יום רביעי, 26 ביוני 2013

כל אחת. כזה.


כל אחת צריכה יום כזה. להחליט שהיא מקדישה לעצמה כמה שעות ומתמקדת רק בעצמה ומרגישה יפה. אבל באמת יפה- מלוטשת מכל כיוון. 
זה טוב למודעות העצמית וזה טוב למצב הרוח, במיוחד לפני תקופת מבחנים ארוכה מהסמסטר עצמו.
עוד לפני שפתחתי את העיניים כבר התייצבתי בנווה צדק, בסטודיו לעיצוב שיער של רואי דניאל. עוד אני עם הקפה הראשון של הבוקר והוא כבר מסיים עם הלקוחה השלישית... כל כך לא אדם של בוקר אני. 




הגעתי למספרה הכי מעוצבת באיזור הכי יפה בתל אביב לצורך טיפול אקספרס אבל עוד לפני הטיפול נהניתי מכריסטיאן (שנקרא על שם דיור), כלב הבית המתוק שגרם לי לחיוכים רבים ומאוירת החו"ל במקום. מימיני צרפתייה, משמאלי בריטית וגבר מסוקס קנדי לבוש בחליפה, מחכה לתורו להסתפר.
 רואי דניאל. שבזי 67, תל אביב   טלפון 03-5100125


כתבתי לא פעם בבלוג על חברת קרסטס שמוצריה מיטיבים מאוד עם שיערי. הטיפול לשיער "24 קראט" של סדרת הזהב נעשה רק במספרות מובחרות שקרסטס עובדת איתן. ב"רואי דניאל" חפפו לי פעמיים את השיער עם שמפו "אלקסיר אולטים" (145 שקלים), אחרי זה ערבבו טיפת שמן Elixir Ultime עם המסיכה של הסדרה (245 שקלים) וחיכיתי 20 דקות עד ששטפו אותה מעלי. גזרו לי קצוות יבשים, דירגו יפה את הג'ינג', פן מהיר והתיזו מעט שמן אלקסיר אולטים.   
התוצאה- שיער זוהר, כתום בוהק ונעים משי. 


מטיפול מבורך לשיער, הגיע שלב האיפור. בדוכן של לוריאל פריז בסופר פארם רמת אביב התקיימה פעילות לקהל הרחב שהוקדשה לאיפור העיניים בשיתוף עם מאפרים מבית הספר לאיפור של מיקי בוגנים. קונספט הפעילות מגיע בזמן מצוין מבחינתי שכן בעונות האחרונות הדגש בעולם האיפור הוא על העיניים ואיי ליינר מפוסל הפך למאסט גם באיפור היומיומי שלנו. המאפר התלהב מהחולצה הכסופה שלבשתי והתאים לי מראה מעושן בגווני כסף. 



קיבלתי טיפים טובים:
הדרך המומלצת למריחת מסקרה - להוציא את המברשת מהמיכל, להוריד עודפי צבע מקצה המברשת על דופן המיכל. לעמוד מול המראה, להרים את הסנטר, לפתוח עיניים, לפתוח מעט את הפה. ככה אפשר לראות בקלות את הריסים העליונים.
×       יש להתחיל עם הריסים העליונים החיצוניים ובהדרגה להמשיך למרוח את הריסים עד לחלק הפנימי הקרוב לקצה העין ובחלק זה להשתמש בהכי פחות חומר. 
×       לפני שמורחים את הריסים התחתונים - מומלץ להוריד את הסנטר כלפי מטה כדי שהריסים יתרוממו. רצוי להחזיק את המברשת במצב אנכי (ולא מאוזן).

הסרת מסקרה עמידה- לוקחים צמר גפן ומניחים עליו מסיר איפור עמיד לעיניים/ חלב פנים (אפשר גם מגבון שמיועד להסרת איפור). יש להניח על העפעף העליון כאשר העיניים עצומות ולהמתין כ- 30 שניות, במהלכן החומר חודר לתוך המסקרה וממיס אותה. בתנועה עדינה למשוך לצדדים את הצמר גפן מבלי לשפשף את העין.


אהבתי מאוד את התוצאה ובזכות מבצעים שווים התחדשתי ברוב המוצרים שהמאפר השתמש בהם עלי: (המחירים המצוינים הם לפני ההנחות)
פלטת  4 צלליות 120 שקלים בסגנון מעושן בגווני לילך E7. אמנם אהבתי מאוד את הפלטה הכסופה אך הלילך תהיה לי יותר שימושית.
עפרונות עיניים "קולור ריש לה קול" תואמים לפלטה בצבעי ירוק יער (116), כחול סגול (108) וסגול לילך (114) שחור (501) 36.60 שקלים.
אייליינר שחור בתצורת טוש עם מכחול דק 100 שקלים SUPERLINER PERFECT SLIM.
מסקרה שחורה VOLUME MILLION LASHES. אחרי ששכבה ראשונה התייבשה, הוספתי שכבה שנייה וזכיתי למראה בובתי, כאילו הדבקתי ריסים.



 לק ניאון ורוד של CHINA GLAZE בשם HANG TEN TOES


אחרי עוד קצת קניות בקניון, קצת נעליים והמון בגדים, קפצתי לסופר כי 20 חברים הוזמנו אלי לעל האש בערב. בסוף הגיעו "רק" 16 אבל עדיין הייתי חייבת להתכונן כראוי. מרוב שפחדתי שלא יהיה מספיק אוכל לאורחים, נשארנו עם מלא שאריות. 


אאוטפיט: חולצה: אסוס, חצאית: זארה, סנדלים: סקופ. שרשרת: מנגו, תיק: ארמני.


בסופו של יום, לא הפסקתי לקבל מחמאות על האירוח ועל הטיפוח. היה יום מקסים!












תגובה 1:

  1. ניקול אלכסיי17 ביולי 2013 בשעה 23:03

    השיער שלך זוהר והאיפור מתאים לך מאוד. מאיפה החולצה?

    השבמחק