יום שלישי, 2 בדצמבר 2014

על 4 קולקציות מעניינות שכדאי להכיר


הבלאק פריידיי והסייבר אנדיי מאותתים שבקרוב יחלו מכירות סוף העונה. קיבצתי בשבילכן ארבע קולקציות שכדאי לבדוק.

הראשונה היא כותון שלא פעם החמאתי מעל דפי הבלוג על איכות הבגדים וכמה כיף ללבוש אותם. הבדים שלהם טבעיים, נוחים ונעימים על הגוף. אני שלא אוהבת בגדים שהם רחבים או אוברסייז התמכרתי לגלביה שלהם. אותה אני לובשת בקלילות AS IS, אפילו בלי חגורה שעוטפת את המותן.
מה הסוד של הרשת? אולי בגלל שהעיצוב מקפיד לשמור על רווח מסוים בין הגוף לבגד וזה מחמיא כל כך.

בתחילת העונה פצחה הרשת במסע חיפושים אחרי נשים אנונימיות בעלות סיפור חיים מעניין לקטלוג החורף "נשים אמיתיות". השימוש בפרזנטוריות אנונימיות, שונות במראה וגיל ריגש אותי ואשמח לראות הפקות נוספות כאלה בעתיד. 







קסידי בוטיק
ג'קט טוב הוא מצרך חיוני בארון. באופן אישי אהבתי את התרגום של קסידי בוטיק למראה האופנועני. מבחר רחב יחסית של ג'קטים משולבים בעור, ג'ינס, מרקם קווילט או בד כותנה במראה שטוף. אלה שילובים לא שגרתיים שיפיחו חיים בכל מראה שהוא.
קטגוריית הפרווה הסינטטית הפתיעה עם פונצ'ו ושכמיות מעוטרות בבחינת כל המוסיף גורע  או סריג סרוג בעבודת יד גסה בצבע לבן מעוטר בפרווה סינטטית שנחתם בעזרת פרנזים. 
התרשמתי לטובה מגזרות המכנסיים החתיכיות. קצת לייקרה והמכנסיים יושבים במדויק ועוטפים את מה שצריך.

כשביקרתי בחנות בנמל תל אביב לא יכולתי שלא לשים לב לסידור החכם בחנות. למשל ג'ינס תלוי על קולב, מצידו הימני יש חולצה וג'קט שיכולים ליצור איתו טוטאל לוק ומצידו השמאלי סריג כהצעת הגשה. שמלה ולידה ג'קט או שכמייה. ככה קל ללקוחה לראות איך להשתמש בקלות בפריט שהיא קונה. עם זאת, ראוי להתקין מראה בתא המדידה לשם הנוחיות.

מבצע: בין התאריכים 15-24.12.14 הביאי לחנות פריט ישן שברשותך ותקבלי עבורו מאה שקלים לקנייה מעל 400 שקלים מהקולקציה. הפריט שהבאת ייתרם לארגון "פתחון לב". 








 GERRY WEBERג'רי וובר
עם ג'רי וובר יש לי רומן חוצה יבשות. הוא חביב מאוד על המשפחה הרחבה ומכרותיה ואין טיול אירופאי שמסתיים בלי ביקור בסניף המקומי. בארץ יש 4 חנויות למותג: בגן העיר תל אביב, קניון ארנה, ממילא בירושלים וקניון הזהב בראשון לציון.
סגנון המותג הוא אירופאי קלאסי מובהק המתאים ברובו לקהל בוגר שאינו ממחזר טרנדים על ימין ועל שמאל. לטעמי נשים בעמדות ניהול או כאלה שעובדות במשרד שמחייב קוד לבוש ימצאו את מבוקשן כאן. המחירים אינם זולים אולם בסוף עונה ההנחות יכולות להגיע לעד 50%. הזדמנות טובה לרכוש פריט בסטנדרט גבוה שישמש אתכן במשך כמה שנים טובות.










 RINASCIMENTOרינה שמנטו
עד לא מזמן יכולת להשיג את המותג האיטלקי הזה בבוטיקים שייבאו את הבגדים באופן עצמאי. עתה יש אולם תצוגה מרוכז בתל אביב שמשווק לחנויות בארץ. אולי בעתיד תהיה חנות שנושאת את שם המותג. אני אבקר שם קבוע.
למי מכוון הרינה שמנטו?
אם את אוהבת מראה מתוק או להדגיש את מתאר הגוף בבדים רכים ונשפכים, בפרנזים, פפיונים, קיפולי בד, סיכות, קישוטים בתצורת רוכסנים או חיתוכי לייזר...רינה שמנטו מגשימים רצונות. אין פעם שאני יוצאת עם אחד הפריטים שלהם ולא מקבלת תגובות אוהדות עליהם.

לנקודות המכירה בקרו בדף הפייסבוק  RINASCIMENTO





ועד לפוסט הבא אתן מוזמנות לבקרני בפייסבוק או באינסטגרם
.תמר  

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה