יום שישי, 15 במרץ 2013

אקסטרווגנטי ריחני



ויקטור ורולף הם זוג מעצבים הולנדים שמתמחה בהוט קוטור חדשני. החזון היצירתי שלהם מביא כמעט ללעג את המושג "בנאלי" ונותן פרשנות אחרת, משובבת לב לפנטזיה ולשנינות.








הצמד המצליח השיק בשמים לו ולה בשיתוף עם קונצרן הקוסמטיקה הגדול לוריאל. שיתוף הפעולה הוליד בייבי רב-רושם ובעל נוכחות ריח כשל פצצה ומכאן שמו. מהירות המחשבה שביניכן בוודאי יבחינו שמדובר בדוגמית שהתלהבתי ממנה כשקיבלתי לידי את גלוסיבוקס ינואר. שמחה לבשר שאיכות הדוגמית אכן נאמנה למקור.



SPICEBOMB- לגבר:
לא במקרה החלטתי לכתוב על הספייסבומב קודם. אהבתי אותו יותר בגלל הייחודיות הריחנית שלו ולא מתביישת להגיד שככל הנראה הגבר ואני נחלוק את אותו הבושם. 
בקבוק הבושם עוצב כמו רימון יד צבאי על טהרת צבעי שחור וכסף. כמו שאין שופטים ספר על פי כריכתו, גם במקרה הזה נכונה הטענה. הריח לגבר אמנם בעל סממן של ניחוח מתפוצץ אך בו בו נמצאת גם ההפתעה הלא הצפויה-  ניחוח חריף ולא קונבנציונלי של תבלינים.
גדג'ט חמוד- הניחוח משתחרר לאחר משיכת הניצרה= שהינה הלוגו של ויקטור ורולף. 
 האו דה טואלט שקיבלתי התגלה כריח מסקרן וחמים, שומרת אותו במיוחד לימי הקיץ. 
EDT – או דה טואלט 90 מ"ל - 420 ₪ 



Flowerbomb -לאישה:
בקבוק הבושם מעוצב כיהלום, מבריק מכל זווית חיתוך. קיבלתי לסקירה את האו דה פרפיום ושם הבושם קולע בדיוק למבחן התוצאה- אכן מדובר בפצצה של פרחים. 
כאילו זר פרחים אימתני השתלט על החדר. בין המרכיבים יסמין, עץ תפוז, סחלב ,ורד ופטצ'ולי. אל דאגה, מדובר ב"פצצה" חיובית, הריח אינו מהמסריחים ומשתלב עם העור באופן מושלם כך שבסופו של דבר הופך לניחוח אוריינטלי עדין. 



EDP – או דה פרפיום 50 מ"ל – 430 ₪
EDP – או דה פרפיום 100 מ"ל – 560 ₪
EDT – או דה טואלט 50 מ"ל – 390 ₪
EDT – או דה טואלט 100 מ"ל – 500 ₪

הבשמים יופצו בסך הכל בכ-30 נקודות מכירה בניו פארם, סופר פארם והמשביר לצרכן. לרשימת נקודות המכירה: 
                                               www.viktor-rolf.co.il



כבר נרשמתן להגרלת 310 פוסטים? לחצו כאן

תגובה 1:

  1. הבושם הפרחוני הראשון שלא מסריח עלי והפך להיות האהוב החדש שלי (חוץ מימים שאני בכוורות הדבורים כי הן שונאות בושם)

    השבמחק