יום ראשון, 14 באוקטובר 2012

יפני וג'ינג'ר נפגשים בחולון

נשמע כמו התחלה של בדיחה או בדיה אבל יוזי יממוטו אכן היה אמור להגיע לישראל לפתיחת התערוכה שלו במוזיאון העיצוב בחולון ואילו היה נוהג כך, הבדיה הייתה נהפכת למציאות. 

למי שעוד לא שמעה- יוז'י יממוטו, המעצב היפני הנודע שחוגג 40 שנות אופנה מציג את מיטב עיצוביו במוזיאון העיצוב בחולון. התערוכה מרוכזת בשלושה חללים שונים במוזיאון (שמחולקים לבגדי נשים וגברים) וחלל הקרנה נוסף בו ניתן לצפות בסרט דוקומנטרי מלא על פועלו של יממוטו. 
התמונות שאתן עומדות לראות כאן הן חלק קטן מהמיצגים ובכוונה מביאות זווית אחת מני רבות. במציאות התערוכה יותר גדולה, מפתיעה ועולה על כל דמיון, לכל פריט סיפור משלו (תשאלו את המדריכה) ונוטף גלאם סמי סמוי. 
לא רציתי להרוס לכן את החוויה שאין כדוגמתה- רוצו לראות, רוצו וכדאי שתעשו זאת מהר כיוון שהתערוכה ננעלת ב- 20.10.2012 !  שתי המלוות שלי, הדס וג'ני שאין קשר בינן לבין אופנה- אפילו הן יצאו נפעמות מהביקור, לא פחות ממני. 
למידע על התערוכה: לחצו כאן


 התערוכה מספקת הצצה אינטימית לרגישותו של יוז'י, החל מתהליך בחירת חוטי הרקמה ואיך הם משתלבים בטקסטורה המיוחדת שבבד וכלה בגזרות המורכבות. 


 אפילו הטוקסידו לגבר שנחשב כ"מהפכני" וחדשני שכן לא רבים הגברים שיאותו ללבוש חצאית- קרץ אלי. 



 מה שנגלה מתוך גב מקטורן קלאסי למראה: 











 לק ידיים ורגליים: SOIREE של MAC

 אאוטפיט: 
חולצה א- סימטרית: נועה ירון מהפוסט הזה 
חצאית מאוסף פרטי, 
סנדלי זהב מעמנואל 
תיק+ חגורה- רזילי 



ואם אתן מסורות והגעתן עד לכאן- 
מחר (יום שני) יפתח שבוע האופנה במוזיאון בחולון, יהיו מיצגים, מופעי מוזיקה, הרצאות, סרטים, שופינג טוב ואפילו תוכלו להינות מנוכחותן אושיות אופנה בינלאומיות. כל מה שקשור לאופנה וקצת מעבר...
לפרטים נוספים לחצו כאן

לחיי אופנה בכללה ולפרפורים שהיא גורמת לי 
ולחיי חודש מהיום... שבוע האופנה הישראלי במלוא הדרו! 

2 תגובות:

  1. החיוך שלך אומר הכל:)

    השבמחק
  2. מהמם ... איזה בלוג מגניב ... אני ממליצה לך שתבדקי גם את הסטייל החדש בסגנון וינטג' כמו שאת אוהבת בסוגיית שמלות כלה . לי נראה שתתחברי עם העיצובים של עינבל דרור או דולצ'ה וגבאנה !

    השבמחק