יום ראשון, 9 בפברואר 2014

ערב טיפוסי

ערב טיפוסי בביתה של סטודנטית בתקופת מבחנים. אני חיה לי מיום ליום בשאיפה שהערב יסתיים בצורה הכי מרגיעה שיש לקראת השינה השלווה. הזמן היחיד ביממה בו ראשי פנוי ממחשבות.

יש כאלה ששותים תה רק בשעה מסוימת ואילו אני שותה לאורך שעות היום. חליטת לימונענע בבוקר אחרי האימון ולאחר מכן מגוונת בפירות יער, צ'אי הודי שמוסיפה לו חלב שקדים או נענע מרוקאית.


בתה סרמוני כל תיון נארז במיני קופסה שחורה, הצעת הגשה חיננית לאורחים שלומדים איתי, לא פחות מלביטני המארחת. תיון אחד בקנקן מספיק ליום שלם כיון שמעטפת המשי בצורת פירמידה שומרת על רעננות התמצית לאורך זמן. ערך מוסף מטעם תה סרמוני הוא שהמוצרים נארזים ע"י אנשים בעלי מוגבלויות מהצפון. אם קניתי מוצר ותוך כדי סיפקתי למישהו מקום פרנסה, כבר עשיתי טוב.
את התה של סרמוני ניתן להשיג בעדן טבע מרקט, ניצת הדובדבן, אניס ובמקס ברנר, קפהנטו, קפה הלל ועוד. באניס בדיזינגוף סנטר מצאתי קופסה של ג'ינג'ר אפרסק ב-25 שקלים, אם אני זוכרת נכון.




למרות ששתיהן שונות, אהבתי מאוד את העונה הראשונה וטבעי היה שאמשיך אל השנייה. גולדסטאר 2 היא אתנחתא קומית מבורכת מהשגרה.


אחרי המקלחת:
סדרת Deep Moisture מבית ניוטרוג'ינה. סדרת טיפוח לגוף הכוללת תחליב גוף לעור יבש, תחליב גוף לעור רגיש וקרם רב-שימושי שהכי התחבב עלי מכל השלושה. אני בדרך כלל לא בעד מוצרים כוללניים. למשל אם אשתמש בשמפו ומרכך במוצר אחד ארגיש כאילו החפיפה פחות אפקטיבית ככה.

קרם הלחות שמתאים הן לגוף והן לפנים לחותי כמים, קליל, נספג במהירות ומריח נהדר. המרקם כ"כ קליל שעל פניי לא הופיעו פצעונים. זהו גם המוצר היחיד מבין השלישייה שלא מגיע עם משאבה. כשאני חופרת את הקרם עם האצבעות אני נזכרת בקרם ניוואה בקופסת מתכת הכחולה שהייתי גומרת לסבתא כשהייתי באה להתארח אצלה בחופשים כילדה. זכרונות של מושב, כיף, חיות ואהבה וכל זה מקרם.  מחירים בין 41-45 שקל לתכולה של 400 מ"ל.




רגע לפני הפיג'מה אני לובשת את מיטב בגדי הפנאי של היינס. העונה מחיר המכנס הקלאסי ירד ל-98 מ-118 שקלים. החשש שההוזלה גררה איתה שינוי באיכות הבד התבדה והמכנסיים שורדים כביסה ומייבש כמו השאר. 






בחורף אני לא חוסכת בקרם ידיים ורצוי שיהיה מזין כמה שיותר.
דרך מהנה להילחם ביובש היא ע"י 4 שפורפרות של 10 מ"ל בתוך קופסת מתכת כחולה עם ציורים מתוקים של מתנות בחזית. סט נהדר בחמישים ותשעה שקלים של הסוגים הפופלארים ביותר מהרפטואר של לאוקסיטן: חמאת שיאה, פיוויאן פלורה, פריחת דובדבן ושקד. יום אחד חיפשתי את השפורפרות. כולן נעלמו לי. בפעם הבאה ישר אבדוק אם הקופסה נמצאת בארון מטבח ליד האורז.

שילוב מנצח או יותר נכון שדרוג על הוא קרם הידיים בליווי הפילינג המפורסם לידיים שכבר כתבתי עליו בבלוג ששומרים על מראה צעיר ועור גמיש.   
למעבר לקניה לחצו עלי 



רק מחשבה: אם הייתי מעשנת, הייתי שמחה להשתמש בקופסה לאחסון סיגריות ולשלוף אחת סטייל ריץ' ביץ' מדאלאס. 


ספר לפני השינה, קרם עיניים, וברוח יום האהבה הבינלאומי שמתקרב- כרית חימום לבבית למיקרו לשלוש דקות. 20 שקלים בסופר פארם שמרפים כל שריר תפוס. 





 וצלילה לשמיכת הפרה שלי. "פרית" בעגת התמר. 




לילה טוב. 


ועד לפוסט הבא את מוזמנת לבקרני בפייסבוק או באינסטגרם !  




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה