינגוף סנטר שער 4,6 - תל אביב.
טלפון לתאום: 03-5256059 


בגיל 18 קיבלתי במתנה קיט עם מוצרים מוקטנים של לאוקסיטן. הקיט הגיע בקופסה מהודרת וההתנסות עם הערכה גרמה לי להתאהב במוצרים. ככה הצטרפתי למועדון והתחלתי לצבור ערכות כאלו בעצמי. מאז אני מחזיקה בדעה מוצקה שהערכות הן חלק מרכזי בלאוקסיטן. מחירן מוזל בהרבה יחס למחירי המוצרים הכולל שבאותה ערכה. 
הערכות הללו הן משהו שאני אוספת בעצמי, רעיון מצוין למי שרוצה להתנסות במוצרים של הסדרות השונות וגם מתנה אדירה בפני עצמה.  ממליצה אישית על סדרת התה הירוק ופיוואן פלורה.
עוד רעיון נהדר נוסף- מזוודה המשמשת לאריזת מתנה מקורית ומהודרת או לשמירה על האיפור האישי. 39 שקלים בלבד ואפשר להשתמש בה גם בתור תיק.
הפעם התחדשתי בערכת נסיעה מפנקת (יש ערכות ייעודיות לגבר, לאישה ולחובבי הפינוק), רעיון מהפכני ולא פלא שהוא "רב מכר"

 אז מה בערכה: 
קרם רגליים חמאת שיאה 30 מ"ל
קרם ידיים חמאת שיאה 30 מ"ל
שמפו לשיקום שיער יבש ופגום 75 מ"ל
ארומקולוג'י ג'ל רחצה ממריץ 75 מ"ל
בושם או דה טואלט קייצי וורבנה לימון 10 מ"ל
שפתון חמאת שיאה לריכוך השפתיים 2 גרם
ארומקולוגיה מיסט לכרית שינה רגועה 15 מ"ל
ג'ל אורגני לטיהור ידיים לבנדר 50 מ"ל
תיק נסיעה שיאה
והכל במחיר 179 שקלים!!

הערכה כבר זכתה לבכורה בנסיעה האחרונה שלי והיא צפוייה לשמשני גם באוגוסט וספטמבר. היא בהחלט מפנקת מבחינת מוצרים וכמות. 

נא ללחוץ על הקישור:

3 תגובות:

  1. המוצרים של לאוקסיטן הם פינוק אמיתי. במיוחד אני נהנית מהם ביום ההולדת כשיש לי הנחה דרך המועדון חברים. יוקדם יום ההולדת שלי לאלתר!

    השבמחק
  2. כאן אני מודה ומתוודה, אני מכורה ללאוקסיטן. קרם הידיים שלהם הוא חובה בכל תיק, וסדרת האימורטל גורמת לי לרטט נעים במעלה הגב.

    השבמחק
  3. שמחה לפגוש מכורות כמוני! גם אצלי קרם הידיים קבוע בתיק.

    השבמחק