יום שני, 12 בנובמבר 2012

על טוליפ אדום וניטים

שבוע האופנה התחיל אתמול עם מחווה לבית האופנה האיטלקי- מוסקינו. על פי הלו"ז שפרסמתי בפוסט הקודם, התצוגות של היום ומחר יתרכזו כבר בתוצרת המקומית. מקווה שכבר ברביעי אוכל לפרסם סיכום על הימים הללו. 

אם כבר מטרתי היא לפרגן לתוצרת מקומית, על המעצבת לני אוזן LENNY UZAN כתבתי כאן  (לחצי על האדום) לפני 3 חודשים.
בימים אלו לני מחסלת את קולקציית הקיץ שלה ומציעה את עיצוביה בהנחות של עד 70 אחוז הנחה. בהזדמנות זו התחדשתי בשמלת TULIP  (לחצי על האדום) עשויה משי ויסקוזה בצבע כחול ג'ינס.
למי שמעוניינת להתרשם משאר העיצובים בלייב- לני עורכת אירוע השקה ביום שישי 16.11.2012 בין השעות 10:00-16:00. גם הקולקציה החדשה תהיה בהנחה לרגל האירוע. יוסף הנשיא 5, תל אביב.
קישור ללני בפייסבוק
הדגם בירוק מנטה שבתמונה הוא הטוליפ שבחרתי, רק שסגרתי את הגב מאחורה שכן אינני נוהגת ללכת עם גב חשוף ושלי, כאמור בצבע כחול ג'ינס.

לשמלה התאמתי את הג'קט הכי אהוב עלי, מזג האוויר בימים האחרונים לא הותיר לי ברירה אלא להתכסות.


הקטע בשמלת ה"טוליפ" שגרם לי לבחור בה הוא שלכתפיים מחוברות 2 רצועות/ מפלי בד כמו וילונות ואפשר לקשור אותם בכל מיני דרכים: כמו עניבה, אחד על הכתף ואחד נופל, להעביר אותם אל מאחורי הגב או להחזיק אותם מקדימה בעזרת חגורה כמו בתמונה.


מראה אלגנטי מאוד נוצר כשחלק אחד על הכתף הנגדית וחלק שני נופל כמו מפל.


עכשיו למגפונים. 
לקראת קולקציית החורף בנעלי טו גו השיקו LIMITED EDITION של ניטים. אפילו קיבלתי שקית נייר שחורה מיוחדת בגלל המאורע במקום הפלסטיקית הרגילה. ניטים ישר מתחברים למעיל בסטייל אופנועני, מכנסי עור, שחור, קעקועים, פאנק..... אני כפשיוניסטה אוהבת להתנסות בדברים חדשים ובחרתי דווקא לשלב אותן בלוק אחר. 


אז חוץ משמלה ומגפונים שווים, איפה האקססוריז?
עגילים yael and tal


לק BIG APPLE RED של O.P.I
זוכה בפעם החמישית ברציפות בקטגוריית הלקים האדומים של המגזין הנחשב ALLURE.  ובכנות? יש לו כל סיבה אפשרית להצדיק את רצף הזכיות. אני פשוט אוהבת אותו. 

צמיד תליונים שבזכות ערנות של חברות מתחדש כל הזמן: 


ואם צלחתן עד לכאן, הפתעה:
ברשותי 3 שוברים לנעליים במתנה לחלק לקוראות באדיבות טו גו. 
השובר נותן זוג אחד לבחירתכן במתנה מקולקצית החורף. בובה/ מגפיים/ נעלי עקב/ סניקרס לבחירתכן! 
תקף בכל הסניפים עד סוף פברואר 2013!


השאירו תגובה עם כתובת מייל ואשמח אם תוכלו לענות על שאלה- איזה זוג נעליים מרטיט לכן את הלב?
זה יכול להיות זיכרון נעים, צבע, סגנון מסוים...

ב- 20.11.12 אבחר 3 תגובות. 


שיהיה שבוע אופנתי במיוחד! 

20 תגובות:

  1. פוסט נחמד , שמלה מהממת .
    הנעלים שעושות לי כיווץ בלב הן תמיד אלו שיש להן עקב קטן לא מורגש שגורם לי להרגיש הכי נשית בעולם .
    dandi_po@yahoo.com

    השבמחק
  2. בביקור האחרון בניו יורק.. קניתי נעלי בובה מפוספסות (שחור לבן) מדליקות לגמרי ביום השני של הטיול, אחרי כמה ימים חזרתי לדירה עם נעלי עקב (סטילטו) מחנות אחרת לגמרי.. מפוספסות גם הן! מרוב כמויות של שופינג כבר לא זכרתי מה קניתי- לפחות הטעם שלי עקבי :) (ortalganot@gmail.com)

    השבמחק
  3.  

    זוג הנעלים שמרטיט לי את הלב אלו מגפים שחורות, גבוהות, כמעט עד
    הברך... עם עקב לא דק מידי ולא עבה מידי... ממש קלאסיות... עושות הרגשה של חורף,
    מצד אחד מחממות מאוד ומצד שני כיפיות להליכה בשלוליות וכמובן ונראות נפלא עם כל
    לבוש... :)

    http://www.togoshoes.co.il/imgs/site/prod/1_18239.jpg



    המייל שלי-


    ay_key@walla.com


    השבמחק
  4.  

    זוג הנעלים שמרטיט לי את הלב אלו מגפים שחורות, גבוהות, כמעט עד
    הברך... עם עקב לא דק מידי ולא עבה מידי... ממש קלאסיות... עושות הרגשה של חורף,
    מצד אחד מחממות מאוד ומצד שני כיפיות להליכה בשלוליות וכמובן ונראות נפלא עם כל
    לבוש... :)

    http://www.togoshoes.co.il/imgs/site/prod/1_18239.jpg



    המייל שלי-

    ay_key@walla.com


    השבמחק
  5. כשניסיתי לחשוב על זוג נעליים אהוב, מצאתי את עצמי חוזרת אחורה לתקופה אחרת בחיים, בה טיילתי בעולם והשתדלתי לרכוש פריט אחד משמעותי מכל מקום מעניין בו הייתי. באחד מהמקומות היותר נידחים שבהם ביקרתי, ראיתי זוג נעליים שטוחות, מבד חום מחוספס ורקמה עדינה של פרח בצבע כחול כהה. הן היו יקרות וכל הטיול חיכיתי לרגע בו אוכל לנעול אותן. אני זוכרת ששמרתי אותן היטב בתוך המזוודה שלי וחיכיתי לחזור לארץ. כששבתי ארצה, הלכתי איתן לכל מקום. יום אחד צעדתי ברחוב ובין-רגע, שתי הסוליות התנתקו בו-זמנית מהנעל. נאלצתי לקנות כפכפים ולחזור הביתה, כשהנעליים בידי. ועם זאת, מעולם לא זרקתי אותן. הן עדיין אצלי בבית, בקופסא, משמרות רגע בחיים שלעולם לא יחזור. נוסטלגיה... מאז אני מחפשת אחר זוג נעליים שטוחות שיחליפו את ההן, המיתולוגיות, ללא הצלחה. על אף שיש לי אינספור נעליים שטוחות באוסף, רק להן שמור זיכרון מיוחד שלעולם לא אשכח אותו. זה לא מונע ממני כמובן להמשיך ולנסות. יעידו על כך עשרות הזוגות בארון הנעליים שלי... 
    רעות
    reutdominits@gmail.com

    השבמחק
  6. מגף עם עקב שבור נמוך יחסית (אולי 5-6 ס"מ), בצבע בורדו שקניתי ב"נעלי קלאסיק";-). הייתי בסוף התיכון והם היו אצלי שהתפגרו סופית בסוף הצבא. אלה היו הנעליים הכי סקסיות שלבשתי. הם גרמו לי להרגיש כמו שלא הרגשתי בחיים. אני זוכרת שהפעם הראשונה שאי פעם התחילו איתי בפועל, היו בנעליים האלה... 

    אני גם זוכרת את המגף האמיתי הראשון שלי בגיל 15. וסיבוב במזרקות ביום שישי בלילה. וחנכתי מגף פלטפורמה אמיתני משהו. אבל זה היה שווה כי הקראש שלי היה שם. אחחח. נעלים. :-) 

    השבמחק
  7. הנעליים האהובות עלי הם של irregular choice, פשוט מתה עליהן.

    השבמחק
  8. דוק מרטנס שחורים שנתפרו על ידי חברת Vegetarian Shoes  מברייטון. קניתי אותם ב1997, בחנות הגדולה של דוק מרטנס בקובנט גארדן, שבוע אחרי שעברתי להתגורר באנגליה בעקבות אהבה גדולה דאז. חבריו של האהבה ניבאו שהנעליים יתבלו תוך חצי שנה וטענו שהייתי צריכה להזמין מגפיים צבאיות מאיזה סנדלר אנרכיסט איטלקי שכולם קנו אצלו בהזמנה של חצי שנה מראש. הם טעו. 15-ומשהו שנים מאוחר יותר, הסוליות קצת שחוקות, הבידוד מפגעי מזג האויר לא משהו אבל הדוקס עדיין אצלי ומבליחות פעם-פעמיים בשנה.

    השבמחק
  9.  (אוי, כתובת מייל. הנה: mk.keren at gmail dot com)

    השבמחק
  10. שמלה מיוחדת, לק מהמם! תתחדשי

    השבמחק
  11. יש לי זוג שמאוד מרגש אותי - זוג נעלי וינטאג' שקיבלתי מסבתא.. מדובר בנעלי עקב לא גבוהות במיוחד. הן חצי שקופות (נשמע מזעזע אבל לא) עם חרטום מעוגל ושחור מעוטר בניטים קטנים זהובים. אין רלוונטי מזה, לא? הקטע שכשהייתי קטנה והיא הייתה מבקרת בארץ, הייתי מבקשת לראות אותן והייתי שואלת אותה "סבתא מתי תנעלי את נעלי הזכוכית?". סבתא היא סינדרלה אמיתית (רק בלי הקטע של האם החורגת המרושעת והאחיות הנבזיות). אין לי שמץ אם ניתן להוסיף תמונה, אך אם תרצו אשמח לצלם לכן :)
    ester_biderman@walla.co.il

    השבמחק
  12. אהבתי את השמלה והלק מהמם. אני מאד אוהבת את הלקים של OPI.לגבי נעליים... אני מאד קשה עם נעליים. כל שנה אני מרגישה שעדיין לא יצרו את הנעליים בשבילי... כשאני מצליחה למצוא זוג שאני אוהבת, זו בדרך כלל התאהבות ואני שוחקת את הנעליים. לא ממש פאשיוניסטי מצידי...
    אני מבטיחה שאם אזכה, אנסה לבחור זוג טרנדי, שאולי לא הייתי לא בוחרת אלמלא הזכייה.

    עדי 
    adifried@gmail.com

    השבמחק
  13. וואו!! אני אשמח לנעליים:) הכי עושות לי את זה המגפיים :) עם הניטים זה חבל על הזמן! שמי שירלי והמייל שלי הוא shirli20@012.net.il

    השבמחק
  14. היי! אשמח להשתתף, מייל: miriamyoskovich@walla.co.il. ולשאלה איזה זוג נעליים מרטיט לי את הלב: דווקא זוג סניקרס שקניתי בגרושים בגאפ בארה"ב, מכיוון שהוא מזכיר לי את הנסיעה המאוד מוצלחת והבילויים שהיו לי שם [וכמה שאשמח לחזור לעוד סיבוב ;)] תודה בהצלחה, ושיהיה המשך יום שקט ונעים לכולם! :)

    השבמחק
  15. השמלה יפהפיה וגם הג'קט.
    הנעליים שמרטיטות לי את הלב הן נעלי החתונה שלי-כסופות, עם איקס על גב כף הרגל, עקב יציב, רצועה מלפפת את הקרסול. הן מזכירות לי את היום הראשון הכי מאושר בחיי (שאר הימים הם הלידות של בנותי, כמובן), והן עדיין איתי ומשמשות אותי באירועים חגיגיים במיוחד. קניתי אותן בחנות "כלילה" בדיזינגוף בת"א, הזמנה מיוחדת מאיטליה. נעליים של כלה קלילה ונסיכותית (אך לא קציפתית-התחתנתי בשמלת מיני מקדימה וארוך מאחורה).

    השבמחק
  16. הנעליים שהכי הייתי וצה הן נעליים אדומות שטוחות מבריקות כמו לדוותי מהקוסם מארץ עוץ! אשמח להשתתף בהגרלה! המייל שלי- taz_659@yahoo.com

    השבמחק
  17. הגרלה נהדרת!!
    זוג הנעליים שמרטיט את ליבי הוא נעליי לקה בסגנון מרי ג'יין מאורבן אאוטפיטרס. מרגיש קסום לנעול אותן!
    נטע
    netao88@gmail.com

    השבמחק
  18. איזה זוג נעליים מרטיט לי את הלב ? המגפיים שלי הן שמרטיטות את ליבי וגם הקנייה הכי משתלמת שיש לי בארון .זוג מגפי בוקרים שקניתי לפני מספר שנים בארה"ב . אספר ואומר ,שאחותי הגדולה היא מחלוצות ההיכרויות באינטרנט. היא הכירה את בעלה ,מזה 14 שנים ,בפורום מעריצים של להקת "קווין " ...ומאז השאר היסטוריה . בקיצור אחותי גרה בבוייסי,איידהו ואני נוסעת מדי פעם לבקר אותה . כמובן שהשופינג באמריקה הוא היסטורי ..כי אפשר למצוא מציאות ומותגים במחירים מגוכחים . כיף !! 




    בנסיעה האחרונה ,נסעתי שמשימה לפני,נ-ו-ר-א רציתי מגפי בוקרים ,כאלה אותנטיים ,"על אמת " ... המדינה שאחותי גרה בה -ידועה בחוות שלה ,והיא אפילו נקראת "מחסן תפוחי האדמה של אמריקה " (ריספקט-אין אמריקה בלי צ'יפס ..) וגם בחוות הסוסים שלה . ביקשתי מאחותי מכיוון שהיא מקומית לעשות לי סקר שוק לגבי חנויות מתאימות. היא מצאה לי חנות שמוכרת אקססוריז לבוקרים-לאסו,חבילות חציר,אוכפים ,כובעים ,וגם מגפיים. פילסתי דרכי בחנות בין ערימות החציר ושאר הפריטים שלא היו מביישים מערבון של ג'ון וויין .... ושם היו מונחות להן על המדף מגפי בוקרים מהממות -לקאו-גירלס ...COWGIRLS ... :)ומה יותר טוב מזה שהן היו בסייל ?? מגפיים שרצו עליהן 600 ש"ח עלו כעת 150 ש"ח בלבד,כמובן שחטפתי אותן מיד ...בכל פעם שאני נועלת אותן אני מקבלת מחמאות ..ותמיד שואלים אותי איפה קנית אותן ? הכי כיף זה לענות : "זה לא מכאן " ...מה לעשות רכושנית אני ואינדיבידואלית .... לא מוכנה שלעוד מישהי יהיה מגף כזה .... עכשיו מה שנותר לי הוא -לרכוש סוס ולרכב לעבר השקיעה ...

    מיכל אנגלנדר
    Michal Englander בפייסבוק : mikey.e.26@gmail:disqus .com 

    השבמחק
  19. לא יודעת למה זה השמיט  את השטרודל ... בכל מקרה .. אחרי הספרה 26 צריך לבוא שטרודל ....
    mikey.e.26@gmail.com   

    השבמחק
  20. רגע שזכור לי במיוחד היה לפני הרבה שנים כשיצא לי לבקר בקניון רמת אביב ונשביתי בקסמן של זוג סנדלים מדהימות הן היו כל כך עדינות ויפות על הרגל אבל המחיר היה לי יקר מידי.. אחרי יום החלטתי כן לקנות אותן ונסעתי במיוחד לקניון מאיזור ירושלים אבל הן כבר נמכרו ולא היה עוד זוג כזה בכל הרשת (זה היה לפני עידן האינטרנט ומציאת כל דבר בו) מרוב טראומה לא רציתי לחזור לקניון הזה יותר עד לקיץ שעבר בו חברה טובה חובבת אופנה שיכנעה אותי לבוא איתה.. ולמרבה ההפתעה מצאה לי זוג סנדלים מדהים עם ניטים ועם זאת עדינות שהיו האחרונות ברשת ובמבצע מטורף כך שנוצר מעין "תיקון" לטראומת אבידת הזוג ההוא.

    הדס
    bluedruid5552@gmail.com

    השבמחק