יום שני, 27 באוגוסט 2012

שקט מצלמים

כשמזמינים אותי לסקר משהו בלעדי כמו צילומי פרסומת של קרליין ומאפשרים לי להיות מאחורי הקלעים= אני מודה ל-PASSIONISTA שהביאתני עד הלום ולאפרת מהבלוג JUST LIKE THAT שהתלוותה אלי לחוויה- אני נהניתי. תמיד מעניין אותי לראות את ה- MAKING OF- זה נותן ערך מוסף למוצר. 
אז הגענו אל הסט וקודם עצרנו בחדר האיפור!  
בונוס מיוחד שמגיע קומפלט עם קרליין- מאפר הבית, יהלום שפיץ אמיתי, עומר אסף, מכין לבדו את הדוגמנית, אינגריד שמה, לפרסומת. היא לבושה כרגע בטי שירט וג'ינס ושיער אסוף אבל חכו עוד כמה תמונות לטאץ' הסופי. אולי האיפור במבט ראשון נראה "חסר גינונים" אבל אני מעידה שנדרשו כמה שעות להגיע למראה הטבעי וחסר פגמים הזה וכמובן איך לא, עומר השתמש רק במוצרים של קרליין לאיפור הדוגמנית.



ובינתיים על הסט חושך ודממה וחם, מחכים לדוגמנית.
מאחורי המצלמות עומדים בדריכות אנשי הצוות ומחכים להוראות. יש אפילו נערת מים כמו בסרטים (באמת!). המפיקים עצבנים וצועקים "שכולם יהיו בשקט", כבר 7 שעות הם מנסים לצלם טייק קטן שיראה בפרסומת החדשה בדיוק לחצי שנייה. בכל סיום צילום ה"טייק" המאפר ומעצב השיער ניגשים לדוגמנית לראות ששום דבר לא זז ממקומו.

בזמן שאפרת מכינה לי קפה טוב, אני מציצה בחדר ההלבשה על השמלה שתגנוב לי את הלב ממבט ראשון. לו רק הייתה בצבע לבן והייתי עומדת איתה מתחת לחופה. שמלה נפוחה, מלאת שכבות וטול וכל טוב אבל נכון להרגע כל החלומות שיש לי על השמלה נגנזות כשמבשרים לי שזו זו השמלה שתככב בפרסומת ...
אך אליה וקוץ בה: השמלה כבדה. לא הצלחתי להרים אותה מעבר לקולב עצמו.
נדרשו 3 אנשי צוות לסחוב את הדוגמנית ואותה אל הסט:
והדוגמנית עצמה? תעזבו את העובדה שיש לה עור פנים חרסינה מושלם לבן, גוף יפה וחטוב ושיער משי (מושלמת טבעי). אני מתרשמת לטובה מזה שהיא נראית מכונסת בעצמה, שולטת על כל חלקי גופה ושרירי פניה כאילו היא בנירוונה. שוב ושוב היא חוזרת על אותה תנועה קטנה לפני המצלמה כבר כמה שעות ונראית רעננה וסבלנית ואני חושבת לעצמי- היא יודעת לעבוד קשה. לא מסגירה שקשה, עייף וחם לה. DIVA אמיתית.

 ואז היה את הרגע הזה, שניונת בין הטייקים כשכל הסט השתתק ופשוט הביט ביופי הזה שעמד לו לבד במלוא הדרו. לא סתם בחרו את אינגריד לייצג את LA DIVA.


מסקרת LA DIVA, הסיבה לשמה התכנסנו פה:
גם היפואלרגנית וגם עמידה במים, מעבה ונותנת נפח לעין כולה ומאריכה את הריסים. לרגל הקמפיין החדש תימכר במחיר מבצע של 50 שקלים במקום 110. יש חמישה גוונים: שחור, סגול, חום חציל, ירוק זית וכחול. שחור יש, מתכוונת לנסות את הירוק והכחול! 
וזוהי הפרסומת, מהערב רשמית על המסך: 

אחרי אותו יום בו נכחתי בצילומי פרסומת של מסקרת ה- LA DIVA של קרליין, אף פרסומת לא תראה לי כבעבר.
חשבתן פעם כמה זמן לוקח לעשות פרסומת של 26 שניות?
שבועות ואף חודשים!



3 תגובות:

  1. איזה יופי :-) היא בהחלט מהממת!!!

    השבמחק
  2. היא מהממת. איזה כיף להיות מאחורי הקלעים:)

    השבמחק
  3. וואוו הקנאה! נראה כל כך מגניב. ואלוהים, היא יפה באופן לא אנושי.

    השבמחק