יום חמישי, 6 בנובמבר 2014

הילולה אין. עוצר קניות אאוט.


אם צפיתן בטלוויזיה בימים האחרונים, בוודאי נתקלתן בפרסומת המשעשעת בכיכובה של ענת מגן שבו. "אילנית" עושה שופינג ברשת וקונה וקונה ופתאום מגלה שנשארו לה "רק" 47 שעות, 59 דקות ועשרים שניות לחרוך עד תום את כרטיס האשראי בהילולת קניות און ליין.

SHOPPING IL
שימו לכן תזכורת ביומן: 11-12 לנובמבר
48 שעות על השעון בהן מיטב אתרי הקניות הישראליים יציעו מבצעים חסרי תקדים על מוצרים נבחרים +משלוחים מהירים עד הבית. את רשימת האתרים המשתתפים בחגיגה תוכלו למצוא לנוחיותכן מאוגדים כולם תחת אתר אחד- https://www.shoppingil.co.il


אני מייחלת שהעסקים המשתתפים יציעו באמת מבצעים משתלמים. כולי תקווה שהאירוע יהפוך למסורת ואולי בעתיד יתעצם ויענה להגדרה של "התשובה הישראלית לבלאק פריידיי האמריקאי". יש ל- SHOPPING IL פוטנציאל גדול להניע את גלגלי הכלכלה המקומית.


אם התחזיות יתממשו, יהיה לחץ מטורף על האתרים בימים אלו. הכנתי מבעוד מועד רשימת רצונות- WISH LIST.



ויוה גלאם בתיק אדום נוצץ וקטיפתי. כל ההכנסות מהסדרה נתרמים לקרן האיידס של מאק http://www.maccosmetics.co.il/


לוח שנה לחובבות נעליים מושבעות. הופכים דף מדי יום ומגלים את נעל היום. בסוף השנה אפשר למסגר את התמונות שאהבתן ולקשט את הבית. מתנה נפלאה מהאתר MY URBAN RUNWAY


מגפון שחור דרמטי מנעלי בינגו  http://www.bingo-shoes.co.il/
  


מעיל פרנזים מקולקציית תצוגת המסלול של קסטרו  http://www.castro.com/he/


פיג'מה נעימה מדלתא http://www.deltakids.co.il/


צמיד מלמלה של נטע ליבנה   
http://www.store.netalivne.com/


שמלה שחורה ארוכה מ-        1item


מה אתן חושבות על רשימת הקניות שלי? 
אלו דברים את רוצה לעצמך? מוזמנת לשתף. 


ועד לפוסט הבא אתן מוזמנות לבקרני בפייסבוק או באינסטגרם !  

יום ראשון, 2 בנובמבר 2014

את מרוצה מהשיער שלך?



אני חייבת לברר את העניין הזה אחת ולתמיד- יש דבר כזה אישה שמרוצה מהשיער שלה?

מהגן עד סוף התיכון הייתי חברה עם אותה קבוצה של בנות. כל אחת מהן התהדרה בצמה. ולא סתם צמה אלא ארוכה ודקיקה. חיננית וקורנת, שקורצת לי. בהפסקות הן היו רצות וצוחקות והצמה תמיד אחריהן, מלווה אותן. אהבתי מאוד להתבונן בצמות שסימלו בעיניי עידן של תמימות.
לי היה הרבה שיער שסבל מנפח אדיר. הצמה שלי הייתה שמנה, עבה ובעיקר כתומה. הספר של אמא שלי היה מתלונן שלוקח לו יותר זמן מהרגיל לעשות פן לשיער העקשן שלי.
רק בצבא הבנתי את היתרון המשמעותי שבשיער מלא: חוויתי נשירה מסיבית ועדיין השיער עמד בזה. חברתי, לעומת זאת, סבלה מקרחות קטנות.  
ונוס של בוטיצ'לי  לא הייתה נחשבת לסמל יופי אילולא ניחנה בשיער צפוף וארוך. אני ניחנתי בשיער ג'ינג'י טבעי, בולטת מהשאר ומיוחדת בדרכי. בכלל, מראה של שיער שופע מושך את העין וזו הסיבה מדוע אני מרגישה צורך לשמר כמה שאפשר את השיער המלא שניתן לי.


סדרת הטיפוחDENSIFIQUE  של חברת קרסטס פריז מטפלת באופן ממוקד בשיער שאיבד את מראה צפיפותו ומספקת לו מראה מלא יותר ועובי מבלי להכביד. החומרים הפעילים עוזרים לקרקפת לבנות מחדש את סיב השערה ולייצר מסת שיער שופעת עוד יותר.
סדרת מוצרי דנסיפיק כוללת 3 מוצרים:
Bain densité – אמבט חפיפה (שמפו) 150 ₪ ל-250 מ"ל.               
Masque Densité - מסכה במרקם עדין. 253 ₪ ל-200 מ"ל.                
Densimorphose - מוס לטיפול במראה צפיפות השיער. לנער היטב לפני השימוש, להשתמש על שיער חפוף ומנוגב, עם כמות של מוס בגודל תפוז. אין לשטוף את המוס, אלא לעבור היישר לעיצוב השיער.
151 ₪  ל-150 מ"ל.            
הניחוח עדין ומזמין לגעת.



דנסיפיק מתאימה לכל סוגי השיער. נשים עם שיער דק יוכלו לחוות שיפור אחיד במראה הצפיפות ובעלות שיער מלא יוכלו להיעזר במוצרים לשמר את הקיים.
אחרי שימוש של מעל 30 יום, אני יכולה לדווח על שיער גמיש ובריא, באופן שקל לעצב איתו תסרוקות מבלי שיישבר. עוד יתרון נפלא לשיער מלא, הוא מחזיק תסרוקות מסובכות. צירפתי לכן כמה אביזרים שמצאתי באי.ביי במחירים מצחיקים. בעזרתם כל אחת תוכל לקלוע לעצמה צמה ולעצב את השיער בסגנון שמתחשק לה.


3.34 ש"ח בלבד לאביזר


3.76 שקלים 



18.40 שקלים לכל הערכה


סט אביזרים לשיער לבחירתכן, המחיר משתנה בהתאם לסט 









קשתות, כתרים ושרשראות 




ועד לפוסט הבא אתן מוזמנות לבקרני בפייסבוק או באינסטגרם !