יום שני, 14 ביולי 2014

והפעם פשיוניסטה מפגיזה בכיפה צהובה


בחורף כתבתי כאן בבלוג על השינוי התפיסתי שהשכילו לעשות ברשת קסידי בוטיק. הפעם ביקרתי בחנות הכי קרובה אלי, בנמל תל אביב. שמחתי לראות שהפנייה לקהל צעיר יותר ממשיכה גם העונה. טווח המידות התרחב, כלומר מידות הקצה הוקצנו ואם בעבר קסידי נתפסו בעייני כאופנה לנשים בוגרות שחוטאת בבגדים עמוסי קישוטים, המוטיב המנחה התמתן בהרבה.


אחד הפריטים שהתחדשתי בו הוא שמלה עם מחשוף סירה חושף כתפיים. היא בהדפס אתני בשחור לבן והגזרה שלה נהדרת, אעיז ואומר מרזה. קו המותניים שלה נחתך באיזור קריטי ומטשטש את מה שצריך וממשיך עם קפלים נשיים עד שנגמר טיפה מעל קו הברכיים. 229 שקלים לפני הנחת סוף עונה.
לבשתי אותה כבר כמה וכמה פעמים, דרך יפה להגיד חרשתי עליה, ציוותתי לה נעלי בובה בלבן וכסף, נעלי פלטפורמה עם עקב שעם, תיק צהוב, שרשרת ורודה אגרסיבית...הכל מתאים לשמלה הזאת.




צהוב!
לצהוב תכונות טובות, הוא מייצג חכמה, אינטליגנציה, שמחה ובהירות מחשבה ויחד עם זאת יבלוט לעד. או שמאוד אוהבים אותו או שמתעבים.  שימוש בצבע צהוב כקונטרסט לקולקציה זה הימור אמיץ.

עם פרסום הקטלוג בתחילת העונה, נדלקתי עליו והיה לי ברור שהג'קט הצהוב נועד לי. הוא ההוכחה שלבן, כחול, אדום, צהוב והדפסים גיאומטרים הולכים יחד. כל צבע וכל טקסטורה מביאים איתם את המטען שלהם ואיכשהו כולם משתלבים יחד בשלמות.  אמיץ, כבר קבעתי. 
לא רציתי לקחת סיכון שמא ייחטף עד הסייל וקניתי את הג'קט במחיר מלא. התוספת של הג'קט לארון שלי היא בבחינת פריט נדיר ומנצח. פצצת צבע אופטימית שתשמש אותי עוד רבות. 

לא פעם, אני נתקלת בהזדמנויות שונות בכללי לבוש: "עשי ואל תעשי" או "כך תשיגי את המראה ה..."
לפי אותם חוקים, למשל, לגי'ינג'יות אסור ללבוש אדום/ כתום/ צהוב. מי שמתנהלת באופנה לפי חוקים מפסידה את החלק היצירתי שבה ובאופן כללי אני חושבת שכל אחת צריכה ללבוש את מה שעושה לה טוב. לא סתם אני אומרת שההופעה שלי היא הדרך שלי לביטוי עצמי. 








מילת המפתח בקסידי בוטיק היא מגוון. קהל הלקוחות רחב, הרשת פונה גם לנערות וגם לנשים. מיני הקולקציות מחולקות ליומיום, לעבודה, לפנאי ולאירועים. מי שאוהבת סגנון סולידי תמצא את מבוקשה כמו מי שאוהבת הכל מהכל. הטרנדים העולמיים מתורגמים לטעם ולאקלים הישראלי והיצע הדגמים מתחלף בתדירות גבוהה. 




ממה שיצא לי לראות בחנות, אזכיר לטובה סט בצבעי תבלין רכים של ג'קט בגובה המותניים ומכנסיים בגזרת ג'ינס, שעליהם רקומים פרחים. שמלה צמודה עם פרנזים שובבים באיזור המחשוף, מכנסי 3/4 חתיכיים בגזרה גבוהה בהדפס ג'קארד. אוברול מבד נשפך בצבעים שטופים וחולצות עם דפוסים דיגיטליים של תמונות עירוניות בצבעים בוהקים.








ועד לפוסט הבא אתן מוזמנות לבקרני בפייסבוק או באינסטגרם !  

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה