יום רביעי, 4 בפברואר 2015

חגיגה לטבע בנוסח דרמטולוגי


ט"ו בשבט שמח!

ביום חגיגה לטבע נראה לי מתאים לדבר על חברת טיפוח צרפתית שאני מאוד אוהבת.

מדוע NUXE התחבבה עלי?
תמציות פרחים וצמחים נמצאים בלב החזון- רכיבים פעילים ממקור צמחי
45 פטנטים- מוצרים אפקטיביים שעושים את העבודה
מחירים נגישים, במיוחד כשיש 40% הנחה על המוצרים
פיקוח דרמטולוגי
ללא חומרים משמרים
איכות הסביבה- אריזות ניתנות למיחזור
מחויבות חברתית: נוקס חברה לארגון שמסייע למדינות מתפתחות בהתקנת מקורות מי שתייה



מוצר זהב אצלי: HUILE PRODIGIEUSE / שמן מופלא
שמן רב תכליתי שמזין, מרכך ומשקם את עור הפנים, הגוף והשיער. ניחוח שמשלב קוקוס, וניל ומאסק. בחורף אני אוהבת להתמרח בשמנים וזה השמן הכי עשיר שיצא לי לנסות שהשפעתו נשארת לאורך זמן. בימים שאני חוזרת מאוחר הביתה, סיגלתי לעצמי מנהג מרגיע. אני אוהבת למרוח את השמן אחרי מקלחת וללבוש פיג'מה. הריח שממלא את כולי תורם לחלומות טובים. המחיר אינו זול, כ-200 שקלים ל-100 מ"ל אבל המוצר נותן תמורה הולמת עבורו.

לשמן המופלא יש אח בדמות נצנצים. הוא משאיר שובל זוהר בגווני זהב אחריו ולכן אני משתמשת בו להבליט איזורים מחשופים כשיש אירועים חשובים. לא ניסיתי למרוח אותו על הפנים או השיער, זה יותר מדי בשבילי, למרות שגם הוא מיועד לכל הגוף, כמו השמן הקלאסי.




REVE DE MIEL  / חלום של דבש
סדרת טיפוח לעור יבש, המשלבת דבש ושמנים צמחיים.
לדבש היסטוריה רפואית ארוכה, עוד ממצרים העתיקה, בה השתמשו בו לצרכי חניטה או לחבישת פצעים. לדבש יכולת לספוג מהסביבה לחות באחוזים גבוהים. מה שהופך אותו לאידאלי לשימוש בכל אזורי העור היבשים כמו השפתיים, הידיים והפנים שכן הוא מעניק לחות.


לדבש תכונות אנטי בקטריאליות ואנטי דלקתיות והוא רווי בנוגדי חמצון שמגנים על העור. ככל שהדבש כהה יותר כך פעילותו נגד חיידקים ונוגדת החמצון גדולה יותר.



Nourishing Lip Balm Ultra- מוצר שחוגג יום הולדת 20.
משחה לשפתיים יבשות או סדוקות המכילה כ-79% רכיבים ממקור צמחי. המשחה אכן מזינה  אולם היא ארוזה בתוך צנצנת זכוכית שמחייבת לאסוף את החומר על ידי הכנסת אצבעות. לו הייתה מגיעה בתוך שפורפרת, השימוש היה יותר נוח לטעמי. זו משחה עשירה בלחות, לא הייתי ממליצה  להשתמש בה כבסיס לגלוס או לליפסטיק.  89.9 ₪ ל- 15 גר'.

Comfortable Face Cream Ultra - קרם יום לעור יבש, מכיל כ-91% רכיבים ממקור צמחי ומיועד לטיפול יומיומי. בעל טקסטורה קרמית עשירה. מכיל דבש, חמניות ושמנים צמחיים. העור שלי רגיש ושמחתי לגלות שהמעבר לקרם הזה היה חלק ללא פגעים. 206.9 ₪ ל-50 מ"ל.

Hand and Nails Cream - קרם ידיים, מכיל דבש, אבוקדו, תמצית שמן חמניות, חמאת שיאה, שמנים חיוניים וויטמין E, השומרים על רמת הלחות בעור. הריח ממכר, ראו הוזהרתן. 85.9 ₪ ל-75 מ"ל.


את מגוון מוצרי NUXE  ניתן להשיג ברשת סופר-פארם, במכבי שירותי בריאות ובבתי מרקחת פרטיים נבחרים.


ועד לפוסט הבא אתן מוזמנות לבקרני בפייסבוק או באינסטגרם!  

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה