יום רביעי, 14 באוגוסט 2013

15 דקות תהילה

הפעם מתחשק לי להקדיש את הפוסט לפופ קולטורה ופופ קוטור. מה שאני אוהבת בתרבות הפופ הוא שצבעים שמחים ובוהקים מאפיינים אותה. כל אחד יכול למצוא בה משהו שיעניין אותו אבל מה? הפופ "לא לוקח שבויים"- אין בו מינימליזם, רק התמסרות טוטאלית לטוטאל לוק. 

ביפן שכללו את העניין לכינוי harajuku girl- אותן בנות שספק מתלבשות ספק מתחפשות ברובע הרג'וקו. ביני לבין עצמי עוד לא החלטתי אם אופנת טוקיו ילדותית או יצירת מופת, מה שכן בפעם הבאה שאהיה ביפן אחפש במיוחד כאלה בנות ברובע. בתור פשיוניסטה אני מאמינה גדולה שהופעה חיצונית היא סימן לביטוי עצמי ונותר לי לפרגן לבנות האמיצות שיוצאות ככה מהבית. אני מעריכה שמדובר בביטוי עצמי של כמה שעות טובות מדי יום מול המראה ועל כן מורידה בפניהן את כובע הקש שלי. אגב, אם קיבלתן השראה מהתמונות, תדעו שתחפושות לפורים בסגנון הזה נמכרות ב- ebay.




מה עם איזה טוויסט שאף אחד לא יוכל להישאר אדיש לעומתו?  
Jump From Paper הן זוג קוריאניות שאחראיות למותג התיקים שנראים כאילו יצאו מעולם פנטזיה דו מימדי. באתר הרשמי הבנות כותבות שהחיים לא חייבים להיות רציניים ולכן שאבו את ההשראה לעיצוב מסרטים מצוירים. 
ידוע שהדרך לאושר עילאי מתפשטת כמו מגיפה מחבר אופטימי אחד אז החזקת תיק כזה הוא בבחינת
 "PAY IT FORWARD" לסביבה.   
בחנות הרשמית המחירים נעים בין 79-110 דולר ואין משלוח לישראל. הנה לינק למוכר ב- ebay שמציע את התיקים בסביבות 7 דולרים לתיק. רבים הסיכויים שמדובר בחיקוי...




מחכה לגרסה הזולה של תיק הפפיון. 



האמריקאים לעומת זאת אוהבים פופ על גבול הטראש. ניקי מינאז' היא דוגמה טובה לנושא הפוסט. איתה אין "באמצע"- או שאוהבים אותה ואת מה שהיא מסמלת או שנחרדים במראה ראשון מהחיצוניות שלה ומסתייגים. או הכל או כלום כמו פופ אמיתי.
אולי זה מסביר מדוע מיליוני נערות תופסות אותה כמודל לחיקוי. על פניו מדובר באישה חזקה ועצמאית, כזו שיודעת בדיוק מה היא רוצה.
אליזבת ארדן והזמרת יצרו בושם שנושא את מותג הגיברת ונקרא על שם אלבומה- PINK FRIDAY.
מבחינתי הבושם תואם באופן עקבי עם אישיות והסגנון של ניקי מינאז'. במבט הראשון מראה הבושם קצת "קשה לעיכול". הוא חריג ולוכד את העין מכל זווית- החל מעיצוב האריזה בצבעים נועזים, הבקבוק הראוותני בדמותה של ניקי מינאז', השיער הורוד שהוא סמלה המסחרי של הזמרת, וכלה בפנים המודגשות בזהב.  
הריח לעומת זאת מוכיח את הביטוי "אין שופטים ספר על פי כריכתו". להפתעתי הרבה הוא עדין ומתוק כמו וניל. ממש לא לנשים קטנות בלבד...
199 שקלים ל-50 מ"ל.






Paul &Joe הוא מותג האיפור עם המוצרים הכי חמודים שאני מכירה (ואם אתן מכירות חמידות יותר גדולה מזו, אתן מוזמנות לספר לי). כרגע האנגליות נהנות מקולקציית חתולים מטורפת ואותי מעניין מה תהיה החיה שתככב בקולקציה הבאה. בארץ אי אפשר להשיג את המוצרים אבל אתר אסוס מציע אותם עם משלוח חינם. 
http://www.asos.com/Beauty/A-To-Z-Of-Brands/Paul-Joe/Cat/pgecategory.aspx?cid=4950







שמרתי את הטוב לסוף, עדיין עם אנגליה- הכירו את Sophia Webster. כמו שמנולו בלאניק יצר בהלה לנעי עקב קוקטיות אצל נשות ניו יורק, Sophia Webster היא כוכב עולה ועטור פרסים בעולם העיצוב. 
הגימור המוקפד, החומרים הכי הכי, המחשבה ומלאכת התכנון, הצבעים השמחים, הטוטאל עיצוב שלא משאיר אף מקום לדימיון, כל זאת ועוד הופכים את הנעליים למושא תשוקתי. כמעט מתבקש שהמותג יתרחב גם לטקסטיל ולעיצוב פנים. 
לא משנה מה תלבשי עם הנעליים האלו, אין מצב שאת לא יוצאת כמו מיליון דולר מהבית... 
האתר הרשמי שווה ביקור והוא חווית ביקור מהנה לא פחות.  
מחירים החל מ- 330 פאונד...












בקרוב... קולקציית תיקי הקלאץ'

2 תגובות:

  1. פוסט מקסים וצבעוני במיוחד. כיף לקרוא :)

    השבמחק
  2. מגניב
    (לא שיש לי אומץ לצאת כך מהבית)... והנעליים עם העיגולים בשחור ולבן - אהבה ממבט ראשון

    השבמחק