יום שני, 13 במאי 2013

פוסט המניקור הביתי הגדול

הוזמנתי ע"י רשת נייל סטודיו וחברת הלקים O.P.I לסדנה על מניקור ביתי. עד עכשיו הייתי משתמשת בשירותי קוסמטיקאיות ובזכות ההכרה שמניקור ביתי בהחלט יכול לחסוך לי זמן וכסף- אימצתי את התהליך שהמליצו לי בסדנה במלואו. חלק מהמוצרים בפוסט קיבלתי בסדנה וחלק רכשתי לאחר שנוכחתי כי הם טובים ויהיו לי לשימוש רב. דעתי כנה בכל מקרה. 

שלב 1 בתהליך המניקור: לנקות את הציפורן בעזרת אציטון ו/או להוריד את הלק הישן. 
ועכשיו קבלו טיפ- לנסות להסיר לק נצנצים יכול להיות ריב של ממש. עיטפי את הציפורן בעזרת שכבת צמר גפן דקה ספוגה באצטון ועליה הלבישי נייר כסף לקיבוע הצמר גפן. המתיני כעשר דקות ואז לחצי על הציפורן ומשכי את הצמר גפן ואת נייר הכסף החוצה. אדי האציטון מתחממים בעזרת נייר הכסף והציפורן אמורה לצאת נקייה. הטיפ מתאים גם ללק ג'ל.

ל- O.P.I יש נייר כסף מוכן קומפלט עם צמר גפן אולם הכמות שנמכרת בחבילה היא קטנה 


וקל לעשות את זה בעצמך בבית..

שלב 2: בעזרת משייף עדין עצבי את הציפורן. 


שלב 3:  טיפול בעור הקוטיקולה- מה זה?

אז איך מטפלים בעור הרגיש וחושפים יותר שטח ציפורן? EXFOLIATINING CUTICLE TREATMENT- תכשיר מסדרת AVOPLEX של O.P.I אשר מרכך ומוריד שאריות עור מיותרים. הסדרה אבופלקס מועשרת באחוז גבוה של שמן אבוקדו ומלאת ויטמינים מכל טוב. לחות מובטחת. 


מניחים כמות השקולה לטיפה קטנה על בסיס כל ציפורן, בתנועות סיבוביות מעסים את הציפורן ומחכים 2 דקות. 


אם אין לך את התכשיר את יכולה להשרות את הידיים במים חמימים. לי באופן אישי נוח יותר להשתמש ב- EXFOLIATINING CUTICLE TREATMENT שמעלים את העור המיותר והופך את העבודה לקלה ומהירה.
דחפי בעדינות את עור הקוטיקולה לדפנות הציפורן בעזרת מקל מחודד.  




שלב 4:  שייפי את פני הציפורן להסרת שאריות חומרים קודמים בעזרת BUFFING BLOCK- קובייה להברקת הציפורן.
אני משתמשת בפצירת הברקה ירוק – לבן של O.P.I: החלק הירוק מנקה את פני הציפורן והצד הלבן מבריק אותה. 



זאת התוצאה לאחר השימוש בפצירת הברקה- ציפורניים טבעיות מבריקות.
  


שלב 5:  מרחי קרם ידיים חזק או לחלופין עסי היטב את היד ואת אזור הקוטיקולה עם שמן קוטיקולה CUTICLE OIL TO GO מסדרת AVOPLEX של O.P.I



מצוין לחתכים מסכינים בעת הכנת סלט ולסדקים מיובש! מניסיוני יכולה להעיד שעברו במהירות על! 65 שקלים לפצצת לחות חיונית. 




שלב 6: בעזרת מגבון טבול באלכוהול הסירי את השומניות ושאריות הקרם מהציפורניים.

שלב 7:  מרחי מחזק ציפורניים / לק בסיס / סטרט טו פיניש
START TO FINISH של O.P.I תכשיר 1 – 3 פעולות: מייבש לק (טופ קואוט)+בסיס ללק +מחזק ציפורניים. 
מריחה ראשונה תשמש כבסיס לק ומחזק ומריחה שנייה לאחר מריחת הלק תייבש אותו בתוך דקות. 89 שקלים לתכשיר גאוני!



שלב 8: מרחי 2 שכבות לק וסיימי במריחת טופקוט או סטרט טו פיניש. 

אני מדגמנת את "get your number" מסדרת ה- liquid sand של O.P.I. כשהלק מתייבש נשארת שכבה מנצנצת במרקם חולי. 


זה היה הביקור הראשון שלי ברשת נייל סטודיו ומלבד שהמקום מתפקד על תקן "כל הדרוש לקוסמטיקאית" יש בו את המבחר הגדול ביותר של קולקציות O.P.I לדורותיהן. 



קולקציית oz great and powerful- שלושת הלקים השמאליים יכולים להיות בסיס מצוין לפרנץ' כי הם שקופים והלק ימני הוא מסדרת החול בדיוק כמו הלק הכחול שלי. 
קולקציית מריה קארי


מהדורה מוגבלת שכוללת עט מנצנץ 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה