יום שבת, 17 בינואר 2015

הסוד לסטיילינג מהיר נחשף

התל אביבית מלידה הזאת התרגלה שאם מתחשק לה שופינג, יש לה את כל מה שהיא אוהבת בסביבה. אבל יש רשת מסוימת ש-PASSIONISTA אוהבת לקנות בה. אבל לרוע המזל ל"מיה אינספריישן "אין חנות בעיר. עד מתי?!



אני אוהבת להסתכל בקטלוגים של חברות אופנה. מסקרן אותי לראות אילו תלבושות נבחרו לייצג את הקולקציה, איך איפרו את הדוגמניות, אילו פוזות הן עושות למצלמה, האם הסתפקו בצילומי סטודיו או שהשקיעו בצילומי חוץ ואיך הלוקיישן הנבחר מתכתב עם ההשראה של המעצבים. בתמונות הדברים נראים מרשימים, זוהרים ומושכים.

יום צילומים, הקודם לקטלוג, הוא יום לחוץ ורבים הם בעלי התפקידים הלוקחים בו חלק.
כשהגעתי ליום הצילומים של מיה אינספריישן בסטודיו של יחזקאל, בכניסה עמד שולחן ארוך וגדול מלא בקופסאות גדולות ושקופות. בכל קופסא הונחו כל הפריטים הדרושים לתלבושת אחת ויש המון קופסאות כאלו. הזמן קצר והמלאכה מרובה.





מיה אינספריישן היא רשת שמציעה ללקוחותיה טוטאל לוק מכף רגל ועד ראש. בחנויות אפשר למצוא תכשיטים, נעליים, תיקים, כובעים וקולקציית בגדים ממיטב המעצבים באיטליה. אני אוהבת לקנות ברשת כי המגוון רחב והמלאי הזמין מכל דגם מוגבל בהחלט. אני יכולה להיות שקטה שמה שאני קונה, לא אראה על מישהי אחרת ברחוב.  כשיש מבצע כלשהו, הוא בדרך כלל מפנק ביותר כמו 1+1 או 50% הנחה.






על הסט דוגמנית אחת מובילה את המותג. העיניים ותשומת הלב של הנוכחים בחדר נתונים לה. המאפרת, הסטייליסטית הילה חזן, בעלי המותג, הצלם ועוזרו, הם כולם צופים בה בשבע עיניים. אף פרט קטן לא נסתר מעיניהם. התמונות חייבות לצאת מושלמות. הדוגמנית תצטרך להחליף בגדים עשרות פעמים היום, להיראות עירנית וקורנת בכל פריים, לחייך ולהיות סבלנית.
האם השיק הושג? אתן לכן להחליט. הרי התוצאה לפניכן.







נטלי דדון בלוק שכולו מיה אינספריישן.  צילום צ'ינו יח"צ




מיה בפייסבוק:
חנויות: קניון אבנת פתח תקוה, קניון הזהב, קניון רחובות, קניון גבעתיים, גרנד קניון בחיפה והקריון בקריית ביאליק.


ועד לפוסט הבא אתן מוזמנות לבקרני בפייסבוק או באינסטגרם

תגובה 1:

  1. מאוד אהבתי את האקססוריז! הלכתי לבקר את מיה בפייסבוק... ♥
    mademoisellechenn.blogspot.com

    השבמחק