יום ראשון, 23 בספטמבר 2012

עשו לי את השבוע (שעבר)

שיטוט בשוק הפשפשים עם חברה בעלת עיני נץ שמצאה לי טבעת, יותר נכון מעין חבק מצופה זהב  
 שמתלבש על כל סוג של שפתון ובעל מכסה של אם הפנינה אמיתית 
ושנפתח למראה. תודה הדסי על מתנה מדהימה!


הפעם האחרונה שביקרתי בקניון חיפה שנמצא בפתח העיר הייתה לפני כשנה וחצי. שבוע שעבר יצא לי לבקר לפני החג בקניון שבינתיים הוסיף את הקידומת "עזריאלי" ושינה בעלים. כיאה לשדרוג העזריאלי, הוצאו חנויות האאוטלט ונכנסו רשתות חדשות כמו אמריקן איגל, ליה לונדון, ניין ווסט ועוד. שעה פנויה, 3 קומות של חנויות ואני מוצאת את הזוג הזה של אלדו, מידה 38 יחיד מסוגו בחנות. עכשיו אצלי.
נעליים שטוחות מעוטרות בניטים וספייקים מחכות כעת להזדמנות חורפית להראות את עצמן. 


הלק עם הפפיון, ciate, עלה לארץ מאנגליה. הפורמולה נוחה למריחה, עמידה וקיימת במבחר של למעלה מ-90 גוונים. להתרגשות שלי להביא כאן את החדשנות של CIATE, הדבר הבא בתחום טיפוח הציפורניים: מניקור קוויאר. 
ערכת הקוויאר כוללת בקבוק לק צבעוני, בקבוק פניני קוויאר (בתמונה), מכסה שקוף ומשפך. מורחים שכבה ראשונה לכל היד, שכבה שנייה על האצבע, לא לחכות שהלק יתייבש, איך שהוא רטוב מניחים את המכסה השקוף מתחת לציפורן ובעזרת המשפך שופכים מתוך הבקבוק את הפנינים על הציפורן עם הלק ה"רטוב". העודפים שלא נדבקו לציפורן מתנקזים במכסה השקוף ומשם נעביר אותם לבקבוק הפנינים לפעם הבאה. 
בסדרה פניני קוויאר צבעוניות כמו של קישוט עוגה (לא לטעות, אלה לא אכילות), לבנות כמו פנינה ושחורות-ירוקות. מחיר כל ערכה 110 שקלים. בקבוק לק רגיל יעלה 65 שקלים. 

בחרתי להתנסות בלק ורוד בשם VERNIS A ANGLES בתור הבסיס ובפניני קוויאר צבעוניות. 
מניקור הקוויאר אמור להחזיק עד 24 שעות, השתדלתי והצלחתי שיישאר בשלמותו קצת יותר מיומיים. 
 ספויילר לחורף הקרוב מבית CIATE: 
ציפורניים בגימור קרוקודיל, מזכיר קצת את הלקים המתפוצצים. 
 וציפורניים בגימור קטיפה. אם הבינותי נכון, לערכה תצורף אבקה שמעל הלוק תיתן את הגימור הקטיפתי. שתי הערכות יגיעו בחודשים הקרובים לארץ, אני בעצמי מסוקרנת אם הערכות יקיימו את ההבטחה. מבטיחה לעקוב, להתנסות ולעדכן.  
להשיג ברשת מדינה מילאנו, הילטון סייבקס תל אביב ואילת ומכוני טיפוח פרטיים. 

מאחלת לקוראותיי גמר חתימה טובה. 
תוצאות ההגרלה יפורסמו מחר. 

תגובה 1:

  1. אכן היה יום מלא מציאות  והפתעות, שמחה שהטבעת שפתון מקיימת את ההבטחה :O)
    הלקים ממש חמודים ואני מתה לראות מה אפשר לעשות עם הקטיפה הזה

    השבמחק