יום רביעי, 29 במאי 2013

M•A•COHOLIC


לכל אחד מאיתנו יש מעין מאסטר בראש של איך עבודת החלומות שלו אמורה להיות. לא כולנו זוכים לעבוד במשהו שאנחנו אוהבים אבל יש כאלה ברי מזל שמתעסקים במה שהם טובים בו ונהנים ואפילו מקבלים על כך תשלום. אחת מאותם אנשים האלו היא נטע סקלי, המדריכה הראשית של MAC בארץ. 
הגיברת זוכה להסתובב בשבועות האופנה ברחבי העולם שזה אומר בגדול לעבוד בצמוד למאפרים דגולים, לאפר דוגמניות מפורסמות, לחזות בטרנדים כבר ברגע שהם נוצרים, להתחכך בפריטים של מעצבי על רגע לפני שהם נחשפים על המסלול ותוך כדי היא חלק פעיל מהשקת מוצרים וקולקציות חדשות של MAC ומעבירה סדנאות למאפרים ולקהל הרחב.  
נשמע טוב לא?! 
קבלו סרטון מפי נטע משבוע האופנה בפריז שהתקיים לאחרונה:


בקו ישיר עם הכותרת, M•A•C היא חברת איפור אהובה עלי מאוד ואני עוקבת תדיר אחרי התחדשויות החברה. באיחור מה, לא ברור מדוע, גם במאק השיקו קרם BB.


מה שבבסיסו אמור להיות שילוב של מייק אפ וקרם לחות, נקרא בפשטות בשפת המאק קרם מטפח בעל גוון.
רוצה להגיד שה-BB מיועד למי שאינה צריכה כיסוי מסיבי לפנים. השימוש בקרם נותן מראה טבעי, קצת מבריק והיעזרות בפודרה תשפר פלאים את מידת העמידות של הקרם.
165 שקלים לשפורפרת (40 מ"ל) עם SPF 35 או לאריזת קומפקט (8 גרם) עם SPF 30. אני ניסיתי את גרסת השפורפרת- ישר לאצבעות ולמרוח על הפנים. יכול לתפקד גם כפריימר ומעליו מייק אפ.


המלצה לפריימר מצוין לאיפור ערב או לאירועים:  STROBE CREAM HYDRATANT LUMINEUX
קרם לחות נוזלי שמאיר את הפנים בברק רך. בהתחלה הסתייגתי מהצבע, לבן חלבי אבל הוא נספג מהר בעור ומשאיר רק עור זוהר אחריו. כששילבתי אותו עם המייק אפ FACE AND BODY התקבל מראה במרקם סאטן שהצטלם יפה מול פלאש חזק. 
טיפ שנתן לי אחד המאפרים בסניף רמת אביב- למרוח קצת גם על המחשוף.    
 155 שקלים ל-50 מ"ל. אל תתפסו אותי על המחיר, לא שמרתי את הקבלה ואני לא זוכרת לבטח. 


PREP + PRIME TRANSPARENT FINISHING POWDER- לא יכולה בלי


נדמה לי שכבר כתבתי על הפודרה הזאת בבלוג אבל היא באמת מצוינת ושווה אזכור נוסף. אבקה לבנה במרקם משי שעל העור הופכת לשקופה, מונעת ברק לכמה שעות טובות, קלילה ובלתי מורגשת. אפילו את הנמשים היא מיטיבה להסתיר. 155 שקלים (שוב, אל תתפסו אותי במילה) ל- 9 גרם שמספיקים לשנה שלמה של שימוש יומיומי!!!




קולקציה מוגבלת עכשיו שבחנויות:  Temperature Rising





הכי קיץ לוהט. אפילו האריזות הן בצבע חום! קולקציה משוזפת על טהרת סגול, ירוק, אפרסק וחום, חלקם בוהקים וחלק עם נצנצים. אגב, הקולקציה הזו מתהדרת ב-STROBE CREAM בגוון נחושת (176 שקלים) מעלף ששווה לנסות. 



יודעות על מוצרים אחרים של מאק ששווים בדיקה? ספרו לי 

2 תגובות:

  1. אני קצת אסירת תודה לכך שאני לא יכולה לקנות יותר מאק. התמכרות ממש!! :-P

    השבמחק
  2. הכותרת שלך זו כלכך את
    פודרת בלוט היא מוצר מאסט לגמרי, לשים בתיק לתחזוקת יומית. הסמקים של מאק מהממים אחד אחד אין גוון שלא תמצאי שם

    השבמחק