יום שלישי, 28 במאי 2013

בדרך לחתונה/ לנשף עושים שופינג....

כמות ההזמנות שנחתה אצלי בדואר לא הותירה מקום לספק- עונת האירועים כבר פה וצריך להתכונן אליה בהתאם.
לי ולחברה יש ויכוח עתיק ימים בנוגע לאם קיים דבר כזה- שמלה חד פעמית לאירוע. היא טוענת שברגע שלבשה שמלה לחתונה של חברה, היא לא יכולה להרשות לעצמה ללבוש אותה בהזדמנות אחרת כי כבר ראו אותה בשמלה הזאת, מה שאומר שהיא צריכה כל אירוע להחליף שמלה. אני מחזיקה בדעה מוצקה שאפשר לאבזר את אותה שמלה, כל אירוע קצת אחרת וליצור מראה שונה. באמת שאין צורך לקנות כל אירוע שמלה חדשה.

א' ב' של כל שמלה היא מחטב! מזמן כבר לא מדובר בדבר החונק הזה שרק "מבוגרות" לובשות. זה מפדח אם רואים את פסי התפר של התחתון מעבר לשמלה ובכללי מחטב מעדן גבעות ועושה קימורים חלקים למראה. הייתה חתונה שקפצתי שעות על רחבת הריקודים והרגשתי נפלא ובטוחה בעצמי שהכל אסוף ולא רוטט לאלפי כיוונים. בתמונה ממבחר מחטבי ג'ק קובה. באופן אישי ממליצה על גזרת המכנס עם הגזרה הגבוהה- מטפל גם בבטן וגם בירכיים.



עכשיו נעבור לפתרונות יצירתיים שמתאימים בדיוק לשמלות בעלות מחשופי גב נועזים ומחשופים קדמיים נדיבים.

מדבקות חד פעמיות של ג'ק קובה לפטמות שמאפשרות לאישה ללכת עם גב חשוף, חולצות בעלות כתפייה אחת, כתפיות דקיקות או סטרפלס.
מאחר והמדבקות עשוי מחומר עמיד למים ניתן ללכת איתן גם מתחת לבגד הים. המדבקות אינן מכאיבות או פוגעות בעור אבל כדי לשמור על עמידותן, העור צריך להיות נקי מקרמים. שימו לב שמדובר רק במדבקות לפטמות, אין משהו שאוסף את החזה.
מתאים למידות Cap A,B,C,D. 

מדבקות להרמת חזה,ג'ינג'ית בגדי מעצבים און לייןמדבקות להרמת חזה,ג'ינג'ית בגדי מעצבים און לייןמדבקות להרמת חזה,ג'ינג'ית בגדי מעצבים און לייןמדבקות להרמת חזה,ג'ינג'ית בגדי מעצבים און לייןמדבקות להרמת חזה,ג'ינג'ית בגדי מעצבים און ליין

ישנן גם מדבקות עם ברזלים לתמיכה נוספת-Silicone Lifts, לשימוש רב פעמי. מתאים למידות B, C, D. 




GO BARE של ג'ק קובה
קאפים לעיצוב החזה המאפשרים ללבוש שמלות וחולצות בעלות גב חשוף מלא. הקאפים עשויים מבד ומרצועות סיליקון אנטי אלרגני נצמד רב פעמי שמתאים לעד 20 לבישות. חשוב- יש לשמור את הקאפים בתוך שקית האריזה לאחר שמורידים ולאטום אותה היטב על מנת לשמור על הדבק שלא יתייבש. 
הקאפים מגיעים במספר דגמים:
קאפים העשויים מ- 100% סיליקון, בלי רצועות - מוצעות בצבעי גוף ושחור. מתאים למידות B, C, D. מחיר: 469 ₪ 


קאפים מבדים חלקים בשילוב רצועות סיליקון בגווני ניוד ושחור. מחיר: 293 ₪ ויש גם קאפים מבד תחרה ובשילוב רצועות סיליקון בגוון לבן ושחור במחיר: 359 ₪  טווח מידות: קאפים B, C, D. 



U BRA BACKLESS של ג'ק קובה
לגב חשוף מלא ובעלי מחשוף קדמי עמוק, למי שלובשת שמלה בעלת מחשופים קדמיים ואחוריים: קאפים לעיצוב החזה בגזרת סטרפלס העשויים מבד חלק, בשילוב רצועות סיליקון. מגיע בגווני ניוד ושחור. מחיר: 279 ₪  מתאים למידות קאפים B, C, D. 

כאמור, טווח המחירים של הגאדג'טים הלבישים החל מ- 59 ₪ ועד 469 ₪. לפרטים נוספים- www.jackcobe.co.il


אקססוריז הם דרך זולה יחסית לחדש מלתחה (זולה יותר מלקנות עוד בגדים). כבר אמרתי שאין צורך לקנות שמלה לכל אירוע, אפשר לאבזר אותה בכמה מראות שונים ולהחליף ככה סגנונות סטייל. והיכן אפשר למצוא אקססוריז מיוחדים? באקססורייז בסניף קניון רמת אביב, ספינת האם שלי. לא סתם אני אוהבת את רמת אביב- אני תמיד מוצאת שם דברים שאין בשאר הסניפים...







תיקי קלאץ' מושלמים שימגנטו את כל המבטים אלייך:




ואיך אפשר בלי נעליים צבעוניות, משובבות עיניים כממתקים רק ללא הקלוריות? סקופ התחילו את הסייל העונתי ועתה אפשר למצוא נעליים בהחל מ- 29.90 שקלים! במחירים כאלה לא יכאב לכרטיס האשראי אם תכינו כמה זוגות טרנדים במיוחד לעונת האירועים. עצה שלי- לכו על מטאל וניאון. 




אז לכמה אירועים כבר הוזמנתן? 

תגובה 1: