יום שישי, 4 בינואר 2013

DARE IN VINTAGE BLACK


לפני הכל, חייבת להגיד שהתרגשתי מכל התגובות החמות שקיבלתי בעקבות הפוסט האחרון. היו קוראות שהגיבו, שלחו מייל, התקשרו, סימסו ואף צ'יטטו בפייסבוק לוודא שהכל בסדר, להביע תמיכה ולשאול אם אני צריכה אוזן קשבת. YOU LADIES ROCK,       שיפרתן לי את מצב הרוח והחדרתן בי כח.   מעומק ליבי אני מ-ו-ד-ה לכן! 

אז הוזמנתי למסיבה בבית השגריר השוויצרי לרגל השקת שעוני victorinox swiss army :


מאוד שמחתי לקבל את ההזמנה לבית השגריר, ידעתי שזאת תהיה הזדמנות לפגוש מכרים ולהכיר אנשים חדשים ובעיקר אהנה משבירת שגרה מרעננת ברוטינה הסטודנטיאלית שלי. 
מיד עברתי למחשבות על אאוטפיט אפשרי לאירוע הרשמי. התלבטתי בין שמלת קטיפה מקסי שחורה עם מחשוף נדיב ואיבזור בשרשרת פנינים שחורות לבין שמלת תחרה שחורה עם פאייטים. 
לבסוף הפאייטים נבחרה לצד ליפסטיק אדום וכובע וינטאג' דרמטי שרואה אור באירועים נבחרים בלבד. אני חובבת כובעים ולצערי בארץ, גם עם הקדמה האופנתית שמתגלגלת כאן בשנים האחרונות, זה עדיין לא מקובל להתאבזר בכובע כאקססורי. ובכל זאת הצורך הפשיוניסטי שלי עולה על כל השתייכות ללהיות "כמו כולם".   


המסיבה בבית השגריר עלתה על כל ציפיותיי:
הבית האלגנטי של השגריר התגלה כגן עדן ליצירות אמנות מעניינות 
האווירה הייתה נינוחה ונצפו אנשים לבושים בטוב טעם, גברים בחליפה ועניבה ונשים מסוגננות. מעין שבוע אופנה מוקטן. 
הקייטרינג היה מושלם:
סלטים שהוגשו בכוסות קטנות כמנה אישית, קנלוני ורביולי טריים ומתובלים בדיוק במידה, דג מאודה, אפילו קמתי לקחת תוספת מהם. האוכל זעק עיצוב בדיוק כמו הבית ואכלתי בתיאבון גם עם העיניים. 
קומת האירוח הכילה פינות צדדיות שהעניקו מעט פרטיות במרחב הפתוח, מקומות הישיבה הספיקו לכולם, אף אחד לא היה צריך לאכול בעמידה. גם פינת עישון הוקמה בגינה. באמת שחשבו על כל הצרכים האפשריים של כל האורחים. 


ביליתי זמן איכות עם הדס, בתיה, אלה, יאנה ותמר. לקראת סוף הערב, הוגשו בלי סוף משקאות אלכוהוליים ומגוון אדיר של קינוחים. אפילו הדס ש"בדיאטה כפויה"  חטאה לא מעט. הייתה הרגשה שיש זמן והערב עוד צעיר. המארחים נהגו בנו ביד רחבה ומבין ארבעת מסיבות שגרירים שהייתי בשנתיים האחרונות, זאת הייתה המסיבה הכי מוצלחת. 




היה לי ערב נהדר, תודה לכל המעורבים בו. 
שבת שלום!



תודה להדסי על התמונות. מואה. 

2 תגובות:

  1. התמונה האחרונה - דיוה אמיתית, סוףסוף באה על סיפוקה סקרנותי, באיזה אתר משגע בחו"ל 1 מוזיאון הצלמת. מחמאות גל למצולמת אך גם לצלם.

    השבמחק
  2. אם תאכילי אותי בכאלה שוקולדים אני תמיד אבוא.. כן אני זולה אני מודה .. שוקולד טוב תמיד יקנה אותי.

    ותודה רבה על ההזמנה, היה מדהים והכובע היה ממש במקום לדעתי,  פשוט קלאסי שנות ה-40

    השבמחק