יום חמישי, 11 באפריל 2013

המלשינה חוזרת

כי דברים טובים לא שומרים בלב והפעם 6 ימים - שש התנסויות (וביום השביעי נחים).

1-  "החור"- מופע חדש על פי אוהד נהרין ללהקת המחול "בת שבע".
 http://www.batsheva.co.il/he/
*** החור מתקיים בשני סבבים- פעם הרקדנים במרכז המופע ופעם הרקדניות.  אני נכחתי בסבב הגברי ו...הנאה רבה מובטחת למין הנשי.

במרכזו של סטודיו חשוך ואינטימי שוכנת במת עץ מתומנת בת 360 מעלות המוגבהת מהקהל. עוד בבוקר אותו יום כבר התחלתי להתרגש והציפייה לדברים טובים הרקיעה שחקים אבל כל הטוב הזה לא יכול היה להכין אותי כמו שצריך למה שהתרחש על הבמה.
במשך שעת המופע חוויתי את כל סוגי הרגשות שבסקאלה. בתחילה פעמו בי אופטימיות אדירה, סולידריות והרמוניה, אפילו אני לא הבנתי מאין פרץ האנרגיה הזאת בוקע ופתאום מבלי להזהירני נפלתי היישר לחור עמוק, למקום שהדיכאון חוגג בו והיה לי עצוב ומצער ופתאום התנועות של הרקדנים העלו אותי על דרך המלך ולקראת סוף המופע, כשחשבתי שאני לא יכולה לעמוד בעוד טוויסט עלילתי, טרחו לנפץ לי את הלב בסוף מקסים, מאוהב ומשחרר והותירו אותי לאחות את השברים בשלווה שאין כמותה.

כבר בדרך חזרה הביתה החלטתי שאני חייבת לחזור לראות את המופע הזה שוב.   I'LL BE BACK


תקרת הסטודיו- תעתוע חושים.


2-  רק  רגישות לשמש יבינו את חדוות השימוש במקדם הגנה גבוה.(כמובן שיש להתמרח חצי שעה לפני החשיפה לשמש).



ה"סולאר דיפנס בוסטר" של דרמלוג'יקה- תחליב להוספת מקדם הגנה לקרם הלחות או למייקאפ.
מריחה ישירה של הבוסטר על העור תקנה הגנה מקסימלית של 50 SPF!  הבוסטר מתאים גם למריחה ישירות עם כל קרם אחר- קרם לחות או מייקאפ, רק להקפיד לערבב כמות שווה בין השניים.. (במקרה זה ההגנה הופכת ל- 17 SPF )  מכיל מסנני קרינה uva+ uvb וזרעי ענבים להרגעת העור.


כ-300 שקלים ל- 50 מ"ל.  מתאים לשימוש יומיומי ולכל סוגי העור.


3-  חובבי טומי הילפיגר, GANT ודומיהם ישמחו לגלות שבקומה שנייה מול ארומה בקניון עזריאלי נפתחה חנות למותג האמריקאי McGregor.



החנות עוצבה ברוח החברה וכוללת מאפיינים אמריקאים בכל פינה. כיאה למותג ספורט קז'ואל אמריקאי יש ליין לגברים, נשים ואפילו ילדים. ליין הגברים יותר מפותח וכולל גם קז'ואל וגם אלגנט לעבודה או לשעות הערב. לנשים לעומת זאת מוצע סגנון ססגנוני יותר- שמלות קוקטייל, חצאיות טניס וחולצות שיפון. אל תטעו מדובר במותג פרימיום הן מבחינת מחירים והן מבחינת איכות הבגדים.   








4-  150 שקלים מתנה למצטרפים למועדון הלקוחות של PRINCE (ההרשמה חינם)-
http://www.prince.co.il/index.php?dir=site&page=forms&cs=3003&langpage=heb
הלינק שצירפתי מוביל אתכן לאתר האון ליין שופינג הישראלי של פרינס.
האתר מציע למכירה את כל מוצרי המותג בארץ- ליין השעונים של המותג וגם משקפי השמש לראייה ולשמש לגברים ולנשים. יתרון של אתר און ליין- מחזיק את המבחר השלם לכל הדגמים, שלאו דווקא יימצאו בכל חנות....יש לפרינס כמה יציאות נדירות ששוות בדיקה בסגנון טייסים, וינטאג', אוברסייז וצבעוני. כיאה למותג ששואף לפנות לקהל רחב, המחירים מותאמים לכל כיס וההטבה לחברי מועדון הופכת את המותג למשתלם ביותר. 



5-    התחדשויות אקססוריז לבביות:
עגילים של מיכל בן עמי שנקנו בחנות הפייסבוק שלה-  https://www.facebook.com/michalbenamidesigns?fref=ts     המשלוח היה מהיר!


שעון לבבות של SWATCH- הגיע באריזת מתנה שווה- כדור באולינג ורוד. 
גוף השעון שקוף ומאפשר הצצה למאחורי הקלעים של החלקים. אפילו המחוג עוצב בצורה של פעימות לב א.ק.ג !



6-     התחלנו וגם נסיים בפרפורי לב, נעליים נעליים נעליים!
כמה טרנדים גדולים לפנינו- הצבע הצהוב, שילוב שחור ולבן, מטאלי ובלינג בלינג.  
הנעל הצהובה שייכת לחברת אן קליין ואילו השאר שייכות לניין ווסט.
מקווה שיהיו בקרוב שלי, אצלי ועלי.  





2 תגובות:

  1. מקדם ההגנה של דרמלוג'יקה מאוד מעניין! איך הוא מרגיש על העור לאחר המריחה? נשאר דביק ודוחה כמו רוב המקדמים או נספג ביעילות?

    השבמחק
  2. שאלת לעניין ותקבלי תשובה כנה- יש לבוסטר ריח נעים ולא דומיננטי והוא אינו דביק. עצם זה שאפשר לשלב אותו בקרם אחר זה יתרון גדול.

    השבמחק