יום שני, 15 בדצמבר 2014

המלשינה חוזרת



ניסיתי, התרשמתי ורצתי לספר על חמש חוויות טובות:

טיפול פנים אצל איריס שרביט
כשאורנה הודיעה לי שאני חייבת לבקר אצל איריס, מומחית לקוסמטיקה רפואית מתקדמת, הרמתי טלפון וקבעתי פגישה. הגיברת ניחנה בחוש ביקורתי מפותח והיא מחלקת המלצות בכובד ראש.  
בחורף מומלץ  לטפל בפיגמנטציה ושאר פגמים בעור. ידעתי שאני רוצה להתחיל עם חומצות אבל פחדתי ששוב, מניסיון העבר, העור יתחיל להתקלף וילחם בחומרים החזקים.

איריס אבחנה את מצב העור, החליטה על הרכב החומרים הפעילים, הסדר והמינון בו הם יוחדרו לעור וציידה אותי במיטב טיפים לטיפוח נכון.  
באמצעות סדרת מוצרים שפיתחה איריס בעצמה ושאושרה ע"י משרד הבריאות, אני יכולה להמשיך את הטיפול בבית בעצמי. השתמשתי בחומצות באופן שאיריס לימדה אותי והפלא ופלא, העור לא התקלף והמעבר לחומרים יותר אפקטיביים היה חלק מהמצופה.

את הטיפולים מעבירה איריס בסניף הראשי שבמבשרת ציון ובסניף השני ברחוב הנחושת 10 רמת החייל. טלפון לתיאום: 1-700-506-500

לפרטים נוספים : http://www.irissharvit.com




הצטרפתי למועדון הלקוחות של רשת אפריל
עלות ההצטרפות למועדון היא 50 ₪ כשבחודש העוקב מקבלים 100 שקלים במתנה.
הכרטיס מקנה  צבירה של 10% מערך כל קנייה כנקודות, כל נקודה = 1 ₪. הנקודות הן כסף לכל דבר. ניתן לממשן בכל קנייה בנוסף לכל המבצעים וההנחותבחודש יום ההולדת מקבלים צבירת נקודות כפולה בסך 20%.
ניצלתי את המאה שקלים מתנה במבצע של "חצי חנות בחמישים אחוז הנחה" ויצאתי מורווחת מכל הכיוונים. השירות בקניון רמת אביב היה אדיב וקיבלתי דוגמיות על הדרך. בקרוב מבצעי סוף שנה, לחשו לי שיהיה כדאי לחכות.



בוקר טוב ה- BELA  שלך הגיעה
מילה אחת על אתר בלה- פארםאונליין. יש בו בית מרקחת, מחלקת טבע, תינוקות, טיפוח ויופי ואקססוריז.
אני מצאתי שמשתלם לעשות סקר שוק ולהשוות מחירים בין הרשתות השונות והאתר. יותר מזה, שליח עד הבית עולה 19 שקלים, בקניה מעל 250 שקלים המשלוח בחינם. השתלם לי לשלם את דמי המשלוח ועדיין להינות במצטבר ממחירים זולים יותר.
רציתי נורא ליפסטיק מסוים. בסופר פארם הוא עלה 104 שקלים והיה עליו מבצע 1+1. למזלי הייתי עם חברה שקנתה ביחד איתי וכך למעשה שילמנו כל אחת 52 שקלים על הליפסטיק. שבועיים אחרי זה הכרתי את אתר "BELA". הופתעתי למצוא שם את הליפסטיק שקניתי במחיר של 45 שקלים, בלי מבצעים ובלי שטיקים.

הבורז'ואה האהוב עלי-  Rouge Edition Velvetנמכר כרגע בבלה במחיר של 35 שקלים!

חווית המשתמשת נוחה ביותר, יש אפשרות לשמור מוצרים שאהבת ולכתוב עליהם ביקורת. בשורת החיפוש ניתן למיין מוצרים לפי מחיר, ציון, דירוג הגולשות ועוד. לקונה יש זכות להחזיר מוצר באריזתו המקורית תוך 100 ימים. כמובן שאי אפשר להחזיר מה שאסור על פי חוק כמו מזון או ציוד רפואי ובכל זאת, את מה שכן אפשר להחליף- מדובר באופציה אדיבה.
פעמיים שלחתי מייל לשירות הלקוחות ונעניתי תוך 24 שעות. את ההזמנה הראשונה שלי באתר קיבלתי בפחות משמונה עשרה שעות. לקופסה הריחנית מבושם צורפו דוגמיות של קרמים וגלויה של אמנת שירות. בהחלט אקנה מהם שוב.





לק VINYLUX  של CND
מדובר בלק לשימוש ביתי, עמיד שנשאר לאורך זמן. עלי הוא נשאר בשלמותו שישה ימים. הסיבה היחידה שהורדתי אותו הייתה רק בגלל שרציתי לגוון צבע. ניסיתי את הלק כהוגן, הייתי פעילה- בישלתי וניקיתי ושטפתי כלים מדי יום.
לאחר מריחת לק ה VINYLUX- יש למרוח שכבת TOP COAT לגימור מבריק ומושלם. העמידות הייחודית של מוצר זה מתאפשרת עקב חשיפה יומיומית לקרני השמש, אשר מחזקות את שכבת הלק ומונעות את התקלפותו  VINYLUX הלק השבועי ושכבת הטופ, הם ערכה ייחודית שנועדה לעבוד יחד. 
מחיר הערכה 110 שקלים. 55 שקלים לטופ וללק.
לפרטים נוספים: אתר http://www.cndpremium.co.il/ וכן במשרדי החברה: שד' ההסתדרות 177, מפרץ חיפה. 04-849111




AUSSIE  
החברה האהובה עלי בקטגורית מוצרי שיער עממיים. אם שמתן לב לקנגורו בלוגו, לא טעיתן, אוזי היא חברה אוסטרלית. אני ניסיתי את הסדרות לשיער ארוך- luscious long ולשיער יבש miracle moist והשילוב ביניהן ייצב את מצבי הרוח ההפכפכים של השיער שלי.
אני אוהבת שכל חפיפה מלווה בפצצת ריח נעימה והשיער גמיש עם ברק. אם יש מוצר אחד שלדעתי הוא מאסט זה מסיכת הקסם בשלוש דקות. במבצעים היא עולה 30 שקלים ועומדת בציפיות: מחליקה, מתירה קשרים ומשקמת קצוות.




ועד לפוסט הבא אתן מוזמנות לבקרני בפייסבוק או באינסטגרם!  



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה