יום שישי, 22 בפברואר 2013

מלקטת לחויות

סאגת השפתיים היבשות שנרשמה כבר כאן עדיין נמשכת. שבוע שעבר נגמר לי ה"פלקסיטול" לשפתיים וממילא ביקרתי בסניף של לאוקסיטן בדיזינגוף סנטר אז יצא שזכיתי לממש את רצוני בחמאת השיאה לשפתיים. שילמתי 40 שקלים על חמאה ששמעתי עליה רק דברים טובים מבנות הפורום של מכורי איפור בפייסבוק.
 החמאה עצמה מגיעה בקופסה עגולה קטנה ממתכת, בסך הכל 8 מ"ל חומר בתוכה. הייתי בטוחה ש- 100% אחוז חמאה טהורה יפתרו לי את כל הבעיות של היובש אבל מצאתי כמה חסרונות במוצר:
1- כדי להשתמש בחמאה צריך להכניס אצבעות לאסוף את החומר וזה לא כ"כ סטרילי לעומת טיובות כמו של שפתון ששם ההנחה היא ישירות על השפתיים.
2- החמאה מוצקה מדי ויש להפעיל כח כדי לאסוף חומר על האצבע ויש לחזור על המריחה מספר פעמים...לא נוח.
3-  כמה שעות לאחר השימוש השפתיים שוב התייבשו, מה שלא קרה עם מוצרים טיפוליים אחרים. 


 לסיכום, החמאה אכן ממלאת את יעודה אבל היא ברמה של קוסמטיקה נטו: אני משתמשת במוצר לפני שמניחה עליו שפתונים ומדי פעם גם כקרם ידיים- בכל זאת מדובר בחמאה טהורה.. בשביל תחזוק לחות יותר מקיף, מצאתי שתכשירים אחרים טובים לי יותר, כמו הפלקסיטול. 



לטיפוח עור הפנים אני נעזרת בג'ל פילינג עדין מסדרת האנג'ליקה של לאוקסיטן שמופק מצמח האנג'ליקה הגדל בדרום צרפת. הפילינג עצמו מוקצף באופן אווירירי ומריח נהדר. 130 שקלים ל- 75 מ"ל. תדירות שימוש מומלצת היא פעם בשבוע. 


וברמה היומיומית בבקרים אני משתמשת בקרם הלחות מסדרת האנג'ליקה. הסדרה לטעמי מותאמת לעור צעיר שלא דורש הרבה תחזוק. על פי האתר הסדרה מתאימה לנשים עד גיל 35 בעלות עור רגיל ומעורב. 


הקרם מעט קריר וקליל במרקם. פעם בשבוע אחרי הג'ל פילינג, אני מורחת כמות נכבדה של קרם הלחות על הפנים בתור מסיכה, מחכה 5 דקות ואז מנגבת עם צמר גפן לח. 200 שקלים ל-50 מ"ל. קרם הלחות הזה אינו מכיל מקדם הגנה (יש בסדרה קרם לחות עם מקדם הגנה), כשיגיע הקיץ אעבור לקרם השני.


כשהרגע השנוא עלי מכל מגיע- כשקרם הידיים נגמר....


מכירות את האנשים האלה שתמיד אדומים בפנים?
יש לי חברה שכשהיא מתרגשת (משמחה או מעצבים) הלחיים שלה סמוקות כאילו קיבלה כוויה נוראית! אני, ש"סובלת" מתוקף היותי ג'ינג'ית מוצאת עצמי אדמדמה בפנים כשעושה פעילות גופנית, כשחם לי או כשכואב לי הראש (ואז מרגישה את הפנים שלי שורפות מחום)... 
לאנשים כמוני המציאו בקליניק את סדרת ה- REDNESS שמטרתה לשמור על העור רגוע. הכירו את קרם הלחות REDNESS SOULUTIONS DAILY RELIEF CREAM


ה- redness cream עדין במיוחד, היפואלרגני, נבדק דרמטולוגית, אושר ע"י רופאי עור כמפחית אדמומיות בפנים. למרות שהקרם נטול שומן, המרקם שלו עדיין כבד יחסית ולכן אני משתמשת בו רק בלילה. חייבת לציין שקרם ה redness עמיד והשפעתו נשארת גם לבוקר. היתרונות של הקרם בולטים עוד יותר בימים קרים מאוד, כשהעור אינו מרגיש מיובש ועומד בגבורה במזג אוויר קיצוני.
מתאים לכל סוגי העור, 350 שקלים ל- 50 מ"ל.  



כבר נרשמתן להגרלת 310 פוסטים? לחצו כאן

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה