יום שלישי, 23 בדצמבר 2014

פוסט הנעליים הגדול לחורף 2015


אנחנו לא יכולות לעמוד בפניהן. זה מוכח. מבט אחד חטוף מחלון הראווה גורם לנו לטירוף מוחלט ולאיבוד עשתונות. אנחנו מוכנות לסבול בשבילן, לשלם תמורתן סכום היסטרי, לזרוק איזה רהיט או שניים בשביל שיהיה להן מקום בארון...
למה אנחנו כל כך אובססיביות לנעליים?
נשים שלא אוהבות נעליים זה זן נדיר, יש כזאת בקהל? השמיעי קול.
הרוב המוחלט שבינינו מפנטזות על כמויות של נעליים מסודרות יפה על מדפים רחבים בחדר הארונות החלומי שלנו. אהבה לנעליים שונה מאהבה לתיקים או יהלומים. אז מה יש בנעליים שאנחנו לא יכולות בלעדיהן?
לנעליים יש אישיות של ממש. הן קובעות איך נרגיש ומה נשדר לסביבה. בשביל נעליים לא צריך דיאטה. הן עמוסות במיניות, הן מוכרות פנטזיה וזה מספיק בשביל למלא נפש שזקוקה לטריפ שמח.
מכיוון שאני בחברה טובה, קבלו את מיטב קולקציות הנעליים לחורף 2015:


Clarks
פיוז'ן של שני עולמות- השראה ממסלולי התצוגות עם המומחיות הבריטית של המותג שידוע באימום הנוח והיציב שלו.
בקטגוריית המגפיים בולטים מגפונים בסגנון אופנוענים ובוקרים בעיטור תיפורי קווילט. בקטגורית השטוחות אהבתי במיוחד את AZIZI ISOBEL דגם נעלי סירה על עקב קטן מכוסות בד טוויד.


Dotty ששבה את ליבי- נעלי עקב בליטוש מד מן מובהק בגווני בורדו ואדום עם עקב פלטפורמה בגובה בינוני. הדוטי שייך לקולקציה מוגבלת של קלארקס בשיתוף פעולה עם המעצבת אורלה קיילי. שישה דגמים המציגים פרשנות אוהבת לעיצובי שנות ה-60 וה-70 של המאה הקודמת.

את הקולקציה המוגבלת ניתן להשיג בחנויות הבאות בלבד של Clarks: קניון רמת אביב תל אביב, קניון שבעת הכוכבים הרצליה, שדרות ממילא ירושלים וקניון גבעתיים.



BINGO SHOES
לבינגו יש אתר מכירות און ליין וחנות במרכז שוסטר, רמת אביב ג'. היתרון לקניות בבוטיק הוא שאת יכולה להיות בטוחה שלא תראי על מישהי אחרת את הנעליים שלך. הקולקציה והאתר הנגיש מדברים בעד עצמם ובכל זאת אספר שאני לקוחה של בינגו מילדותי המוקדמת. המותגUNISA  הוא מותג הדגל ואין תחליף לכמה שאני חורשת על הנעליים האלו.






LAFAYETTE
אם יש גן עדן לנעליים, הוא נמצא בלאפייט. המציאי את עצמך כל יום מחדש עם קולקציה לכל סיטואציה וכל מצב רוח:  








cristhelen b
לאלו שאוהבות להתאים את התיק לנעליים ולבלוט בשטח. קריסטלן בי הינו מותג אירופאי שמקורו בבוקרשט, רומניה. שתי חנויות בארץ למותג, בקניון הסיטי באשדוד ובקניון הזהב בשדרת הנעליים.






טבע נאות
המותג הכי ישראלי שיש לאישה שלא מתפשרת על חומרי גלם איכותיים ורפידת נוחות אנטומית.





ריבוק לגלריית NOT FOR SALE
ברחוב מקביל לשנקין, שראה ימים טובים יותר, שוכנת גלריה ובה אוצר שמשקף עבורי את הרוח האמיתית של FREE STYLE. האוסף הנרחב מזכיר מוזיאון שסוקר את המותג ריבוק מכל התקופות. כל דגם נבחר בפיצנטה. יש דגמים נוסטלגיים, כל מיני שיתופי פעולה נועזים עם מעצבים שונים והקולקציה האחרונה שעוצבה בשיתוף הזמרת אלישיה קיז. אני לא יודעת איך הבעלים הצליח להכניס לגלריה דגמים נדירים שאין למצוא בשום מקום אחר אבל, תודו, שאפשר לאמץ את הדגמים שבתמונות גם אם לא חיים דרך קבע בחדר כושר. הורודות והכתומות הכי קורצות לי.    
מחירים 600-160 שקללהשיג ב, Not For Sale- מרכז בעלי מלאכה 3.








טימברלנד
יש כמה וכמה דגמים מפתיעים העונה אבל האמת היא שאני מכורה לדגם הקלאסי. החורף הזה מגפי ה-Yellow Boots האגדיות מקבלות תפנית נשית במגוון צבעים: חרדל כאמל, כתום, לבן, ורוד בייבי, סגול, חום. 
מידות 36-41 לנשים. מחירי הילו בוטס החל מ – 599 שח עד 899 ₪. מחיר שאר הדגמים: 599-1,499 ₪. 
 הרשת מונה 13 חנויות דגל בפריסה ארצית: קניון הזהב ראשון לציון, קניון ממילא ירושלים, קניון ארנה ושבעת הכוכבים בהרצליה, קניון עזריאלי בת"א, קניון איילון בר"ג, גרנד קניון בחיפה, באילת בקניון מול הים ,רויאל גרדן באילת ,בקניון נצרת החדש, קניון הגדול בפתח תקווה, קניון פארק הקרח באילת ,טימברלנד רוגובין נתניה עודפים.







ועד לפוסט הבא אתן מוזמנות לבקרני בפייסבוק או באינסטגרם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה