יום שני, 12 בינואר 2015

כשכתומה פוגשת אחת כמותה


כשכתומה פוגשת אחת כמותה, שתי תוצאות יכולות לקרות בעקבות המפץ הגדול. או ששתי הכתומות ידלקו אחת על השנייה ואש תפרוץ מהחברות או ששתיהן ימהרו לחפש מטף אש.

קשה להאמין שהכרתי את אורנה לפני חצי שנה. היא הסיבה לכך שאני סוחבת מטען לפלא איתי בתיק. אנחנו מעבירות את הימים בהחלפת עשרות הודעות, תמונות ושיחות טלפון. יש שבועות שלא יוצא לנו להיפגש בכלל אבל לעיתים יש מספיק זמן לבלות כמה שעות טובות של כיף יחד.


את הבוקר התחלנו בסטודיו  Bבאבן גבירול תל אביב.
אף פעם לא חשבתי ללכת לשיעור היפ הופ אבל אני אוהבת לנסות דברים חדשים ולא יכולתי להתעלם מההזמנה של רשת קרייזי ליין.
כל אחת מהמוזמנות קיבלה סט בגדי ספורט לפי מידותיה. חולצה ארוכה, מכנסיים בגזרה גבוהה וג'קט מנומר בצבעי כחול ושחור. כולם מבד מנדף זיעה.


אחרי שהתלבשנו הגיע מדריך ההיפ הופ והעביר לנו שיעור מהנה. לא היו בו הרבה קפיצות ותנועות מסובכות סטייל ניקי מינאז', כי בכל זאת אנחנו בשיעור ניסיון, אבל עדיין התאמצתי. ניסיתי להישאר בקצב עם כולן ולזכור את סדר התנועות.






כמה שנהניתי, כך היה לי חם בטירוף ולמרות זאת הזעתי רק באיזור היחיד שלא היה מכוסה בבד מנדף זיעה- בפנים. למרות הכל, הייתה אוירה טובה, נשארתי יבשה לאורך השיעור והרגשתי בנוח עם הבגדים.

תודה לקרייזי ליין שהשכילו לערוך אירוע לבלוגריות עם ערך מוסף .
בחיים לא הייתי חושבת לחפש בגדי ספורט ברשת אופנה, שמחתי לגלות הפתעות חדשות.

מלבד הסט שאני לובשת, יש עוד סט מקסים לא פחות בצבעי ורוד ואפור. קולקציית הספורט של קרייזי ליין מוצעת במידות 0-5. טווח מחירים: 199.90-389.90 ₪  כל קולקציית הספורט קיימת עכשיו בחנויות הרשת ונמכרת בהנחה של 30-50% הנחה.


והמשך קורות הכתומות בדרכן ליעד הבא יצויין מחר בפוסט הבא.

רציתי להימנע מפוסט אחד ארוך..



ועד לפוסט הבא אתן מוזמנות לבקרני בפייסבוק או באינסטגרם!  

תגובה 1: