יום שבת, 18 באוגוסט 2012

עשו לי את השבוע


1-  "יפה ברגע" של ניו פארם.
תמיד איתי בתיק תכשירי איפור ולא פעם אני מוצאת את עצמי מתאפרת באוטובוס, מעלית, שירותים, YOU NAME IT ומצטערת שאין לי עוד כמה דקות לטיפוח יסודי. כמוני ל- 97% מהנשים חשוב להיראות יפות ומטופחות ו – 88% מהנשים מעידות על שישנו קשר בין המראה החיצוני שלהן להרגשה האישית.

ניו פארם אספו את כל חברות האיפור העממיות שתמיד יש עליהן מבצע כזה או אחר (קרליין, ג'ייד, רבלון, סופטאץ', לוריאל ועוד) וניסו לענות באמצעותן על צרכים קוסמטיים שונים כמו הסתרת חצ'קונים ברגע או תיקון מראה מבריק ברגע.

כל צורך תורגם למראה שמודגם על דוגמנית בסרטון וכולל מוצרים מכל החברות העממיות. ערוץ היו טיוב של "יפה ברגע" כבר באוויר
 ומדריך את הצופות לגבי המוצרים הנדרשים והטכניקות לאיך להגיע למראה הרצוי ואיך כדאי להתאפר לריאיון עבודה, לדייט או מבוקר עד ערב ב-ר-ג-ע.
הסרטונים קצרים וענייניים, קלים לעשייה ומספקים טיפים טובים בלי לבזבז אף רגע דל אחד.
כל סרטון מציג את חמשת המוצרים  ההכרחיים (מייק אפ, סומק, מסקרה, עיפרון עיניים ושפתון) שביחד יוצרים את הטוטאל לוק המדובר. ישנם 20 סרטונים ואת כולם תוכלו למצוא בערוץ היו טיוב או בפייסבוק:
סוף סוף הצליח לי האייליינר. 


2-  הבסיס המושלם לאיפור לעור שמן: תמצית שמן ארומתרפית של חברת "פבוניה בוטניקה" ובעלת השם הכי ארוך שפגשתי - AROMATHERAPY FACE OIL COMBINATION OILY SKIN
 IF YOU CAN'T BEAT THEM, JOIN THEM - איך לא חשבתי על זה לפני?! שמן מאזן שמן ומונע הופעת ברק שומני על המצח שלי ומחליק את העור. 168 שקלים ל15 מ"ל אצל הקוסמטיקאית שלך ומכוני הכושר והספא בארץ. 
"פבוניה בוטניקה" אינה עורכת ניסויים בבעלי חיים והיא ידידותית לסביבה החל משימוש בחומרים ממוחזרים ליצור האריזות וכלה בחומרים אורגניים וטבעיים.


3- שפתון לחות פופסטיק של מייבלין ב- 89.90 
 שמחזיר אור והרבה יותר מנצנץ במציאות אך מה?
 הוא בעצם שקוף לגמרי (השאיר שובל שקוף ומנוצץ על היד) ומגיב אחרת על כל אישה לפי רמת ה-PH שלה - עליי הוא כתמתם. מעניין איך הוא יראה עלייך..


    4-  WONDERBRA WIREFREE MAXIMIZER PUSH UP
WONDERBRA - החברה הבריטית שהכירה לעולם את הסוד למחשוף דרמטי ע"י הנדוס קאפ החזייה לפוש אפ. היא מרופדת ללא ברזלים ונמכרת כרגע במקום 199 שקלים ב-159!! מידות A-C וניתן להשיג אותה ואחרות טובות לא פחות ברשת בגדי הספורט הצבעונית S.WEAR כן, כן, מה שאתן שומעות- גם אני הופתעתי. 
החזה שלי מעולם לא ראה אוויר עולם ככה.


5- תחתון מחטב היילג גזרה גבוהה בצבע גוף של FIX 
הכי נראה כמו תחתון של סבתא אבל 50 שקלים ויש לכן בטן שטוחה וקימורים חלקים. אי אפשר לטעות כשמדובר בבגדים צמודים. 
  ואת הדובדבן הזה שבהחלט עושה לי משהו בלב אשאיר לפוסט הבא- תצוגת אופנת חורף של FIX, הרבה אנשים מחוטבים ובמיוחד בנים:
ואיך עבר עליכן השבוע?

תגובה 1:

  1. השפתון נראה נהדר וה FIX בהחלט עושה את העבודה
    לא מתאפרת במעלית או באוטובוס אבל קרה לי כבר לא אחת שתיקנתי את האיפור ברכב מול המראה הקטנטנה

    השבמחק