יום שלישי, 11 ביוני 2013

עשו לי את השבוע



דיאנה (מהבלוג "שמה עין") ואני ניסינו לתאם יום כיף בקרדו ביוטי ספא. אני מדגישה את ה-ניסינו כי מעל חודש בכל פעם שקבענו תאריך, צץ משהו והיינו צריכות לדחות את הפגישה שתיאמנו עם המקום. לקבוע טיפולים ליום שישי אין על מה לדבר כי כל היום מתמלא כמה שבועות מראש אז יום הכיף נקבע לאמצע שבוע אחרי הצהריים.



הגענו לקניון ארנה, קרדו ביוטי נמצא מול הסופר פארם (כמה נוח). בתוכנית: מניקור פדיקור וטיפול פנים. במחלקת הלקים נמצא מבחר מגוון ענק  גוונים של OPI, ESSIE ולקים פחות ממותגים כמו SEXUAL שלא הכרתי קודם לכן אבל לא יכולתי שלא לצלם את הצבעים הפסטורלים של החברה.



האווירה בקרדו הייתה נעימה ושקטה- היינו היחידות בסלון. תשומת הלב של הצוות הוקדשה רק אלינו והתוצאה הסופית נראתה בהתאם: העור היבש מסביב לציפורניים קיבל פינוקי שמן ומסאז' והוסר כליל. יצאתי עם ציפורניים משויפות כמו שאני אוהבת, עור כפות רגליים חלק כמו עור של תינוק. עוד דבר שמאוד חשוב לי ותמיד כדאי לשים לב אליו- ניקיון המקום וחיטוי הכלים. ללא רבב!  
בטיפול הפנים השתמשו אך ורק במוצרים של דרמלוג'יקה- חברה טיפולית שמתאימה לעור רגיש כמו שלי. גם את הפילינג שהקוסמטיקאית הזהירה מראש שישרוף, כלל לא הרגשתי אותו. מכשיר מיוחד שנראה כמו ראש ברבור התיז על פני אדים חמים במשך עשר דקות. לאחר מכן הפנים שלי היו מוכנות לניקוי עמוק ולקלוט את כל סוגי המסיכות והלחויות שמרחו עלי ולבסוף מכשיר בעל ידית מתכת עשה לי מסאז' מיוחד, קצת קרם הגנה וזהו.


על ציפורנייי מעטר הלק "on her majesty's secret service" של OPI. צוות המקום הציע לי אותו כי פספסתי אותו בין כל המבחר ו...ההצעה קלעה בול לטעמי. 
תודה לדיאנה על החברה ועל התמונות!!!
קרדו ביוטי: 09-9506381




אנשים טובים באמצע הדרך הם כמו רחלי בן גלים. מעצבת תכשיטים שעושה תכשיט אחד ויחיד ואין שני לו. את ההשראה היא מיישמת היישר מהלב והתוצאה? מקסימה ושיקית. לו היה לי שקל על כל פעם ששאלו אותי מהיכן עגילי הדובי שלי...הם מצליחים למגנט אלי פשיוניסטות בכל מיני גילים! גם בנים שמים לב אליהם ומעירים הארות מצחיקות (כבר שאלו אותי אם אני מחפשת דובי אמיתי להתרכבל איתו והציעו את עצמם...), כנראה יש משהו בדובי שמוציא את כולם משלוותם... בקרוב רחלי בן גלים תפתח אתר משלה, בינתיים אפשר להשיג אותה בטלפון 054-4244292, היא עושה משלוחים לכל הארץ.



אחרי פדיקור טוב אני מוכנה רשמית לקיץ. עם שני דגמים חדשים של איפנמה IPANEMA שאני בונה עליהם שישרתו אותי נאמנה בים ובמסיבת בריכה שאליה אני מוזמנת ביום שישי. הם נסגרים כמו סנדלים מאחורי הקרסול ואפשר להיכנס איתם לים בלי שיברחו בין הגלים.
כדאי לנסות את מזלכן בפעילויות נושאות פרסים בדף הפייסבוק  לחצו עלי 


מכירות את זה שבגד הים מריח מכלור והריח לא נעלם? גם אתן חייבות שהבגדים יריחו "את הריח שלכן"?
תנסו בסופר את סדרת מרככי הכביסה הארומתרפיים של סוד. הם מכילים תמצית מרוכזת כפולה ויש 3 סוגים:
Sanda Oil & Gardenia, Balsamic Oil & Orchid
ו-
Aragan Oil & Jasmine


מצרך חשוב לקיץ כמו בושם נעים שנשאר ונשאר.



כבר התחיל השבוע וכבר יש לי הרגשה שעומד להיגמר, או שזו רק אני?!



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה