יום ראשון, 11 בינואר 2015

7 דברים טובים לשבוע רענן


7 דברים טובים לשבוע רענן:

חגיגת פיג'מות ב"את"- בלעדי לקונות באתר: פיג'מות מפנקות בפחות מ-99 ש"ח! + משלוח חינם עד הבית.
וזה לא הכל, בקניית פריט מהמבצע (כותונת, סט ארוך שני חלקים או חלוק פלאפי), מקבלים 20% מסך המכירה לקניה הבאה באתר.  
חלוק מפליז רך ומחמם שעלה בתחילת העונה 299 שקלים, נמכר כעת ב-99 שקלים. אין כיף ממנו. מניסיון.




בחורף הידיים עטופות בכפפות או בכיסים, הצוואר סגור במעיל והראש מעוטר בכובע. הכי נוח להתאבזר בעגילים. אני אוהבת את העגילים שלי גדולים, צבעוניים ובעלי נוכחות.
 LK- ליטל קלמנסון - קניון רמת אביב. מחירים: החל מ-343 ₪ עד 660 ₪   www.lk-jewelry.com




קרם ידיים אינטנסיב ריפייר של סבוקלם
קיבלתי אותו לסקירה מזמן ובקרוב אסיים את הקרם לחלוטין. ברור לי שאמשיך להשתמש בו ואקנה ממנו עוד.
מהשימוש הראשון התחברתי לתחושה העדינה שהשאיר הקרם על העור. בימים הקרים האחרונים גיליתי את העוצמה האמיתית של הקרם ידיים. עובדה היא שהסערה הותירה עור פנים יבש בהרבה מעור הידיים.
ה"אינטנסיב ריפייר" נספג במהירות, התוצאה מורגשת באופן מיידי והלחות נשארת לאורך זמן.
הקרם היפואלרגני ונבדק דרמטולוגית לעור רגיש. מחיר 59.90 ש"ח ל- 50 מ"ל. להשיג  ברשת סופר פארם (במחלקת הטבע) ובקופת חולים מכבי.




קלוקוט  KELO-COTE
באפריל הייתי בים המלח. בתוך המים ניסיתי לעבור ממצב ציפה למצב ישיבה ואיכשהו נחתתי על הסלעים. נחתכתי ביד באופן מכוער. יותר מחצי שנה עברה והפצע לא התאחה כראוי. נשארה לי צלקת ארוכה, כשלושה ס"מ, בולטת ואדומה מגוון העור הטבעי.

מכיוון שהצלקת באזור חשוף השתמשתי במשחת קלו קוט להגנה מהשמש עם 30 SPF. חודשיים עברו, ואתמול בשעת מניקור שמתי לב שהצלקת כבר לא בולטת מהעור, היא כבר לא מחוספסת וכמעט כמעט שהתמזגה בתחושה ובצבע עם העור.

הקלוקוט הוא ג'ל סיליקון שקוף וחסר ריח. ההשפעה שלו אפקטיבית ביותר כשמדובר בצלקות צעירות יחסית, שגילן עד שנתיים. הוא מצוין גם לצלקות שנגרמו מניתוחים, מעקיצות, מכוויות ואפילו מצריבת מדוזות. המחיר אינו זול, שילמתי במכבי כ-170 שקלים, אבל הטיפול במשחה  זול יחסית לטיפולים אחרים שמטרתם לשפר מראה של צלקות.




ONE ON ONE של רשת המניקור אקספרס LAKA
שישה מארזי לק הכוללים לקים בצבעים ורוד פוקסיה, אדום ושחור ובגוונים מטאליים: כחול, אפור וזהב, בשילוב לק קונפטי בגוונים תואמים.
אני התאהבתי בזהב שמתאים למצב רוח מסיבתי במיוחד. הלק השני בערכה הוא נצנצים זהובים. המברשת קטנה ונוח לעבוד איתה. היא מפנקת בנצנצים. הרעיון חמוד ומאתגר את בלוטת היצירתיות.
מחיר: 39 ₪ ל- 6 מ"ל.
להשיג בסניפי רשת LAKA ברחבי הארץ:
תל אביב: קניון עזריאלי, קניון גן העיר תל אביב, דיזינגוף סנטר, קניון גבעתיים, מתחם G כפר סבא, קניון מרגלית הוד השרון, קניון איילון רמת גן, קניון קריית אונו, קניון הזהב ראשל"צ, קניון רוטשילד ראשל"צ, קניון רחובות, קניון מלחה ירושלים.




שמן טיפולי לשיער מבית MOROCCAN OIL
אחד המוצרים הבסיסיים/ הכי שימושיים אצלי שכן הוא אינו משאיר מראה שומני אחריו. תרופת פלאים זמינה לשיער גמיש ומלא חיים.
אני אוהבת למרוח את השמן על שיער לח אחרי מקלחת, לאסןף בגולגול ולתת לו להתייבש באופן טבעי. בבוקר השיער שלי חלק, מבושם ונעים למגע.
גיליתי שאם מורחים את השמן על שיער יבש ונותנים לו כמה דקות להיספג, אפשר להשתמש במסלסל או במייבש שיער מבלי לחשוש מקרזול וחשמל סטטי. השמן מקל מאוד על סידור השיער.




 Color Mattשל קרליין
זוכרות את הנשיקה הרטובה שהדודה הייתה תמיד משאירה עלינו? לא עוד!
הלהיט החדש מבית קרליין הוא שפתון הנמרח כמו גלוס ומעניק מראה מאט לגמרי בתוך שניות.
בשניות הראשונות הגלוס עלול להטעות אבל כשהוא מתייבש הוא נעשה מאט ועמיד לשעות רבות. עם הקולור מאט אפשר לשתות ולאכול מבלי לדאוג לחדש את המריחה.
כדי שהגלוס ייתפס על השפתיים כמו שצריך, אני ממליצה למרוח קצת על היד ועם מברשת קטנה למרוח בכל קימורי השפתיים מהדפנות אל פנים השפה.

Color Matt  מגיע ב-6 גוונים חדשים: ניוד, סגול לבנדר, סגול עז, כתום רענן, אדום מלכותי ואדום עז. 60 שקלים.



ועד לפוסט הבא אתן מוזמנות לבקרני בפייסבוק או באינסטגרם!  

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה