יום רביעי, 19 בדצמבר 2012

אתגר השפתיים הגדול

שפתיים הן הראשונות להתייבש כשהטמפרטורה צונחת ואין מזעזע מאשר שילוב של ליפסטיק ושפתיים מקומטות מיובש. אתגר גדול עבורי בחורף הוא לשמור על לחות וטיפוח בשפתיים. הן דורשות תשומת לב רבה כשל דיווה בערב בכורה ודרושה השקעה מתמדת כדי שהן יראו כמו שצריך עם שפתון.  
בעבר הייתי נעזרת בוזלין, לבלו ושכמותם אך לאחרונה הפסיקו להשפיע עלי (לא הרעו את המצב אך גם לא החזירו לאורך זמן את הלחות שאבדה) וחיפשתי משהו יותר "תרופתי". 

אל מוצרי פלקסיטול הגעתי בעקבות המלצה של חברה. בהתחלה קניתי בסופר פארם את קרם הטיפוח לשפתיים (במבצע 20 שקלים ל-10 גרם) ולאחר שראיתי כי טוב ואינטנסיבי, קניתי את קרם הידיים לעור יבש (במבצע של 30 שקלים ל-70 גרם).  שניהם עושים עבודה מצוינת, ללא ריח לוואי ולא משאירים תחושה דביקה.



עוד משחה אינטנסיבית מומלצת לשפתיים, הפעם במרקם ג'ל של קליניק:  REPAIRWEAR INTENSIVE LIP TREATMENT 
מעולה גם בתור פריימר מתחת לליפסטיק. כמו כל מוצר של קליניק נבדק דרמטולוגית ומתאים לכל סוגי העור. 
המחיר לצרכנית הוא 200 שקלים אולם מצאתי ב- 137 שקלים בסטרוברינט



שני מוצרים נוספים שמקיימים את הבטחתם שייכים לחברת האיפור הגרמנית MALU WILZ.  
מדובר בחברת איפור מקצועי הפונה למאפרים ומכוני יופי, ומוצר הדגל שלה הינו מייק-אפ הקמופלאז' שמסתיר את כל פגמי העור, אפילו קעקועים! כל המוצרים מכילים מרכיבי אנטי אייג'ינג' כחלק מרמת האיכות הגבוהה של החברה.
את המוצרים לשפתיים יצא לי לראות בפרזנטציה בלייב וגם ניסיתי על עצמי והתרשמתי לטובה. 

המוצר הראשון נקרא Lifting Lip Primer 
מחליק את כל הקמטים ויוצר מעין שכבת הגנה אחידה על כל השפה. ככה השפתון לא "שוקע" בחריצי השפתיים ולא נשבר. כמאה שקלים אם אני זוכרת נכון.


מוצר שני הוא ה-  Perfect Lip Fix:
הסוד של הוליווד לאודם שנשאר ונשאר ונשאר: נוזל שקוף, קצת מעקצץ שמקבע כל סוג של אודם למשך שעות. לא עוד סימנים על כוסות! עמיד בנשיקות ובמים! מחיר: 120 שקלים. מומלץ למי שרוצה שהליפסטיק האדום לא יתפשט מעבר לקו השפתיים. אני בטוחה שאני לא היחידה שזה קורה לה...



Malu wilz, להשיג –בבית גרנטיק-ויצמן 32 ת"א 03-6950004  בחנות הדגל של החברה : מוריה 118 בחיפה ובאתר החברה www.maluwilz-israel.co.il

קישור לדף הפייסבוק: http://www.facebook.com/#!/Israel.MaluWilz


מואה לבינתיים!

2 תגובות:

  1. למדתי והפנמתי :) 


    נוי 
    littlemissnoy.blogspot.co.il
    (אשמח אם תעקבי אחרי ) 

    השבמחק
  2. אוי! רק חבל שזה עולה 120 ש"ח. :-(

    וכן, את לא היחידה שנוזל לה האודם, אבל.... גיליתי את אודם מספר 50 של ביוטיקר (כן, כן, ביוטיקר !), שהוא אדום נהדר ומופלא שגם לא בורח!

    השבמחק