יום חמישי, 17 בינואר 2013

עשו לי את השבוע

"חברה שלי טסה לתאילנד וכל מה שקיבלתי היה" כובע מטריף של הלו קיטי שהסתבר כשימושי מאוד נגד רוחות ויעיל במניעת כאבי אוזניים. (תודה שלומלום!) 


מתנה מיוחדת בדמות עט פולקה דוט (ורוד עם נקודות לבנות) הובילה אותי 



אל בוטיק איטלקי שדוגל במוטו:

CAMPO MARZIO ברחוב אשתורי הפרחי 18 בבזל, תל אביב.
אוסף אקלקטי של כל הדרוש לתפקודו של איש/ אשת העסקים, מעטים ססגוניים, מחזיקי כרטיסי ביקור, פדים לעכבר ועד תיקים וכיסויים למחשבים ניידים.
כל הפריטים מגיעים בשלל צבעי הקשת ועם חותמת עור איטלקי- סמל סטטוס מעולם לא נראה צבעוני יותר.




חדש מבית CIATE, אלו שהכיר לעולם את מניקור הקוויאר והפעם מככב הטרנד הכי מתאים לחורף- הקטיפה! ישנן 3 ערכות קטיפה בצבעי אפור בהיר, כחול רויאל ובורדו- סגול. הערכה מגיעה עם לק, אבקת קטיפה, מברשת לסידור ומגש שקוף. יש למרוח שכבה אחת לכל היד, שכבה שנייה לעבור אצבע אצבע וכשהלק עדיין רטוב לפזר מעל הציפורן את האבקה מעל למגש השקוף ולהמתין לייבוש.



בפועל: השימוש בערכה היה נוח וקל ממה שחשבתי ורק ביום הרביעי הופיעו סדקים. 100 שקלים לערכה במדינה מילאנו, בוטיק "מסודרות" בדיזינגוף, "שושקה" באחד העם ועוד . 



הדברים הקטנים שעושים לסטודנטית שבי חיים מאושרים: סוף סוף נמצא העכבר למחשב עם הגלגלת המתפקדת במהירות! Wireless Mobile Mouse 3500 של מיקרוסופט - מדובר במהדורה מוגבלת של 5 עכברים שעוצבו ע"י אמנים בולטים מתחומי האמנות. שלי למשל עוצב ע"י גרפיקאי אנגלי ששואב את השראתו מאמנות האיור ומוטיבים חוזרים.

 
בניגוד לקודם שלי שחייב שימוש בפד עכבר שקט מכל קשקושים, זה יכול לעבוד על כל משטח, כולל עיתון מודפס מבלי להתבלבל. מה גם שזה מגיע עטוף בגודל מיני, עובד על בטרייה אחת ומהיר בתשדורת (לא עוד 3 הקלקות בשביל לפתוח חלון). 150 שקלים לשקט נפשי, מייקרוסופט. 


עכשיו כל מה שנותר לי הוא להתחיל לעבוד על הפוסט הבא. יום חמישי שמח ולהתראות כאן בתקווה שוב מחר! 

2 תגובות:

  1. לגמרי מגניב טרנד הקטיפה וכנראה מוצלח יותר מטרנד הקוויאר, אבל דאם... 100 שקל...

    השבמחק
  2. לגמרי מגניב טרנד הקטיפה וכנראה מוצלח יותר מטרנד הקוויאר, אבל דאם... 100 שקל...

    השבמחק