יום שבת, 22 בספטמבר 2012

המלשינה חוזרת

המלשינה- כי דברים טובים לא שומרים בלב

והפעם נתחיל לבקשת הקהל מהיכן החזייה היפה שלי מהפוסט הקודם. אני תמיד אומרת שכל אחת צריכה דיאנה "שמה עין" משלה בחיים ובזכות המלצה שלה יצאתי מגבולות עולמי בתל אביב (מי שמכיר אותי, יודע שזה כמעט בלתי אפשרי להוציאני מהעיר), נסעתי עד לכפר סבא, אל קניון ערים קומה 2 מעל ארומה: בוטיק "DREAMS". 



בבוטיק מצאתי את החזיות הכי יפות שראיתי בחיי, הכי מעוטרות ומקושטות גם במידה A וגם במידה K!! המוכרת (תספורת עדכנית, קעקועים, לבוש צמוד ומתוקתק) ואני היינו באותו ראש, היא ידעה בדיוק איזו גזרה להתאים לי ואילו חזיות מתאימות לאותה גזרה. גם ציידה אותי במלא טיפים- ייעוץ אישי שתרם וחידש- וגם לא נתנה לי למדוד סתם עוד חזיות רק כי הן נראות בעיניי יפות. יצאתי בהרגשה טובה מהבוטיק וכשחברה שאלה אותי אם אני יודעת איפה אפשר לקנות סטרפלס שתתאים לשמלה עם גב חשוף שלחתי אותה לשם. כשהיא חזרה ואמרה שהבוטיק להיט, ידעתי שהמלשינה חייבת לחזור.   

באתר שצירפתי למעלה אפשר לקנות און ליין אולם רק חלק קטן מהמבחר בבוטיק מוצג והאתר לא יכול להחליף ייעוץ אישי ממומחית. יש גם בגדי ים, מחטבים מכל המינים, בייבי דול וחזיות פטנט שלא מוצגים באתר וחבל. יש גם פטנטים לגברים באתר ובבוטיק תוכלו למצוא מותג בלעדי בשם OLAF BENZ, תחתוני גברים בדגמים ובצבעים שונים. יש תחתוני רשת, דמוי עור, חוטיני, בוקסר, הכל מבד נעים כשהפטנט הוא שלזרבובית ולביצים יש "כיס" משלהם והם מופרדים מהגוף, נחים להם בשקט בריא ולא נמחצים מתחת לג'ינס.. לפי גוגל, התחתון שוקל 14 גרם בלבד והבד משולב עם סיבי כסף שמונעים ריחות לא נעימים. בקיצור צריך לממש בלייב כדי להבין. 

מהלבשה תחתונה אעבור להלבשת ציפורניים, הלק של ESSIE שכיכב גם בפוסט הקודם. מחזק, 2 שכבות מהלק הסקסי שנקרא HEAD MISTRESS והטופ השקוף, ESSIE TO GO שייבש את כל העסק תוך 5 דקות! 
5 ימים שלמים שרד הלק, ביום השישי נחשפה קצת הציפורן והורדתי את הלק אבל בכיף יכולתי להשאירו עוד יום. 
פעם ראשונה שלק מחזיק עליי כל כ"כ הרבה זמן ובגלל העמידות, ESSIE נכנסת לרשימת המומלצים. סטנדים מפתים בסופר פארם, ראו הוזהרתן! 

פשיוניסטה יקרה, אם עוד לא לייקקת את הדף של FASHION IS MY DRUG, לייקקי ומהר: https://www.facebook.com/FashionIsMyDrug
גן עדן עלי פייסבוק וכל מילה נוספת מקלקלת.  

המלצה אחרונה, המסעדה התאילנית האהובה עליי: הבית התאילנדי בבן יהודה פינת בוגרשוב. 
מטבח תאילנדי נאמן למקור, מדויק בטעמים, מסורתי באופן הבישול, חוויה מתקנת או מקדימה לארץ האקזוטית. לא הייתה פעם שישבתי והתאכזבתי. 
לא לוותר על סלט פאפאיה ועוף חמוץ מתוק. שתי מנות אהובות עלי, הגבר אוהב אחרות, יותר חריפות. 
להזמין מקום מראש בלבד, ספונטניות לא מומלצת פה. 

שיהיה שבוע פורה עם בשורות טובות. 

הגרלת ארנקי שובי לב של fossil מסתיימת לה מחר. לחצו על התמונה הראשונה מצד שמאל.  

2 תגובות:

  1. אין על אססי, אני מכורה כבר מזמן....

    השבמחק
  2. לגמרי מסכימה עם תמר, 

    פשוט אין על אססי!
    והצבע של הלק הזה ספציפי פשוט הורס!
    בא לי כזה!

    השבמחק