יום שני, 30 ביוני 2014

לדבר אהבה- המתנה שתביא לך את שתבקש נפשך



בקרוב אני אחגוג בהתרגשות רבה את יום הולדתי השלושים. בשנים האחרונות לא הקדשתי תשומת לב רבה לימי ההולדת שלי אבל השנה החלטתי ש"מגיע לי" לציין את השלושים בחגיגות מכובדות. למרות שהתאריך הרשמי טרם הגיע כבר זכיתי לקבל מתנות מגוונות. לאחת מהן משמעות של ממש בעיניי והיא מבית  JEWELRY TALK LOVE.


ליאור כנאפו היא נטורופתית ומטפלת הוליסטית בדגש על הילינג, דמיון מודרך, תרגילי מודעות ותקשור. לפני כמה שנים הנפש האמנותית שלה ביקשה להתפתח עוד והיא הלכה ללמוד צורפות.
את הידע הטיפולי שרכשה מניסיון חייה היא יוצקת אל התכשיטים שהיא מעצבת ויוצרת.
בכל תכשיט מוטמעים סמלים וחומרים מעולם הרוח שמטרתם להעניק לאדם/ לאישה שעונדים אותו משמעות, קידוד מחשבה חיובי, אור, עצמה והתכווננות למטרה.

על פי ה"אני מאמין" של ליאור, סגנון העיצוב במחשבה תחילה צריך לסייע לבעליו לממש את הפוטנציאל האישי שלו ולהבליט את איכויותיו שלו. כל תכשיט נושא עמו את החיבור בין הרוח לחומר, ומכיל קשת של ערכים ומסרים שהלקוח מבקש לשאת עמו.
 
המפגש שלי עם ליאור התקיים לפני כמה חודשים בטלפון. היא התעניינה מדוע אני מרגישה שאני זקוקה לאנרגיה חדשה. בדרכה האנושית והחמה התגברתי על האי נעימות וסיפרתי על דברים שאינם מסתדרים בחיי. הבעתי רצון לזוגיות שלמה, ביטחון עצמי ופתיחת חסמים. הופתעתי מהדברים שליאור אמרה לי, שהיו נכונים לגביי. היא תמצתה את מה שסיפרתי והראתה לי שאפשר להסתכל על דברים מסוימים מכיוון חיובי ושונה. היא ביקשה לשמוע על תכונותיי החזקות ועל מצבים שאינם נוחים לי. דרך השאלות סיכמנו על תכשיט בהזמנה אישית.

הצצתי באתר של ליאור. בגלריית התכשיטים ראיתי מבחר סגנונות ומבין שרשראות, צמידים, תליונים ועגילים, היה לי ברור שאני רוצה טבעת. ככה אוכל לענוד אותה כל יום  בלי לחשוש שתתנגש עם האאוטפיט שאלבש ובכל פעם שאסתכל עליה אוכל להתכוונן על מטרתי באין מפריע.
ציינתי שאין לי בעיה עם גודל או קישוטים. נתתי לליאור יד חופשית בכל הקשור לחומרים ולעיצוב הטבעת וחיכיתי בסקרנות לפתק מהדואר, לחבילה. מבחינתי לא היה מצב שלא אוהב את מראה הטבעת כי פריט שמותאם באופן אישי ומדויק על פי האנרגיות שלי, לא יכול להיות "מכוער".  

סיימתי את השיחה בהרגשה שעברתי כרגע טיפול נפשי בגז צחוק ולא כאילו שהרגע הזמנתי טבעת.
כעבור שלושה שבועות נחתה אצלי הטבעת אבל לפני שאדבר עליה, אני רוצה להתעכב על כל המסביב, שמבחינתי ריגש לא פחות מהטבעת.
בשקית נייר מהודרת גיליתי:
מכתב בן ארבעה דפים בכתב ידה של ליאור. כולו רק טוב לב ואהבת הזולת. המכתב צירף ברכות, מחשבות והגיגים על הדברים הפרטיים שדיברתי בטלפון עם ליאור. הוא כתוב בצורה עמוקה, כנה ומרגשת. בין היתר, המכתב הכיל הסבר מפורט על החומרים ששולבו בטבעת ומדוע הם טובים לאנרגיה שלי.
קופסת תכשיטים עם הטבעת,
ספר תהילים בשקית מהודרת,
מטלית בד לניקוי הטבעת מעוטרת בפרח ורד קטן.




לא יכולתי לבקש לעצמי משהו אחר. הטבעת מתאימה לי כמו כפפה. המידה מדויקת ומתאימה בול על האצבע וגם העיצוב הוא בדיוק לטעמי. מבלי לראות אותי, ליאור "קלטה" אותי. ניכר כי הושקעה בתהליך אהבה רבה, עבודת היד נעשתה בתשומת לב לכל פרט קטן. הטבעת מלוטשת ברמה גבוהה ואסתטית. הדבר הראשון שדיבר אלי מתוך הטבעת הוא הרמוניה.

מתוך המכתב של ליאור שמסביר אילו חומרים ומוטיבים שולבו בטבעת שלי:
בסיס הטבעת עשוי כסף – 925 המסמל טוהר ובהירות, מסייע בשיפור יכולות הביטוי, מאזן אנרגטית, מגביר ומווסת אינטואיציה ומסייע לסובלנות בדרך להגשמת מטרות. כמו הלבנה משדר אנרגיה של אופטימיות ברגעי עלטה.

יונים נבחרו לייצוג הולם של רצונותיי:
תפקידן לזמן לחיי אנרגיה מופלאה של זוגיות על בסיס של מחויבות, נאמנות ושותפות מלאה. שלא אחשוש לחלום ולזרום עם הדימיון. שאזכה בחירות לתת דרור לכל רגש שצף.

אבן הקרניליאן- אבן חן אדמדמה שתעורר מוטיבציה, השראה, השגיות ופוריות. האבן מזמנת הגנה, כח, אופטימיות, אמביציה ומסייעת להוציא לפועל רעיונות.

אבן אופל בגוון אדום מעניקה תחושת מרץ, תקווה וכח רצון.

הצבע הכתום ששולט בעיצוב מסמל אינטליגנציה, עליזות, מוטיבציה, תשוקה לחיים (ובאמת שם הבלוג מורכב מ- PASSION) ושמחת הביטוי.

עם כל כך הרבה דברים טובים ומחמאות, אני מוכנה להתחיל את גיל שלושים.




JEWELRY TALK LOVE
תכשיטים שמדברים אהבה, בעיצובה של האמנית ליאור כנאפו הם מתנה מיוחדת ובלתי נשכחת לאדם אהוב וכמובן לעצמך. לימי הולדת, לבת מצווה, ללידה, לאירוסין, לחתונה, לגיוס או כשי להביע תשומת לב מיוחדת.
טווח המחירים הינו בין 485 - 6,555 ש"ח
ליאור כנאפו  054-811-5232




ועד לפוסט הבא אתן מוזמנות לבקרני בפייסבוק או באינסטגרם !  

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה