יום שלישי, 13 בינואר 2015

מי פנוי באבן גבירול? הכתומות קורעות את הרחוב


אתמול התחלתי לספר לכן על יום כיף עם אורבה. לחצו עלי

הקניות האופנתיות שלי מבוססות על אהבה במבט ראשון. אני יודעת בדיוק מה אני אוהבת. מבט אחד ואני יכולה להגיד אם אני מתחברת לפריט או לא.  בזכות השיטה הזאת יש לי הצלחות כמו החולצה של דורין פרנקפורט והכובע של טומי הילפיגר.



את המגפיים ואת האוברול מצאתי בחנות "בינגו" במרכז שוסטר. האוברול היה תלוי על קולב בדיוק כפי שהוא מונח עלי והקריצה בהדפס מלאכים מוצגת מקדימה. זה מה שהופך את האוברול למשהו מיוחד ובגלל ההדפס איני לובשת את האוברול בצורה הרגילה.

חיסרון אחד לפיס הזה. הוא ממגנט מלא פשיוניסטות וסטייליסטים שמנסים לנכס אותו לעצמם. בכל פעם אני מסבירה שיש דברים שאינם למכירה. 


וכאן ציוותתי לאוברול ומגפיים כובע וחולצה מאתר BAWAKAWA 


אז אחרי שפשטנו את בגדי הספורט וחזרנו למלבושינו, יצאנו מסטודיו בי והלכנו על אבן גבירול בדרך ליעד הבא. 


 בדרך עצרנו בבריכת הדגים האקולוגית וחנויות נבחרות עד שהבטן זעקה לאוכל אסייתי והגענו למסעדת RIVER




למנה ראשונה הזמנו צ'או גיו. סיגר ממולא חזה אווז, נענע, כוסברה וקארי. אני לא אוהבת כוסברה אבל מהמנה הזאת יכולתי לאכול עוד עשר סיגרים כאלה מרוב שהיה טעים. אורנה בחרה ברול מגולגל בעלי אורז וממולא באיטריות, שעועית, נענע, כוסברה, אבוקדו וטונה אדומה. 




לעיקריות חלקנו את היאקי סובה: איטריות ביצים מוקפצות עם ברוקולי, שעועית ירוקה, טופו, נבטים, בצל ירוק ומעל חתיכות חזה עוף מטוגנות.
ואת המנה העונה לשם שבעת הפלאים: איטריות מוקפצות עם נתחי בקר, נתחי עוף, בוטנים, נבטים ובצל.





בגלל שהיינו עסוקות בלדבר ופחות בלאכול, אף פעם לא נגמרים לנו נושאים לשיחה, יצא שהתמלאנו מהר ולא יכולנו לסיים את המנות הגדולות. לקחתי דוגי בג הביתה ונהניתי גם בערב מהלאנץ'.






לא יכולתי לוותר על קינוח, חמישה בראוניז קטנים מלווים בנגיעות קרם ובננות מקורמלות. ובאופן הכי מתוק הסתיימו להן כמה שעות כיף עד לפעם הבאה..




ועד לפוסט הבא אתן מוזמנות לבקרני בפייסבוק או באינסטגרם!  

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה