יום שלישי, 3 ביוני 2014

שלושה שינויים שהם מזון לגוף ולנשמה

כששנת 2014 נכנסה לתוקפה היה לי ברור שאני חייבת להעמיד בראש סדר העדיפויות את המילים הגדולות: "לחיות בריא יותר". את הסיסמא הזאת חילקתי למשימות קטנות ויצאתי לדרך.

הצעד הראשון שעשיתי היה לארגן את המזווה, להעביר הלאה את החולשה שלי- ממתקים. להתחיל לבשל יותר ולא להיכנע לנוחות של שקיות האוכל המוכן. להכניס כמה שיותר ירקות לתפריט ולהפחית במיצים ומוגזים. לערוך רשימה לפני ביקור בסופר ולא להתפתות לקנות פינוקים מעבר למה שצריך.

כאחת שאוהבת ללכת למסעדות היה לי ברור שהשינוי יהיה חייב לקרות גם פה. גיליתי שאפשר לוותר על לחם וחמאה כפתיח+מנה ראשונה+עיקרית+קינוח. אפשר להסתפק בעיקרית קלה ולחלוק מנה ראשונה. לוותר על קינוח, מקסימום אני אטעם מעדן קטן כשאגיע הביתה. ככה חסכתי גם קלוריות וגם כסף. סטארט אפ רציני.

עם השינוי הזה זכיתי להכיר אתר חדש בשם מאה קלוריות


כי למה לספור קלוריות אם אפשר לספור אריזות?
נגיד וברצוני לשמור על הפיגורה למען להיראות חטובה בבגד ים. מה יעזור לי יותר להתנהל נכון מול אוכל? לספור קלוריות או גרמים? כמובן שקלוריות. מה קשה יותר לחשב? קלוריות שמספרם אף פעם לא מצוין בשקיפות על האריזה או שמא גרמים שניתן לשקול אותם במשקל נייד קטן שנכנס לכל כיס?
לא יהיה פשוט יותר לחלק את התפריט היומי למנות קטנות של מאה קלוריות כל אחת? לדוגמא, אם ארצה לאכול 2,000 קלוריות ביום פשוט אצרוך 20 אריזות של מאה קלוריות כל אחת. אם אבחר לאכול 1,200 קלוריות ביום, אסדר לעצמי 12 אריזות לאורך כל היום. אם ארצה לרדת 5 ק"ג בשנה, פשוט אוותר על אריזה אחת של 100 קלוריות עודפות ביום!
כאן בא לעזרתי האתר 100 קלוריות. בפעם הראשונה שנכנסתי לאתר סיננתי בתדהמה "איך לא חשבו על זה קודם?!"
רוני גורדון, מייסדת מועדון המאה קלוריות, בוחנת מוצרי מזון מכלל הקטגוריות ואם הם עונים להגדרה של מאה קלוריות ליחידה/ אריזה הם נכנסים לאתר. זהו בעצם מועדון המאה קלוריות: מגוון קטגוריות המכילות מוצרים עד מאה קלוריות לאריזה או ליחידה. את החלוקה למוצרים אפשר לסדר לנוחיות השימוש לפי מחיר, קירוב למאה קלוריות, משקל או דירוג בריאותי על פי שיטה מחמירה משולבת שיטות אמריקאית ואנגלית.
המחשבה הנוספת של תצוגת המוצר ומסירת הפרטים עליו מוערכת מאוד בעיניי והיא הסיבה מדוע אני תופסת את האתר כמהימן. במועדון 100 קלוריות אין סימני שאלה, רק שקיפות. לחיצה מתחת לתמונת המוצר מובילה לפרטי היבואן/ היצרן כולל מספר קלוריות ליחידה בפועל ומשקל. קטגוריית המחיר תספר על המחיר הממוצע למאה קלוריות במארז. מה המחיר הגבוה והנמוך שנצפו בחמש חנויות שנדגמו. טבלה תזונאית על בוריה, רשימת מרכיבים וכשרות.

בזכות המועדון הזה אני יכולה להרכיב בעצמי תפריט יומי פשוט ונוח לביצוע. בעקבות השינויים התזונתיים שסוחפים אחריהם קהל רב כמו תורת הטבעונות או הימנעות מגלוטן, אני מקווה ורוצה שהגל הבריאותי הבא יכלול את מועדון המאה קלוריות. כיום, אני מגיעה לסופר עם תמונה של האריזה ומחפשת בין המדפים עד שמוצאת את המוצר הנכון לפי המלצות האתר. כמה פשוט זה יהיה לגשת לסופר לאזור שכולו מדוד למאה קלוריות, לאסוף מה שאני צריכה ולהמשיך לקופה. לחילופין, בעולם מתוקן היה אפשר לממש את זכות הקנייה האולטימטיבית ולהזמין את המוצרים דרך האתר של המאה קלוריות אלי הביתה עם שליח. שאלת מיליון הדולר היא מי ירים את הכפפה ראשון וכל הקודם יזכה במאה קלוריות הקופה.
חזרתי להתאמן בגרייט שייפ קניון שבעת הכוכבים בהרצליה
גם כשמלא אנשים בסניף שבעת הכוכבים בהרצליה, אני מצליחה למצוא פינה משלי ושקט יחסי להתאמן.

המכשיר הראשון שהצליח להביס אותי-  Synrgy360.

הסינרג'י בנוי בצורה מעגלית כשבכל עמדה בו יש שימוש באמצעי כושר רבים ושונים כמו חבלים, רצועות TRX, כדורי כח, טרמפולינה, מתח, שק אגרוף, מתח ועוד. כל 40 שניות עוברים עמדה ומתרגלים פעולה אחרת ובסך הכללי אימון הסינרג'י אורך בין 25-45 דקות. השימוש במכשיר הוא באימון אישי עם מדריך או באימון קבוצתי של עד שמונה אנשים. האימון המגוון מפתח סיבולת לב ריאה ועובד על כל שרירי הגוף.
כשאני מתכוונת שהמכשיר הצליח להביס אותי זה אומר שחמישה ימים אחר כך הרגשתי כל שריר בגופי ואפילו בחוג ספינינג בתקופה הכי לא ספורטיבית לא הרגשתי כזאת בנויה לתלפיות.
באימונים ראשונים יכול אדם במשקל ממוצע לשרוף 600 קלוריות באימון וכדי שהאימון יהיה אפקטיבי מומלץ להתאמן בין פעמיים לארבע פעמים בשבוע באמצעות המכשיר.
הסינרג'י360 נמצא בסניפי גרייט שייפ הרצליה, כפר סבא ורעננה. לחברי מועדון - 50 שקל לשיעור, לאורחים - 60 שקל לשיעור.
המזדרזים יוכלו לקטוף קופון במחיר היכרות באתר באליגם- לחצו עלי

תמיד כיף להירגע בפילאטיס מכשירים. גם מצליחה לנקות את הראש וגם נהנית מכל מתיחה. 




ניקוי רעלים
כשקראתי את ההצעה של שרון מסלונה לניקוי רעלים, הסתקרנתי והייתי חייבת לנסות את העניין בעצמי.
שבוע שלם נצמדתי לתפריט, על קפה היה לי קל לוותר כי אני לא שותה ממנו הרבה א-ב-ל בכל יום התמודדתי מחדש עם כאבי בטן איומים, הצלחתי להנביט ולחבב את הטעם הלא טעים של שעועית מש, פנטזתי בהקיץ בכל הזדמנות וחשקתי קשות בפיצה ועוגת שוקולד מכוסה בהררי קצפת. בסוף כל דבר מגיע לקיצו, גם השבוע ניקוי הזה. קשה להגיד שהפעילות השאירה בי טעם לעוד. להבדיל מהרעיון הקוסם לי מאוד של להקדיש סוף שבוע לסדנת מיצים באיזו חוות בריאות. 
מה שכן אני יכולה להעיד שלא נגעתי מאז בעוגת שוקולד וקצפת. התחלתי להוסיף נבטים לסלט ובדיקות הדם האחרונות צאו תקינות.


ואיך אפשר לסיים פוסט בלי קצת אופנה:
מאז שהתחלתי להתאמן, נהפכתי לצרכנית של בגדי ספורט ובראשם מנדפי זיעה. אנצל את ההזדמנות להגיד שאם אתן שומעות על מבצע משתלם או שגיליתן חנות עודפים למנדפי זיעה- DO TELL !
עד אז, תשטפו את העיניים בקולקציה קולקצית קפסולה פרחונית ברוח ריו דה ז'נרו של אדידס
מחירים: 179.9 ₪ - 449.9 ₪ 



ועד לפוסט הבא אתן מוזמנות לבקרני בפייסבוק או באינסטגרם !  



תגובה 1:

  1. גם לי הייתה אותה הרגשה עם המכשיר הזה לעומת שיעור ספינינג שהוא כביכול מורכב יותר, יש לו אפקט מדהים על הגוף.

    השבמחק