יום רביעי, 20 בפברואר 2013

טיזר לקיץ

כבר נרשמתן להגרלת 310 פוסטים? לחצו כאן

ושוב הגיעה העונה הזאת של השקות קולקציית קיץ. אני אוהבת את העונה הזאת, של להיחשף לפני כולן לקולקציה החדשה, לראות אילו רשתות עשו סקר שוק מעמיק והעמידו את משאביהן בהתאם, אילו רשתות מדשדשות מאחור, לסמן אילו פריטים אני רוצה במלתחה ולהתכונן לטרנדים הממשמשים ובאים. 

WITH LOVE 
בקיץ 2013 SACKS מציבים את הצבע אינדיגו ככוכב הקולקציה. ע"י טיפול בבדי כותנה ומשי באמצעות שטיפות מיוחדות וכביסות מסוימות מתקבל מראה של כמו דנים משופשף. החדשנות בקולקציה באה לידי ביטוי בצבעים סולידים, כמעט חיוורים, שימוש בהדפסים ואלמנטים כשהמוצר המוגמר מזכיר וינטאג' רומנטי, מעין שנות ה-70 העליזות. 
הדפסים שבטיים כאלו הייתי מצפה לראות באורבן אאוטפיטרס ועל כן מבחינתי מדובר בעיצוב מתוחכם. 




נעליים בסגנון ספרדי אותנטי, 250 שקלים לזוג. 



שלא כמו האחות החורגת "ZARA" שתמיד יורה לכל הכיוונים , הלוק בוק של MANGO בוחר לקחת את הקולקציה שלו לסגנון מצומצם יותר. ראוי לציון השינוי שהחברה עשתה בשנה האחרונה- הורדת מחירים יפה תוך שמירה על רמת איכות ניאותה. 


לוק בוק הוא תמיד דרך טובה לקבלת השראה, (מאוד התחברתי לסטיילינג) רעיונות כנו שורטס עם גרביים או חליפה קורלית עם ג'קט בהיר מפוספס נאים בעיניי מאוד. 


Must Have
זה המוטו של רשת GOLBARY לעונה הקרובה. כשרשתות ישראליות אחרות סוגרות את העסק, בגולברי ממשיכים לפתוח חנויות חדשות. אני מהמרת שסוד ההצלחה טמון בעיצוב לא מתחנחן וגזרות פשוטות וטובות. ניכר כי מאמצי החברה הופנו ליצירת לוק אלגנטי ליומיום וכי העיצוב אינו מחקה טרנדים או מעצבי על אלא נותן פרשנות משלו שמותאמת יותר לחיך הישראלי. 
אתמול ביקרתי בחנות בגן העיר כדי להציץ בקולקציה החדשה ואני שמחה לבשר שהתמונות לא מטעות. השמלות משדרות יוקרה ואיכות גם במציאות. 





ואל תשכחו לכל עונה יש גם סוף עונה...תשאירו קצת תקציב לסייל.

תגובה 1:

  1. אחת מהסיבות שאני חושבת שגולברי מצליחים כל כך יפה, זה כי הם הופכים קנייה מחו"ל לפחות משתלמת, ובנוסף, החליטו לפנות לקהל יעד די מוצלח: נשים אופנתיות, קלאסיות מעל גיל 25. אני מאוד אוהבת את הקולקציות האחרונות שלהן. גם טווח המידות מאוד מוצלח. זאת בניגוד לסאקס ומנגו לדוג'. 

    השבמחק