יום ראשון, 2 בפברואר 2014

על כוחו של פילוח נכון


!THIS IS IT
שיא הסייל כבר בחנויות ברוב תפארתו. 
זה הזמן לעשות סיבוב מעמיק ברשתות האהובות עליכן ולחפש את הפריטים החינניים שישלימו את המלתחה במחיר מוזל יותר. למען הרגעת המצפון שננו: "אני לא מבזבזת, אני בעצם חוסכת".

יש רשתות שבחיים לא הייתי מעלה על דעתי שאמצא בהן את מבוקשי ואני נמנעת מלהיכנס אליהן- אחת מהן היא "קסידי". מביקורי עבר זכור לי שלא ממש מצאתי את עצמי שם, שהבגדים דיברו בשפה בוגרת לטעמי, לא פעם חטאו בקישוט יתר על המידה וגם המחירים היו מעוצבים למשעי. 
כשחברתי טל, שצעירה ממני בהערכה גסה בכעשור, המליצה/ הבטיחה שכדאי לי לבקר, שלא אתאכזב מהממצאים, הסקרנות גברה על בלוטת הטעם הפשיוניסטית שלי, לקחתי צ'אנס ומונית שירות והתייצבתי בקניון הזהב. 

משהו טוב (טוב מאוד פלוס אפילו) עבר על הרשת ששמה שונה, כך התברר לי בדיעבד ל"קסידי בוטיק".
הפרזנטורית המכהנת כרגע היא רוסלנה רודינה, בחירה שמכריזה על פנייה לקהל צעיר ושינוי תדמיתי. אם פילוח נכון של הקהל הישראלי מביא איתו יותר רווחים ולקוחות חוזרים, הרי שקסידי בוטיק מוכיחים שיש חדש תחת השמש המעוצבת שלהם שמיוצרת בישראל. 


כבר בכניסה מקדמת את פניי קומודה לבנה בסגנון פרובאנס ועליה תיקים ולידה ויטרינה עם תכשיטים מנצנצים. לשמחתי בקשתי לצילומים בחנות נענתה בחיוב וזה המקום להגיד לצוות המוכרות תודה על הפגנת הסבלנות כלפי הבלאגן שיתכן והשארתי מאחורי. 
סיבוב מהיר בחנות ואני מבחינה שהבגדים מסודרים באופן שעונה על צורך מסוים. יש פינה שמוקדשת לבגדי ערב, לעבודה משרדית, קז'ואל, פנאי ועוד. "את הדברים שאת רואה, כך אומרת לי המוכרת, עוד שבועיים כבר לא יהיו. יבואו דברים חדשים". אין קולקציה אחת דומיננטית למשך עונת חורף אחת. היא מורכבת בעצם ממיני קולקציות מוגבלות שעונות על כל הטרנדים:

פאנק סטייל שנות השמונים, מעילים במראה אופנוענים, טופים מודפסים בשילוב ניטים, ג'ינסים מכובסים מאובזרים בשרשראות. שילוב אמיץ של מרקמים וחומרים כגון מבריק ומט, מחוספס וחלק שנותן את הווליום הנכון. 




גראנג' בוהמי של שנות התשעים- בגוונים אפורים וכחלחלים, לוק לא מתאמץ של להקות הרוק של אותה תקופה. נצפה מגוון טקסטורות כגון משבצות, שמלות ג'ינס, סריגי אוברסייז צמריים, פריטים משופשפים ליצירת מראה מיושן.



הג'קט הקצר שהוצג לראווה בחנות לכד את תשומת ליבי ולהפתעתי מגיע במבחר צבעים. ההדפס חום ושחור חזר איתי הביתה וזו אחת הבחירות הטובות שעשיתי לאחרונה. אני חורשת על הג'קט, הוא משתלב מצוין על שמלות וטוניקות. ז'קט קליל לימים בהם לא כל כך קר שמפרה את סביבתו באלגנטיות. 


חולצה מכופתרת ומשובצת בשחור לבן גם יחד היא הצלחה משוחקת כמו הג'קט הנ"ל. ה- 100% כותנה נעימה למגע ואינה מתקמטת, מה שאומר שגיהוץ מהיר על טמפרטורה נמוכה מרמז על עוד קנייה טובה. אהבתי שהגדילו לעשות כשעיצבו לחולצה צדדים אלסטיים שמתאימים עצמם לכל בטנונת וכמובן את סיומת התחרה לשרוולים.  


באופן כללי אני אוהבת לפגוש בחנויות את מראה השכבות. אופן התצוגה הזה מספק השראה ומדגים איך יש ללבוש את הטרנד גם למי שלא ניחנה בעין קפדנית. 





פרשנות גרפית למשחקי שחור ולבן 


פאם פטאל בלבוש מתקתק 


רטרו גלאם במיטבו. ה-פריט המוביל בחנות מבחינתי. בחלקו הקדמי מעוצב בתצורת מעיל טראנץ' שכולו תחרה שחורה ובטנת סאטן בורדו. על האפקט הסקסי הופקדה תפירה מחמיאה באיזור המותן בחלק האחורי כשסרט סאטן אוסף את המעיל אל הגוף כמו מחוך.  לינק למעיל באתר קסידי לחצו כאן 


לא יכולתי לעמוד בפני טופ בצבע טורקיז מתוחכם ששוליו מעוטרים בפאייטים עדינים (189 שקלים לפני הנחת סייל) וזוג מכנסיים סקיני בגזרה גבוהה מבד שחור מבריק כשהצד מעוטר בדמוי עור (229 שקלים לפני הנחת סייל). ייאמר לזכות המכנסיים שהם מפתיעים בעמידותם ובנחישותם להחמיא למבנה הגוף שלי. 



ועד לפוסט הבא אתן מוזמנות לבקרני בפייסבוק או באינסטגרם !   

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה