יום רביעי, 24 באוקטובר 2012

God cares about the small details

ביום ראשון הקרוב אני חוזרת אל ספסל הלימודים בהתרגשות רבה. מטבע הדברים (חובבת השכלה ואופנה) בכל שנותיי כתלמידה, המחשבה מה אלבש ליום הראשון ללימודים, העסיקה אותי מאוד. הרי ברור שהמאורע חגיגי וצריך להתלבש בהתאם... 
אז מה בתכנון? 
"לוק" בצבעים שקטים וניטרליים יחסית ואפילו הלכתי על לבוש סולידי- ג'ינס וחולצה לבנה.
כל הפריטים שנבחרו מקושטים בפרטים קטנים שכובשים את העין בצורה עדינה אך גם כמעט אינסטינקטיבית ולכן לא נזקקתי כלל לעזרתם של חבריי האהובים- התכשיטים. 
במקרה כזה הם יגרעו מהמראה הכללי ורק יוסיפו עליו שלא כצורך. 

חולצה לבנה עם רקמת מקרמה:


בצד האחורי יש טוויסט מעניין- החולצה נסגרת כמו קרדיגן, מכופתרת לכל האורך עד סופה. 
משקפי שמש חדשות מאירוקה מעוצבות בנגיעות זהב- מהדורה מוגבלת לרגל חגיגות 30 שנים לארמני. החתימה האישית של ג'ורג'ו ארמני מוטבעת על העדשה.

 תיק של BINGO בטקסטורה חייתית. אפשר ללכת איתו באלכסון או בתור קלאץ'. 
 לק מתפוצץ בגימור קרוקודיל של DIOR. שילוב מוצלח של זהב וירוק זית. 
 נעלי בובה לקה של TO GO. תוספת חדשה ומרעננת, אפילו לא שבוע אצלי בארון. הדגם קרץ לי מבין כל הדגמים בחנות ולאחר התלבטות קשה בין האדום לאפור, נבחרו האפורות. יש משהו מאוד יוקרתי בלקה והצבע האפור בהיר פשוט מתאים להכל... גם לשעות הפנאי, לימודים או עבודה וגם נראה מצוין עם שמלה צבעונית עד גובה הברך או זוג מכנסיים. בקיצור אני מרשה לטפוח לעצמי על השכם ולהגיד- זאת הייתה קנייה טובה.  



עכשיו כשהכל מסודר בארון, מחכה לרגע האמת, כל מה שנותר לאחל הוא בהצלחה בדרך אל התואר הנכסף. שאתחיל את השנה האקדמאית ברגל ימין כשאאוטפיט מוצלח באמתחתי. 
שיהיה לכן סוף שבוע נעים, מזכירה לכן ששופוני והמכירה שלי בנמל יפו בשישי
מחכה לראותכן,
להתראות. 


4 תגובות:

  1. השילוב מקסים והנעליים מהממות! החולצה נהדרת בדיטיילים שלה. 
    גם אני אוהבת לתכנן מראש את האאוטפיטים שלי.
    שיהיה לך בהצלחה בלימודים!

    השבמחק
  2. אין אין אין עליך תמיד יודעת לשלב לוק מעניין ומגניב, דרך אגב המשקפיים ממש יפות :))))
    אהבתי

    השבמחק
  3. ראיתי בלייב ואהבתי, איך לא שמתי לב ללק? לא אוהבת מתפצץ, אבל זה בהחלט עדין והוא של דיור, 2 נקודות יותר

    השבמחק
  4. הו החולצה! והפפיונים! והלק!
    אני בטוחה שנראית מקסים.

    השבמחק