יום שני, 23 ביולי 2012

להגשים חלום

חלום שהתגשם ב- MCSPA

כשהזמינו אותי לחווית ספא שממוקם בדירה ולא במרכז ספא ייעודי, לא ידעתי למה לצפות והייתי בטוחה שהקצו חדר מהדירה ל"ספא" ופשוט שמו בו מיטת טיפולים. כמה שאני טעיתי....
אכן הגעתי לדירה בבניין שנראה לא משופץ מבחוץ במיקום מושלם ושקט במרכז של מרכז הרצליה אך הדירה עצמה ממתק, משופצת מהיסוד ומחולקת לשתי קומות: קומת מגורים וקומת ספא. קומת הספא מחולקת לחדר טיפולים, חדר ג'קוזי ומקלחון וגג ענקי לקינוח. הכל מעוצב בלבן וחדש.

מיכל הבעלים של הספא MCSPA הינה קוסמטיקאית ומסאז'יסטית מדופלמת והייתי בטוחה שהגעתי לעבור טיפול פנים מקיף אבל שוב...טעיתי. 



במקום זה זכיתי להגשים חלום בהפתעה גמורה וקיבלתי מסאז' בארבע ידיים!!!
במשך שעה מיכל ואיה לשו אותי בתיאום מושלם, בתנועות מדויקות, בקצב אחיד לקול מוזיקה קצבית רגועה. אני מכירה להתמסר למסאז'יסטית מקצוענית אחת, אבל הפעם זה כפול שתיים! זה "התעללות" מכוונת ומכופלת.
הן עשו לי אינסוף צמרמורות עונג בגב, הגמישו לי את המרפקים, שחררו לי את הצוואר והגב העליון, טיפלו בגב התחתון שהחליט לככב פתאום. בשלב מסוים שכבתי על הגב, מיכל עשתה לי טיפול יופי מהיר בפנים ואיה התמקדה בכפות הרגליים שלי. מרוב שהייתי בעננים לא ידעתי באיזה כיף להתמקד קודם שכן כיף לי בשני הקצוות של הגוף ולא סתם כיף לי, תתקדמו תמונה אחת למטה ותשפטו לפי הפרצוף שלי. במבט ראשון הוא אולי יראה לכן הלום קרב אך שנייה נוספת תסגיר שהייתי במצב רגשי כזה עמוק, מעין נירוונה. 


כמה יתרונות של ספא ביתי לעומת מרכז ספא ייעודי:
1- המקום תמיד נקי ברמה שאפילו אני לא מצאתי פגם אחד.  
2- ביחיד או בזוג, קומת ספא שלמה תמיד לשירותכם בלבד. אין דבר כזה עוד זוג שמחכה לתורו בג'קוזי או שפוגשים זרים בחדר ההמתנה.  רק אתם והמסאז'יסטיות איה ומיכל, אין יותר אינטימי מזה. 
3- הן לא ממהרות לשום מקום או למתפנק הבא אז הרווחתם מסאז'יסטית/ קוסמטיקאית נינוחה בעצמה ואין זמן מוקצב לשהייה בספא. 
4- לאימהות טריות בחופשת לידה מוצע שירות בייביסיטר בזמן הטיפולים. מיכל או איה מטפלות באמא והשנייה שומרת על התינוק. 


מיכל הדליקה אותי על רעיון אדיר שעד שלא אבצע אותו לא ארגע. סיפרה על מסיבה של 4 נשים שנערכה לילה קודם במקום. שתיים קיבלו מסאז' בזמן שהשתיים האחרות נהנו בג'קוזי ואז הבנות התחלפו, אחר כך נהנו ממניקור ולסיום ארוחת ערב על הגג בחוץ (ויש לה גג גדול ומשגע). 


למידע נוסף:
http://www.mcspa.co.il/page-1.aspx
052-8021014
מחיר הטיפולים, פייר הוגנים ביותר, כנסו לאתר לראות. חבילות הפינוק לזוגות נעות מ475 ועד 900, תלוי בפינוקים המשולבים. 


עכשיו נותרתי עם בעיה, אחרי שטעמתי מגן עדן, איך אוכל לחזור לעשות מסאז' רק עם מסאז'יסט אחד?!

4 תגובות:

  1. וואו, איזה כייף של פינוק ! ואת באמת נראית בנירוונה :)

    השבמחק
  2. נשמע כמו חוויה חושית מעלפת! שווה לנסות! תודה!

    השבמחק
  3. גם אני התפנקתי אצל מיכל שוה מאוד ונעים מאוד!

    השבמחק
  4. תודה לידיה, ממליצה לך גם להתנסות! 

    השבמחק