יום רביעי, 12 בפברואר 2014

כל הדרכים לציין את מה ששווה להילחם עבורו

רגע אחרי ערב השנה האזרחית ורגע לפני יום האישה הבינלאומי ופורים שאוטוטו יחזרו להציף את המייל שלי במבצעים מיוחדים, מגיע יום האהבה הבינלאומי. דרכים רבות לציין את היום הזה אבל מבחינתי המתנה הכי טובה שזוג יכול להעניק לעצמו היא להיות גלויים וכנים אחד עם השני יומיום שעה שעה. הנה מספר רעיונות לחגוג את מה שראוי להילחם עבורו ולהרים כוסית בשמו.


אימון קאמה סוטרה

VIM מתחם הבריאות והספורט, משיק את אימון הכושר "קאמה סוטרה" שיכלול תרגילי ספורט לשדרוג חיי המין ויעבוד על השרירים שמופעלים בעת תנוחות המין השונות. בין השרירים עליהם יעבדו במהלך השיעור: שרירי רצפת האגן, שרירי הירכיים ושרירי הבטן ואת החיבור של כל שריר עליו עובדים ולתנוחה בה הוא מופעל, כבר תספר המדריכה בשיעור עצמו… השיעור בליווי מוזיקה הודית אותנטית בשילוב תאורה עמומה וגם ניחוחות של קינמון, יסמין ולבנדר המסמלים אהבה וחיבה באוויר.
השיעור יושק לראשונה ביום חמישי 14/2/13 ולנטיין- יום האהבה הבינלאומי. משך השיעור: 45 דקות. כניסה לאורחים: 100 ש"ח כולל שימוש בחדר הכושר ומתקני הספא, מספר המקומות באימון מוגבל.
ילדי טהרן 5 ראשון לציון. מתחם 2G (מתחם סינמה סיטי). לפרטים נוספים: 8118* http://www.vim.co.il/

קוסמטיקה

החברה, ששמה נקשר ברגש שלשמו התכנסנו כאן היום, מציעה תיק אלגנטי קטן לערב ובתוכו חמאת גוף לוטוס וערמונים 235 גרם, פילינג גוף מינרלי 200 מ"ל וקרם ידיים מינרלי 100 מ"ל ב- 150 שקלים.  


בלעדי ברשת סופר פארם: מארזי חג מיוחדים במחיר הבושם בלבד.
מארז בושם ARMANI CODE לגבר הכולל: בושם EDT 75 מ"ל  + ג’ל רחצה 75 מ"ל + אפטר שייב באלם 75 מ"ל.  553.40 ₪
מארז בושם ARMANI CODE לאישה הכולל: בושם EDP 50 מ"ל  + קרם גוף 75 מ"ל + תיק.  564.60 ₪
לגבר – POLO BLUE SPORT מארז בושם  הכולל: בושם EDT 125 מ"ל  + דאודורנט. 559.50 ₪
כתומניה
באפריל מציעים קופסה מעוצבת ובה לק משגע של OPI, שפתון פיור קולור של אסתי לאודר ובושם א.ד.ט 50 מ"ל בניחוח קלאסי במחיר משתלם במיוחד של 149 ₪ במקום 329 ₪ !!!

Scouting Surprise Box




Scouting Surprise Box- קופסת לייף סטייל אקסקלוסיבית המכילה בתוכה מספר מוצרים של מותגים מובילים מתחום הטיפוח, קוסמטיקה, אופנה ולייף סטייל.
הקופסא משווקת לסלבריטאים, למובילי דעת קהל ולבלוגרים מהשורה הראשונה במסירה אישית עם שליח עד הבית. בניגוד לקופסא הראשונה, הקופסא הזו נמכרת למועדון לקוחות VIP של החברה, קרי אתן. איך? מיד כל הפרטים.


הקופסא מכילה 11 מוצרים:
מגזין "את"- הגיליון אחרון שיצא. מגזין לייף סטייל ואופנה דעתני, שמסקר את הטרנדים הבינלאומיים החמים ביותר באופנה, עיצוב, יחסים, תרבות, גוף ונפש.
שמן טיפולי מסדרת מוצרי "Moroccanoil"- אחד המוצרים שמככבים דרך קבע בשידתי. לשיער רך כמשי בשניות ולהגנה עליו לפני שימוש במסלסל או במחליק. השמן משתלב נפלא עם מוצרי טיפוח ועיצוב אחרים ומאיץ את זמן ייבוש ועיצוב השיער במייבש. גודל travel size שמספיק לשימושים אחדים, יותר גדול מדוגמית.
בושם VIP 212 לאשה – בושם מתוק וחמצמץ. גודל travel size שמספיק לשימושים אחדים, יותר גדול מדוגמית.
בושם Versace Yellow Diamond לאשה – ניחוח נשי רענן פרחוני. גודל travel size.
Soft Touch" STAR VOLUME VIP" מסקרה שחורה – גודל מלא. מעניקה לריסים נפח מרבי, בעלת מברשת ענקית עם זיפים מרווחים קצרים וארוכים. יתרון משמעותי מבחינתי ביחס למסקרות אחרות שניסיתי לאחרונה.
"Soft Touch" לק אדום גוון 47 - בגודל מלא. גוון אדום קלאסי ועם זאת גם חושני. מברשת איכותית וגדולה למריחה קלה.
BB Cream של סבוקלם -  מייק-אפ+ לחות+ SPF35. לא סתם המוצר הזה זכה ב"מוצר השנה". זהו קרם המעניק כיסוי מושלם ועמיד, מטשטש נמשים ופגמים, מאחד כהויות בעור ועמיד בזיעה. היפואלרגני ונבדק לעור רגיש. לא נוסה על בעלי חיים. כשבא לי מראה "עשוי" יותר, אני משתמשת ב- BB של סבוקלם בתור פריימר מתחת למייק אפ הרגיל שלי. גודל travel size.
סבוקלם סבון פנים לעור רגיש - סבון ג’ל לניקוי עדין במיוחד. ללא פארבנים. מסיר ביעילות איפור ולכלוך. מועשר באצות ים לריכוך ולשמירה על גמישות העור ותמצית מרוכזת של פרחי קמומיל להרגעת העור. מתאים לכל סוגי העור. היפואלרגני ונבדק דרמטולוגית לעור רגיש. לא נוסה על בעלי חיים. גודל travel size.
Life ספריי לייבוש לק - מוצר חובה לכל אישה וגם הוא זכה בתואר "מוצר השנה" לשנת 2013. אני משתמשת במייבש הלק כשיש לק שמסרב להתייבש או כאשר איני זקוקה לטופ שקוף מגן מעל. רק מתיזים, נהנים מניחוח פרחוני והלק מתייבש. ניתן לשימוש גם בין שכבות הלק, גודל מלא של 100 מ"ל.
Life מגבוני OIL CONTROL – לנשיאה בכל תיק איפור של אישה עם עור שומני כמוני! דפים לספיגה מיידית של שומן וברק מעור הפנים. מדי כמה שעות לרפרף עם הדף על עור הפנים ולחדש את הפודרה. באריזה קומפקטית נוחה המאפשרת שימוש בכל מקום ובכל עת. גודל מלא של כ-50 יחידות באריזה.
DEA DERMA - שובר להתנסות בחווית טיפול בטכנולוגיה המתקדמת בעולם לחידוש ומיצוק העור, העלמת קמטים באזורים סביב העניים, השפתיים וקמטי הבעה. מדובר בטכנולוגיה חדשנית להצערת עור הפנים וללא כאבים, בשיטת ה-RF, עם פטנט ה-3Deep המעודד ייצור קולוגן ומצעיר את עור הפנים. תוצאות אפקטיביות כבר מהטיפול הראשון. (שובר של 2 טיפולים!!). http://dea-derma.co.il
את הקופסה הנ"ל ניתן לקנות ב-149 ש"ח (כולל משלוח חינם עד הבית). אפשר גם לשדרג את גודל המוצרים בקופסא ולשלם בהתאם:
BB של סבוקלם בגודל מלא במקום בגודל מוקטן ב- ב-199 ש"ח (כולל משלוח חינם עד הבית).
בושם ורסצ’ה יילו דיימונד בגודל מלא במקום בגודל מוקטן ב- ב-299 ש"ח (כולל משלוח חינם עד הבית).
בושם ורסצ’ה יילו דיימונד ו-BB של סבוקלם בגודל מלא במקום בגודל מוקטן ב- ב-349 ש"ח (כולל משלוח חינם עד הבית).
המשלוח חינם הוא הטבה לקוראות הבלוג. ציינו שהגעתן ממני. להזמנות טל: 0772080000  www.scouting.co.il

כתומניה

שירי אהבה

ספר השירה החדש והשלישי במספר של המשוררת שרית שמיר "עת גופי אדע". שירים המתכתבים עם מצבים נפשיים ואישיים בחיי כל אישה.  64 שקלים להוצאת JOYA.


כשֶׁאֶתְבַּגֵּר
כַּפּוֹת יָדַי יִתְמַלְּאוּ בְּגָוֶן
וּבַלּוּטוֹת הַגּוֹרָל יִתְגַּלּוּ מִתּוֹכָן
וּשְׁבִילֵי הַמַּגָּע יְסַּפְּרו, עוֹר אֶל עוֹד
שֶׁהִטְבִּיעַ וְצָרַב נְגִיעוֹת

 כְּשֶׁאֶתְבַּגֵּר
פָּנַי חֲרוּשׁוֹת הַקְּמָטִים
יַעֲמִיסוּ חֲרִיצֵי רָזִים
   
כְּשֶׁאֶתְבַּגֵּר
לְשָׁנִים, עֲשָׂרוֹת - עֲשָׂרוֹת - עֲשָׂרוֹת,
עֵינַי יִרְקְדוּ בְּרַכּוּת וּסְלִיחוֹת
וְיַרְטִיטוּ אֲמִירוֹת וֶתֶק כְּנוּעוֹת

כְּשֶׁאֶתְבַּגֵּר
שִׂפְתוֹתַי יִתְמַלְּאוּ בִּסְדָקִים
וּסְעָרוֹת יַרְעִידוּ מִתְאָרָן
וְרַכּוּת נֶאֱבֶקֶת תִּפְרֹץ אֶת קִלּוּף הַיֹּבֶשׁ שֶׁיָּחֵל לְהִתְעַקֵּשׁ לְעַטְּרָן
וְחִיּוּךְ מִתְקַלֵּף יְסַפֵּר אוֹדוֹתָן
וַעֲדִינוּת מִתְעַקֶּשֶׁת תִּמָּתַח בָּן
   
כְּשֶׁאֶתְבַּגֵּר
כְּבָר לֹא אַבִּיט בַּמַּרְאָה
וּבוּשָׁה לֹא תֹּאחַז שְׁפִיּוּת וּמְקוֹמָהּ
   
כְּשֶׁאֶתְבַּגֵּר
מַאֲבַק הַשְּׁבִירוּת יִתְכַּוֵּץ וְיִשְׁקַע אֶל דַּלּוּת זִכָּרוֹן רַבָּה
וְשִׁכְחָה תִּצְעַד אֶל תּוֹכִי, אִטִּית וּגְנוּבָה,
וְאֶשְׁקֹט. מַעַיְנוֹת עֶדְנָה
   
כְּשֶׁאֶתְבַּגֵּר
אֶצְעַד בְּחַדְרוֹ עֵירֻמָּה
וְגוּפִי בִּתְנוּעַת זִקְנָתוֹ הַצְּנוּעָה 
מִתְפַּתֶּה הוּא... וּבָא,
עֵדוּתִי הַגְּדוֹלָה,

אִשָּׁה.

כתומניה
מעצבת האופנה נעמה בצלאל בחרה אוסף שירי אהבה של יוצרים חדשים ומעניינים וערכה אותם כמארז גלויות שיימכר בחנויותיה. הגלויות מעוצבות בצבעי פסטל אביביים ובטקסטורות שונות ומגוונות. התוצאה מעודנת, פיוטית וקסומה. ההכנסות מהרווחים ייתרמו לעמותת מסל"ן –מרכז סיוע לנפגעי ונפגעות תקיפה מינית ואלימות בנגב. המארז יימכר ב-24.90 ₪ .

מסעדות בנמל יפו

כל המסעדות ודוכני האוכל שבמתחם שוק הנמל ביפו יציעו מבחר ארוחות זוגיות במחירים אטרקטיבים ומשקאות מיוחדים שנרקחו במיוחד עבור יום האהבה. במתחם השוק יוצב באותו יום דוכן שוקולד, בו יוזמנו המבקרים לטבול פירות, עוגיות וכו’ במזרקת שוקולד ולהתענג על הטעמים בתשלום סמלי.
תפריט לדוגמה של "רוקח ים": מנה ראשונה (סלט זוגי + פוקצ’ה + מבחנות קוקטייל אהבה זוגי), מנת ביניים (אספרסו סרטנים מעורר לזוג), עיקרית (מחבת זוגית של פירות ים) וקינוח זוגי (מוס שוקולד בלגי עם פאדג’ שוקולד, רוטב פירות יער וקצפת. 139 שקלים לסועד.
במסעדת בלק-אאוט מציעים לזוגות ארוחה רומנטית המתקיימת כולה בחשכה. במהלך הערב כולו, ישרתו אתכם צוות מלצרים עיוורים שינחה אתכם בחוויה חושית ייחודית ,המחדדת את גבולות הטעם ומעניקה למנות השונות תוסף מיוחד.
השף הארגנטינאי פרננדו זלס (בויה, אל פאצ’ו) והסו שף משה חג’ג’ (קום איל פו, קימל) מנצחים על התפריט. מבין מבחר המנות הראשונות המוגשות במקום ניתן לבחור בסלט קפרזה, קרפצ’יו מוסר, מלפטי תרד וקבב דג מזרחי בניחוח אניס. למנה העיקרית ניתן לבחור בדג על חציל קלוי, בורי על מג’דרה גלילית, רביולי ריקוטה ותרד, גרגנלי ביצים בפסטו וצנוברים ועוד. לסיום הארוחה מוגש קינוח הפתעה. כל המנות בתפריט הן צמחוניות, וניתן גם לבחור בין מבחר מנות טבעוניות או מאכלים נטולי גלוטן.
הארוחות במסעדת בלק-אאוט מוגשות בשני סבבים, בשעות שש וחצי בערב ותשע בערב. זוגות המעוניינים לחגוג את יום ולנטיין באווירה ייחודית מתבקשים להקדים ולהזמין מקום מראש . מחיר ארוחה -110-180 ₪
המסעדה פועלת במרכז נא לגעת בנמל יפו, לצד קפה קפיש – בית הקפה הראשון בעולם שכל עובדיו חרשים, ואנסמבל תיאטרון נא לגעת שכל שחקניו חרשים-עיוורים. מרכז נא לגעת הפועל כולו כמלכ"ר (גוף ללא כוונות רווח) מעסיק היום עשרות חרשים, עיוורים וחרשים-עיוורים כשכל ההכנסות במתחם הן קודש להמשך פעילות המרכז.
מרכז נא לגעת, נמל יפו.  03-6330808 www.nalagaat.org.il

אופנה

30% הנחה על כל גרביוני הלבבות בחנות של זוהרה ואמיליו קווליני! גרבוני לבבות של זוהרה יעלו רק 70 ש"ח במקום 100 ש"ח וגרביוני לבבות של קווליני יעלו 60 ש"ח במקום 86. בנוסף 20% על כל הגרביונים המודפסים של זוהרה למשל, גרבוני כוכבים: רק 80 ₪ במקום 100 ₪. המכירה תתקיים בחנות של  ZOHARA – בימים חמישי ושישי בתאריכים 13/2/2014 ועד 14/2/2014. רח’ דיזנגוף 255 ת"א www.zoharatights.com

Lollytuot by Caligula - קליגולה משיקה קולקציית נעליים מצויירות בעבודת יד בהשראת היום הרומנטי ומציינות את התאריך המיוחד. למי שרוצה להפתיע ולהיות מקורי במיוחד, בהזמנה מראש של שבועיים ניתן לשלב הקדשה אישית על גבי הנעליים. 470 שקלים לזוג נעליים מעוררות קנאה.


תכשיטים


מגנוליה. בכל זמן נתון מוצגים בדוכני הרשת יותר מ-3000 עיצובים שונים ומידי חודש מגיעים כ-500 תכשיטים חדשים. כזה מגוון מאפשר לכל אישה, בכל גיל ועם כל טעם וסגנון, למצוא תכשיט איכותי במחיר סביר לכל כיס. עם המבצע הנוכחי יש אפשרות לפנק כפליים- 30% הנחה על הפריט השני.
כדאי להתעכב על קולקציית שרשראות מחוטי משי בצבעי שחור, כסף, או ציפוי זהב, בשילוב תליונים בציפוי זהב (225-263 ש"ח) ועל קולקציית אבני זרקוניה בציפוי זהב בצבעים שמחים ( 149-708 ש"ח) מגנוליה בפייסבוק




ועד לפוסט הבא אתן מוזמנות לבקרני בפייסבוק או באינסטגרם !  



יום ראשון, 9 בפברואר 2014

ערב טיפוסי

ערב טיפוסי בביתה של סטודנטית בתקופת מבחנים. אני חיה לי מיום ליום בשאיפה שהערב יסתיים בצורה הכי מרגיעה שיש לקראת השינה השלווה. הזמן היחיד ביממה בו ראשי פנוי ממחשבות.

יש כאלה ששותים תה רק בשעה מסוימת ואילו אני שותה לאורך שעות היום. חליטת לימונענע בבוקר אחרי האימון ולאחר מכן מגוונת בפירות יער, צ'אי הודי שמוסיפה לו חלב שקדים או נענע מרוקאית.


בתה סרמוני כל תיון נארז במיני קופסה שחורה, הצעת הגשה חיננית לאורחים שלומדים איתי, לא פחות מלביטני המארחת. תיון אחד בקנקן מספיק ליום שלם כיון שמעטפת המשי בצורת פירמידה שומרת על רעננות התמצית לאורך זמן. ערך מוסף מטעם תה סרמוני הוא שהמוצרים נארזים ע"י אנשים בעלי מוגבלויות מהצפון. אם קניתי מוצר ותוך כדי סיפקתי למישהו מקום פרנסה, כבר עשיתי טוב.
את התה של סרמוני ניתן להשיג בעדן טבע מרקט, ניצת הדובדבן, אניס ובמקס ברנר, קפהנטו, קפה הלל ועוד. באניס בדיזינגוף סנטר מצאתי קופסה של ג'ינג'ר אפרסק ב-25 שקלים, אם אני זוכרת נכון.




למרות ששתיהן שונות, אהבתי מאוד את העונה הראשונה וטבעי היה שאמשיך אל השנייה. גולדסטאר 2 היא אתנחתא קומית מבורכת מהשגרה.


אחרי המקלחת:
סדרת Deep Moisture מבית ניוטרוג'ינה. סדרת טיפוח לגוף הכוללת תחליב גוף לעור יבש, תחליב גוף לעור רגיש וקרם רב-שימושי שהכי התחבב עלי מכל השלושה. אני בדרך כלל לא בעד מוצרים כוללניים. למשל אם אשתמש בשמפו ומרכך במוצר אחד ארגיש כאילו החפיפה פחות אפקטיבית ככה.

קרם הלחות שמתאים הן לגוף והן לפנים לחותי כמים, קליל, נספג במהירות ומריח נהדר. המרקם כ"כ קליל שעל פניי לא הופיעו פצעונים. זהו גם המוצר היחיד מבין השלישייה שלא מגיע עם משאבה. כשאני חופרת את הקרם עם האצבעות אני נזכרת בקרם ניוואה בקופסת מתכת הכחולה שהייתי גומרת לסבתא כשהייתי באה להתארח אצלה בחופשים כילדה. זכרונות של מושב, כיף, חיות ואהבה וכל זה מקרם.  מחירים בין 41-45 שקל לתכולה של 400 מ"ל.




רגע לפני הפיג'מה אני לובשת את מיטב בגדי הפנאי של היינס. העונה מחיר המכנס הקלאסי ירד ל-98 מ-118 שקלים. החשש שההוזלה גררה איתה שינוי באיכות הבד התבדה והמכנסיים שורדים כביסה ומייבש כמו השאר. 






בחורף אני לא חוסכת בקרם ידיים ורצוי שיהיה מזין כמה שיותר.
דרך מהנה להילחם ביובש היא ע"י 4 שפורפרות של 10 מ"ל בתוך קופסת מתכת כחולה עם ציורים מתוקים של מתנות בחזית. סט נהדר בחמישים ותשעה שקלים של הסוגים הפופלארים ביותר מהרפטואר של לאוקסיטן: חמאת שיאה, פיוויאן פלורה, פריחת דובדבן ושקד. יום אחד חיפשתי את השפורפרות. כולן נעלמו לי. בפעם הבאה ישר אבדוק אם הקופסה נמצאת בארון מטבח ליד האורז.

שילוב מנצח או יותר נכון שדרוג על הוא קרם הידיים בליווי הפילינג המפורסם לידיים שכבר כתבתי עליו בבלוג ששומרים על מראה צעיר ועור גמיש.   
למעבר לקניה לחצו עלי 



רק מחשבה: אם הייתי מעשנת, הייתי שמחה להשתמש בקופסה לאחסון סיגריות ולשלוף אחת סטייל ריץ' ביץ' מדאלאס. 


ספר לפני השינה, קרם עיניים, וברוח יום האהבה הבינלאומי שמתקרב- כרית חימום לבבית למיקרו לשלוש דקות. 20 שקלים בסופר פארם שמרפים כל שריר תפוס. 





 וצלילה לשמיכת הפרה שלי. "פרית" בעגת התמר. 




לילה טוב. 


ועד לפוסט הבא את מוזמנת לבקרני בפייסבוק או באינסטגרם !  




יום שלישי, 4 בפברואר 2014

המוצרים של הלייף

כמעט בכל פרסומת למוצר קוסמטי שיוצא לי לראות, אם זה בושם או איזה קרם חדש שיצא לשוק, מדגישים את העובדה שניתן להשיגו בסופר פארם.
אם חברות קוסמטיקה בינלאומיות דואגות להימצא בסופר פארם וליידע את הלקוחות על כך, משקיעות סכומי עתק על דוכנים מנקרי עיניים, איני מצליחה להבין את האסטרטגיה השיווקית של סופר פארם בנוגע למותג הבית שלהם- לייף. הרי מדובר במוצרים טובים וזולים משמעותית מהמתחרים שאינם זוכים לטעמי לפרסום נרחב וחבל.
האם חוסר הנראות בשטח נובע מחוסר בתקציב / חוסר עניין ציבור הלקוחות או שמא מחזור המכירות של מותג הבית מספק  את המנהלים ואינו זקוק לעידוד פרסומי? אין בידי את הכלים לקבוע. יש ברשותי רק המלצות מניסיוני למוצרים של הלייף.

אשתף אתכן במוטו לחיים: מעדיפה להשקיע במטרייה אחת גדולה וחזקה ולא בכמה מטריות מתקפלות בתיק בעשרה שקלים ליחידה שאחרי גשם אחד נשברות. נכון שמסורבל יותר להתנהל עם מטריה שצריך לסחוב ביד אבל זה חוסך עוגמת נפש גדולה. הביקוש לפולקה דוט אף פעם לא ייגמר עבורי ותמורת חמישים שקלים זכיתי למטרייה שהתמודדה בהערצה עם הסופה האחרונה שהתרחשה כאן. אני בהחלט מוכנה לפרק ב' בגשם הישראלי.


אהבתי לכחול פטרול נשארה איתי עוד מהקיץ וכחול נייבי תמיד עושה טוב למראה הכללי ככה שגרביונים במגוון הדפסים, גם אם עולים 60 שקלים לזוג, הם מצרך חשוב בחורף. אני לא מהבנות שיודעות להסתדר עם גרביונים עדינים וציפורניים משויפות. איכשהו הם מחזיקים מעמד פעמים בודדות עד שהרכבת המפורסמת עוצרת ביעד הבלתי נמנע- פח הזבל. מזל שהזוג השני נמכר בעשרה שקלים והפך את הקנייה לאטרקטיבית. מידה 1 לא הייתה בנמצא ובלית ברירה לקחתי מידה 2 שהתבררה כלא רעה בכלל. הבד עושה רושם איכותי ובינתיים מראה נכונות להישאר בסביבה לעוד כמה דייטים.



לקנות לעצמך מארז חבילות טישיו של הלו קיטי כי זה ממש חמוד (6 חבילות בתשעה שקלים ויש מבצע של 1+1), להושיט לחברה באמצע שיעור חבילה כי היא מנוזלת ונגמר לה מלאי נייר הטואלט, לעורר כזו מהומה שכל סטודנטית מהשורות הסובבות ניכסה לעצמה ממחטה ו...ככה נגמרה החפיסה.


הברונזר היחידי שגורם לעור פניי להיראות טבעיות אך לא חיוורות עד כמה שאפשר. מתמזג עם הפודרה בקלות ומשאיר חותם עדין כמו שאני אוהבת. 90 שקלים אם אני זוכרת נכון, נקנה במסגרת 1+1.


אייליינר טוש כחול כהה במחיר של 60 שקלים. הטוש נוח לאחיזה, מעניק שליטה מלאה בתיחום העין. המרקם מתייבש מהר, לא נמרח והכי חשוב- גם לא דוהה.



חמאת הגוף של סדרת Brzilian Spa שווה כל שקל (כי שילמתי עליה עשרה שקלים במבצע). היא נספגת לחלוטין, הריח שלה נעים ושקט-לא משתלט על הבגדים או על הבושם, פרט חשוב שכן קוקטייל ריחות יכול לגרום לתוצאה הפוכה.



תחליב גוף מסדרת הזהב של לייף. ראיתי שיש גם סבון נוזלי לאותה הסדרה אבל אותו טרם יצא לי לנסות. הריח של התחליב מתקתק, אהוב עלי יותר מהריח של חמאת הגוף לעיל. לגבי הטענה שהמוצר מכיל פתיתי זהב אמיתי איני יכולה לקבוע אם אמיתית. מה שכן, מדובר במוצר זהב: לאחר שהתחליב מתייבש, נשארים נצנצים עדינים על העור. מוצר חובה לאירועים בקיץ, למרוח על הכתפיים, הזרועות והמחשוף ולהישאר עם עור זוהר תרתי משמע.


סדרת טיפוח הפנים LYCOMEGA (הראשונה של לייף) כוללת שישה מוצרים: קרם פנים ליום לעור רגיל עד יבש או לעור רגיל עד שמן, קרם לילה לעור רגיל עד יבש או לעור רגיל עד שמן, קרם עיניים וסרום לחות והזנה מרוכז.
מוצרי LYCOMEGA מופקים מזרעי חמוציות ועגבניות בתהליך מיצוי עדין באמצעות כבישה קרה. הליקופן מסדיר את הקשרים בין התאים ובכך משפר את מרקם העור, הודות לפעילות נוגדת החמצון שלו. כמו כן, הוא בעל יכולת לחסום חלק מקרינת ה- UVA ובכך להקטין את נזקי קרינת השמש. 
הפתגם "לא שופטים ספר לפי הכריכה שלו" תקף במקרה הזה- מבחוץ האריזה אולי נראית סטנדרטית אבל היא מסתירה בקבוקי זכוכית אדומים יוקרתיים למהדרין. 
באופן אישי נהניתי מאוד מלהתנסות בסרום ובקרם העיניים. הסרום מפנק במיוחד וכמות קטנה מספיקה כדי להשאיר אחריה עור קטיפתי. קרם העיניים מימי ואוורירי ואחרי שימוש אחד לשמחתי חוויתי הקלה בנפיחות שתמיד פוקדת אותי בבוקר. למי שניחנה בחוש מפותח אציין שהריח נסבל ואינו תעשייתי. 
לצערי לרגל ההשקה, לא הועמדו טסטרים של המוצרים לרשות הקהל אולם כשהמחיר ההתחלתי של הסדרה נע בין 100-150 שקלים וכבר נמכר ב-50% הנחה אני ממליצה בחום להתנסות. 




תכירו, חבר חדש נוסף לשגרת הטיפוח שלי- הפייס קלינר.


הפייס קלינר הוא מכשיר חשמלי לניקוי פנים שנמכר כרגע במחיר של מאה שקלים. חשבו כאן על כל הבחינות מבחינת העיצוב- המוצר קטן ונוח לאחוז אותו בידיים, הוא ידידותי למשתמשת, בכל גיל אשר תהא. מבחינת הערכה- מגיעה עם סוללות, עשרה פדים וסבון ג'ל.
הוא פשוט לתפעול: מניחים פד רטוב על ראש המכשיר, מעליו טיפת סבון וללחוץ על כפתור ההפעלה. בעיקרון אין חובה להשתמש בסגון הג'ל שמצורף לערכה. בהחלט אפשר להשתמש עם הפייס קלינר בכל סבון אחר שאתן אוהבות.
בפועל יש שתי מהירויות למכשיר, גם המהירות היותר מהירה כביכול היא איטית (במונחים שלי), בכל זאת עור הפנים עדין מאוד ולא התכנסנו כאן לשם טיפול פילינג סוף שבוע. שתי המהירויות מספקות מסאז' ממריץ לעור. לדעתי השימוש בפייס קלינר נותן ערך מוסף לטיפוח מאשר רחיצת פנים במים- הסבון חודר בצורה יותר טובה לשכבות העור.


איזה עוד מוצרים של לייף כדאי לי לנסות?

ועד לפוסט הבא אתן מוזמנות לבקרני בפייסבוק או באינסטגרם !  

יום ראשון, 2 בפברואר 2014

על כוחו של פילוח נכון


!THIS IS IT
שיא הסייל כבר בחנויות ברוב תפארתו. 
זה הזמן לעשות סיבוב מעמיק ברשתות האהובות עליכן ולחפש את הפריטים החינניים שישלימו את המלתחה במחיר מוזל יותר. למען הרגעת המצפון שננו: "אני לא מבזבזת, אני בעצם חוסכת".

יש רשתות שבחיים לא הייתי מעלה על דעתי שאמצא בהן את מבוקשי ואני נמנעת מלהיכנס אליהן- אחת מהן היא "קסידי". מביקורי עבר זכור לי שלא ממש מצאתי את עצמי שם, שהבגדים דיברו בשפה בוגרת לטעמי, לא פעם חטאו בקישוט יתר על המידה וגם המחירים היו מעוצבים למשעי. 
כשחברתי טל, שצעירה ממני בהערכה גסה בכעשור, המליצה/ הבטיחה שכדאי לי לבקר, שלא אתאכזב מהממצאים, הסקרנות גברה על בלוטת הטעם הפשיוניסטית שלי, לקחתי צ'אנס ומונית שירות והתייצבתי בקניון הזהב. 

משהו טוב (טוב מאוד פלוס אפילו) עבר על הרשת ששמה שונה, כך התברר לי בדיעבד ל"קסידי בוטיק".
הפרזנטורית המכהנת כרגע היא רוסלנה רודינה, בחירה שמכריזה על פנייה לקהל צעיר ושינוי תדמיתי. אם פילוח נכון של הקהל הישראלי מביא איתו יותר רווחים ולקוחות חוזרים, הרי שקסידי בוטיק מוכיחים שיש חדש תחת השמש המעוצבת שלהם שמיוצרת בישראל. 


כבר בכניסה מקדמת את פניי קומודה לבנה בסגנון פרובאנס ועליה תיקים ולידה ויטרינה עם תכשיטים מנצנצים. לשמחתי בקשתי לצילומים בחנות נענתה בחיוב וזה המקום להגיד לצוות המוכרות תודה על הפגנת הסבלנות כלפי הבלאגן שיתכן והשארתי מאחורי. 
סיבוב מהיר בחנות ואני מבחינה שהבגדים מסודרים באופן שעונה על צורך מסוים. יש פינה שמוקדשת לבגדי ערב, לעבודה משרדית, קז'ואל, פנאי ועוד. "את הדברים שאת רואה, כך אומרת לי המוכרת, עוד שבועיים כבר לא יהיו. יבואו דברים חדשים". אין קולקציה אחת דומיננטית למשך עונת חורף אחת. היא מורכבת בעצם ממיני קולקציות מוגבלות שעונות על כל הטרנדים:

פאנק סטייל שנות השמונים, מעילים במראה אופנוענים, טופים מודפסים בשילוב ניטים, ג'ינסים מכובסים מאובזרים בשרשראות. שילוב אמיץ של מרקמים וחומרים כגון מבריק ומט, מחוספס וחלק שנותן את הווליום הנכון. 




גראנג' בוהמי של שנות התשעים- בגוונים אפורים וכחלחלים, לוק לא מתאמץ של להקות הרוק של אותה תקופה. נצפה מגוון טקסטורות כגון משבצות, שמלות ג'ינס, סריגי אוברסייז צמריים, פריטים משופשפים ליצירת מראה מיושן.



הג'קט הקצר שהוצג לראווה בחנות לכד את תשומת ליבי ולהפתעתי מגיע במבחר צבעים. ההדפס חום ושחור חזר איתי הביתה וזו אחת הבחירות הטובות שעשיתי לאחרונה. אני חורשת על הג'קט, הוא משתלב מצוין על שמלות וטוניקות. ז'קט קליל לימים בהם לא כל כך קר שמפרה את סביבתו באלגנטיות. 


חולצה מכופתרת ומשובצת בשחור לבן גם יחד היא הצלחה משוחקת כמו הג'קט הנ"ל. ה- 100% כותנה נעימה למגע ואינה מתקמטת, מה שאומר שגיהוץ מהיר על טמפרטורה נמוכה מרמז על עוד קנייה טובה. אהבתי שהגדילו לעשות כשעיצבו לחולצה צדדים אלסטיים שמתאימים עצמם לכל בטנונת וכמובן את סיומת התחרה לשרוולים.  


באופן כללי אני אוהבת לפגוש בחנויות את מראה השכבות. אופן התצוגה הזה מספק השראה ומדגים איך יש ללבוש את הטרנד גם למי שלא ניחנה בעין קפדנית. 





פרשנות גרפית למשחקי שחור ולבן 


פאם פטאל בלבוש מתקתק 


רטרו גלאם במיטבו. ה-פריט המוביל בחנות מבחינתי. בחלקו הקדמי מעוצב בתצורת מעיל טראנץ' שכולו תחרה שחורה ובטנת סאטן בורדו. על האפקט הסקסי הופקדה תפירה מחמיאה באיזור המותן בחלק האחורי כשסרט סאטן אוסף את המעיל אל הגוף כמו מחוך.  לינק למעיל באתר קסידי לחצו כאן 


לא יכולתי לעמוד בפני טופ בצבע טורקיז מתוחכם ששוליו מעוטרים בפאייטים עדינים (189 שקלים לפני הנחת סייל) וזוג מכנסיים סקיני בגזרה גבוהה מבד שחור מבריק כשהצד מעוטר בדמוי עור (229 שקלים לפני הנחת סייל). ייאמר לזכות המכנסיים שהם מפתיעים בעמידותם ובנחישותם להחמיא למבנה הגוף שלי. 



ועד לפוסט הבא אתן מוזמנות לבקרני בפייסבוק או באינסטגרם !