יום שלישי, 16 ביולי 2013

YELLOW LOVE AFFAIR

את עשרים ושלוש שנות חיי הראשונות העברתי במחשבה שצהוב הוא צבע שגורם לי באופן מיסטי בחילה בעיניים. לא יכולתי לסבול אותו בסביבה שלי. זה הקטע עם צהוב- או שמאוד אוהבים אותו או שמתעבים. העניינים השתנו לטובת צבע השמש כאשר גיליתי את חדוות השוטטות בבלוגים ובאתרי אופנה באינטרנט. שם קיבל הצהוב את הכבוד המגיע לו ונתקלתי ב"הצעות הגשה" אמנותיות שפיתחו לי את התיאבון ואת המחשבה.
המשך תהליך ההחלמה התרחש כאשר אימצתי תיק צהוב לקה למלתחה שלי. 


עד מהרה הוא הפך להיות אחד התיקים האהובים עלי ביותר וכשם שהתרגלתי לצבע הזה, עם הזמן החלו להופיע צהובים אחרים בחיי.
למשל הקרם הצהוב של קליניק משיטת שלושת השלבים. השיטה שהצילה את עורי מאיום החצ'קונים ושמשנת 1968 זוכה לפרסים ולמחמאות. סוס מנצח צריך ללמוד טריקים חדשים לפעמים ובימים אלו ה-
+Dramatically Different Moisturizing Lotion מושק בפורמולה חדשה- לחותית יותר, שנספגת באופן הרמוני לאחר שימוש בסבון הפנים ומי הפנים שבסדרה. בפורמולה החדשה אפשר למצוא גליצרין, תערובת זרעי חמניה, תמצית שעורה ומלפפון שעוזרים לעור להתמודד מול פגעי הסביבה ולהשיג עור קורן. כמו כל מוצר של קליניק, גם הקרם הצהוב DDML נבדק לאלרגיה והוא נטול בושם. 


כשהתלוננתי לדיילת בפארם שהסבון מייבש לי את העור, היא המליצה לי לנסות את הסבון במרקם ג'ל, מה שהתברר כהמלצה טובה. גם כאן הקרם מגיע בגרסת ג'ל, למי שצריכה... עד סוף אוגוסט הקרם הצהוב המעודכן יושק במחיר מבצע- 249 שקלים ל-125 מ"ל או 126 שקלים ל-50 מ"ל.


בשוק נמל תל אביב ביום שישי מצאתי אבטיח צהוב. הוא קטן יותר מאבטיח רגיל אבל מתוק וטעים לא פחות. 


סנדלים בצבעי זהב וצהוב בהיר של נעלי בינגו. העקב שלהן קטן ומאוד נוח. 


סכין גילוח של Venus & Olay מבית ג'ילט שקיבלתי לאחרונה לסקירה ואהבתי מאוד.


הסכין החדש של ונוס שונה מכל סכין גילוח אחר שהיה ברשותי- חמישה להבים שמתכווננים עם קימורי הגוף ופסי לחות חלקים שבעזרתם הסכין נע כמו חמאה. בזכות אותם פסי לחות ויתרתי על קצף גילוח, פשוט כי לא היה לי צורך בו. 45 שקלים לסכין.


ולסיום קבלו תמונות להשראה מרחבי הרשת, מאלו שהתחילו את העניין שלי בצבע ששנוא עלי. בזכותן צהוב הוא צבע שמח עבורי. 











גלו לי- האם גם אתן התחלתן רומן עם צבע שמעולם לא העליתן על דעתכן שתאהבו? 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה