יום חמישי, 6 ביוני 2013

הדבר הבא בתחום המניקור?

אני סקרנית מטבעי ובכל פעם שיוצא "הדבר החם הבא" בתחום הקוסמטיקה אני חייבת לבדוק במה מדובר. 
הפעם בדקתי את SHELLAC- מניקור לק שנמרח כמו ג'ל שנעשה בשיטה יותר בטוחה מהאחרים. כלומר, טיפול בג'ל לק דורש שיוף של הציפורן כדי שהחומר האקרילי יצמד לציפורן. יש סכנה לשיוף יתר שיפגע בציפורן עצמה. בשיטת SHELLAC אין שיוף כלל. הלקים נראים ממבט ראשון כבקבוקים ללקים רגילים. הודות לשימוש במנורת UV, מדובר באפס זמן ייבוש!

השימוש ב-SHELLAC מורכב משלושה שלבים:
Shellac Base Coat-  מריחת שכבת בסיס שמחברת בין הלק לציפורן ומספקת הגנה לציפורניים. 10 שניות בלבד תחת מנורת UV והשכבה יבשה. 
Shellac Color Coat- מריחת שכבה אחת של לק עם צבע לבחירתכן וייבושה במשך 2 דקות תחת מנורת ה- UV. חוזרים על התהליך, מורחים עוד שכבה של לק ומייבשים אותו במשך 2 דקות תחת מנורת ה-UV. 
Shellac Top Coat- פעולת החתימה וההגנה של  SHELLAC, מריחת הטופ קואוט וייבושה במשך 2 דקות נוספות תחת מנורת ה- UV.

8 דקות בזמן כולל של מריחת הלק ו-6 דקות ועשר שניות תחת המנורה והלק יבש לחלוטין. 


ישנם כ-70 גוונים שונים בשיטת ה- SHELLAC ואפשר לשלב בין צבעים. השכבה הראשונה שמרחו לי הייתה אדום ולאחריה ורוד בהיר עם נצנצים. התקבל מראה של תות סורבה מנצנץ ומבריק. הנצנצים נראו היטב, הרבה יותר מבלק רגיל.


SHELLAC אמור להישאר על הציפורניים עד 14 יום ואפילו קצת יותר. הציפוי של SHELLAC שומר על הפיגמנט העמוק והברק עד רגע ההסרה. מה שאומר שאפשר לשטוף כלים ולנקות את הבית בלי לחשוש להרוס את המניקור. גם אם הלק נשרט, הוא חוזר לקדמותו ואין סימן.- מדובר בחומר גמיש. 

יתרון ענק- גם אם במהלך השבועיים הללו תרצי להחליף את צבע הלק, את יכולה למרוח על  לק ה- SHELLAC לק רגיל בצבע אחר, להוריד אותו בעזרת מסיר לק רגיל וה-SHELLAC עדיין ישאר  בשלמותו. 

בהתנסות שלי עם  SHELLAC, לקחתי את החוויה לאקסטרים: 
יומיים אחרי שמרחו לי את  SHELLAC לראשונה, שיפצנו את הבית. 3 ימים של ניקיונות מסיביים (כולל שפשופים עם הציפורניים) ויומיים של צביעה:



בסוף כל יום צביעה, הייתי מופתעת לראות את SHELLAC נשאר ולא זז מילימטר! ואחרי השיפוצים הגיעה גם חופשה באילת- 3 ימים של ים ובריכה:



ביום השביעי כבר התחילו להופיע צ'יפים בכמה מהאצבעות ואצבע אחת מתוך העשר נשארה ערומה וטבעית. לא נשארו עליה סימנים. 


ביום העשירי הלכתי למניקוריסטית שתוריד לי את SHELLAC. דרך ההורדה: צמר גפן ספוג ב- 100% אציטון על הציפורן, לעטוף עם נייר אלומיניום ולחכות 8 דקות. זהו. בלי שיוף ובלי מלחמות עם אציטון


"חסרונות" של לק SHELLAC, זניחים לטעמי לעומת היתרונות:
1- אין אפשרות להוריד את הג'ל באופן עצמאי, אלא צריך לחזור למניקוריסטית. 
2- ככל שהציפורן גדלה עם הזמן, כך נוצר רווח בין הציפורן ללק. כמו בבנייה... 


טווח מחירים של  SHELLAC הוא  100-150 ש"ח. תלוי במכון..
את רשימת המכונים שמשתמשים בשיטה אפשר למצוא באתר: www.cndpremium.co.il

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה