יום ראשון, 22 בפברואר 2015

FLIP YOUR HAIR. ENJOY LIFE


יש לי סיפור מורכב  עם השיער שלי. לא תמיד אהבתי לקבל תשומת לב מעצם היותי ג'ינג'ית ובוודאי שלא הסתדרתי עם הנפח ומיליון השערות שיש לי הראש.
לפני כמה ימים עצרה אותי מישהי ברחוב ושאלה "באיזה צבע את משתמשת?"
לקח לי שנייה להבין שהיא חושבת שהשיער שלי צבוע. השאלה החמיאה לי אבל יותר מכל שעשעה אותי. מה לי ולצביעת שיער?!

ואז זה היכה בי. השיער שלי, שלא כהרגלו, ממש ארוך כרגע. עברו 8 חודשים מהפעם האחרונה שהלכתי לגזור קצוות. לפי ניסיון העבר הייתי אמורה לסבול מנשירה מסיבית וקצוות מפוצלים. כנראה שאני עושה משהו טוב כי הכתום שלי זוהר כמו גזר חי.



המוצרים שחפפתי איתם בחודשיים האחרונים הם ABSOLUT REPAIR LIPIDIUM של L'Oreal Professionnel.
רפי חובב, מעצב השיער הנודע, המליץ על הסדרה והסביר שכמו העור, גם השיער, מורכב משכבות ליפידים, שהתפקיד הבסיסי שלהם הוא להעניק לשיער הגנה עמידה לאורך זמן. כששיער "סובל" ממחסור בליפידים, הוא חסר ברק ואינו גמיש. על מנת לבנות מחדש את שכבת מחסום ההגנה יש לדאוג לאספקת ליפידים, המבטיחים את שלמות האזורים הפנימיים של השיער.



אני השתמשתי בשמפו, 135 ₪ ל-500 מ"ל ופעמיים בשבוע ניסיתי את המסיכה, 201 ₪ ל-500 מ"ל. התחלתי לחוש בשינוי כבר מהשימוש הראשון. האפקט מיידי. הג'ינג'י רך וחלק. אני יכולה להעביר יד על קבוצת שיער מלמעלה ועד לקצוות ולא להרגיש אף שערה סוררת אחת.
אני הכי נהנית מהשיער שלי כשהוא אחרי פן במספרה. עכשיו גיליתי שאפשר אחרת. לחפוף בבית ולתת לשיער להתייבש באופן טבעי ועדיין להינות מתחושה נעימה רק בלי הפן במספרה.
המסכה כל כך חדשנית שהיא עומדת בפני חוקי הכבידה של ניוטון. היא עשירה בכל טוב ובכל זאת לא מכבידה על השיער. כשהופכים אותה החומר לא נופל מהקופסא. הוא לא זז!



אל השמפו והמסכה מתווסף מוצר שלישי שתפקידו לסגור קצוות ולהשלים את הטיפול המשקם. "סילינג ריפר ליפידום"- הסרום הוא זה שמחבר בין החומרים הפעילים השונים והופך את מצב השיער להרמוני. הסרום הכפול מורכב משני חומרים שמוחזקים בשני תאים נפרדים. הליפידים המשקמים והסרמיד המצפה מחדש, אינם מתערבבים עד רגע המריחה על מנת לשלב את היעילות שלהם ולמקסם את הסגולות המשקמות שלהם. תכולה: 2X15 מ"ל. 135 ₪


לא הייתי ממליצה להשתמש רק בשמפו ובמסכה ולדלג על הסרום. התוצאות מועצמות פי כמה בעקבות השימוש בסרום והשינוי בולט לעין.

הציון שלי לסדרה ABSOLUT REPAIR LIPIDIUM של לוריאל פרופשיונל: טוב מאוד. מדובר באחת הסדרות הכי טובות שיצא לי לנסות ולכן אני ממליצה עליה בלב שקט.


מצאי את מספרת לוריאל פרופסיונל הקרובה אליכם: loreal-professionnel.co.il

וגם בדף הפייסבוק https://www.facebook.com/lorealprofessionnel.il


ועד לפוסט הבא אתן מוזמנות לבקרני בפייסבוק או באינסטגרם!  

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה