יום שני, 19 בנובמבר 2012

מעוצבנת ומזולזלת

אם יש משהו אחד שאני בלשון המעטה לא מחבבת ולא יכולה להשלים איתו בשום מצב זה חוסר מקצועיות. רק מלכתוב על זה עולים בי שוב העצבים.
כך מתחיל לו הסיפור שלי עם רשת מגנוליה:

הגבר ואני יצאנו מסרט בסינמה סיטי גלילות ועל הדרך הגבר הפתיע, עבר בדוכן של מגנוליה ופינק אותי בסט עגילים וצמיד שעשויים חרוזי פנינים וכסף. 
לאחר כמה ימים הבאתי את הצמיד לסניף רמת אביב לקיצור- רציתי שיסירו את תג השם של מגנוליה מהצמיד כדי שיהיה באורך המתאים לי. המוכרת הייתה חביבה וניסתה לבצע את הקיצור בעצמה, משלא הצליחה נשלח הצמיד לתיקון. 
למרות שכתוב על הקבלה שתיקון בדרך כלל אורך עד חודש ימים, קיבלתי אותו אחרי שבועיים בדיוק. 


בשישי בצהריים הלכתי לאסוף אותו מסניף רמת אביב וחשכו עיניי. 
בשקית פלסטיק קטנה הוגש לי הצמיד
מפורק 
ללא סוגר 
ללא תגית שם של מגנוליה 
כשכל החרוזים יוצאים ממנו ומפוזרים בשקית. 


את השיחה הרדודה שנערכה ביני לבין המוכרות לא אפרט כיוון שלחץ הדם שלי כבר מתחיל לעלות.....אציין רק שהואשמתי ע"י אותה מוכרת חביבה שקיבלה ממני את הצמיד כשמסרתי אותו לתיקון---- שאני הבאתי את הצמיד מפורק ככה מלכתחילה. (היא זו בכלל שפתחה אותו ואם יש מצלמות נגד גניבות באיזור, הן בטח תיעדו את המקרה) השיא היה כשהמוכרת השנייה אף "הגדילה ראש" ובישרה לי שהצמיד ששלחתי לתיקון אינו שייך כלל למגנוליה. (כאילו קשה להתבלבל ולטעות בדוכנים של מגנוליה).



נמסר לי שהקוד על תעודת האחריות שסופקה לי עם הצמיד אינו תואם לצמיד ולכן הוא לא תוקן. 
שישי בצהריים, אין עם מי לדבר ונאלצתי לקחת איתי הביתה את השקית עם מה שהיה פעם צמיד שלם. 

את כל סוף השבוע העברתי במחשבות מה יהיה, האם בכלל יהיה אפשרי להשיג את שירות הלקוחות והאם אצטרך לשלוח את הצמיד לעוד שבועיים של תיקון. 
כ"כ נעלבתי והתרגזתי מהתנהגות המוכרות וכך ביום ראשון נסעתי במיוחד לסניף בסינמה סיטי, מצאתי צמיד שהיה דומה למה שיש לי וצילמתי אותו ביחד עם הקוד שלו. הבדל של שמיים וארץ בין מה שמצוי בדוכן לבין מה שהחזירו לי. 


שלחתי מייל מפורט לשירות הלקוחות ביחד עם תמונות של לפני ואחרי התיקון וכבר באותו יום דאגו לי לצמיד במידתי ושילחו אותו לסניף! 
קיבלתי צמיד מתוקן וגיפט קארד על סך 50 שקלים. ככה מסתיים לו העניין.

יתכן ושירות הלקוחות מצדיק את קיומו אולם מבחינתי הנזק כבר נעשה: 
-מגנוליה יסתדרו בלי לקוחה אחת פחות. נכון?
-גיפט קארד לכשעצמו רעיון נחמד אבל מחייב אותי להוסיף כסף כי אין פריט שנמכר בסביבות ה50 שקלים. 
במקום זאת הייתי מעדיפה לקבל יחס מכבד ולוותר על הגיפט קארד. 
-אין זאת באחריות לקוח לוודא שהקוד בקבלה תואם לצמיד שקנה. או לחילופין להוכיח שהצמיד שבידו אכן של מגנוליה. הזוי בעיניי.
-באותה מידה שתוך שעות מעטות ארגנו לי צמיד חדש- יכלו לחסוך את עוגמת הנפש ולהתקשר איתי כשהצמיד היה עדיין אצל החברה בתיקון. 
-במייל שקיבלתי משירות הלקוחות נאמר שתחושותיי ודבריי יועברו לסניף הרלוונטי אולם עובדה היא שמישהו בחברה אישר להחזיר ללקוח צמיד מפורק. לא רק המוכרות אשמות במצב. 

תודה אישית ליעל משירות הלקוחות על עזרתה המהירה לסיום העניין. 




תגובה 1:

  1. אני ממש לא חושבת שזה לקוחה אחת פחות,
    האיכות שלהם והשירות מתחת לכל ביקורת.
    קילתי מתנה ליום ההולדת שלי (אחרת לא הייתי קונה שם, כי כבר קרה לי שצמיד בן יומיים פשוט נשר לי מהיד, כנראה נקרע ולא מצאתי אותו)
    והפלא ופלא שוב אותו סיפור, הצמיד פשוט נפתח באיזור ההלחמות.
    הייתי נחמדה, שמתי צמיד בן שבוע בתיקון (מה שמראש לא הגיוני, נשמע לי יותר נכון להביא חדש)
    היה חגים, אמרו לי שזה אמור לקחת עד 3 שבועות אבל עלול להיות עיכוב בגלל החגים, אמרתי אין בעיה.
    קיבלתי הודעה הצמיד מוכן אחרי כמעט חודשים (מודע גם אני הספקתי כבר לשכוח מקיומו)
    לקחתי אותו ואחרי שבוע, מה קורה שוב?! שוב...מתפרק, שוב תיקון,
    ביזיון של איכות.
    מיותר לציין שכרגע הוא בתיקון.
    ומתוך 4 חודשים שיש לי אותו הוא היה עלי אולי שבועיים....

    מבאס.

    השבמחק