יום שישי, 13 במרץ 2015

המוצרים שיבטיחו שיער מאושר ומעוצב


בדרך כלל אני מכינה לילה לפני את התלבושת למחרת ועדיין בבקרים נדמה שיש מלא דברים להספיק. עד שאני מסיימת להתאים תכשיטים ותיק ולהתאפר, לא נשאר הרבה זמן לתסרוקות מסובכות.
כדי ליצור בכל זאת איזשהו גיוון בסידור השיער גייסתי נבחרת מוצרים מקצועיים שהם בבחינת הסודות של הוליווד והטריקים שמאחורי הקלעים בתצוגות האופנה.


הראשון שבהם נקרא BEACH WAVES מבית L'OREAL PROFESSIONNEL.

חמש דקות והשיער שלי מקבל מסת ריח חיננית ויופי של נפח ונוכחות.
הביץ' וויבז הוא ספריי מעצב עם אפקט של כאילו חזרת מחוף הים. התוצאה הרצויה שכל אחת יכולה להגיע אליה היא שיער גלי, פראי בגימור מאט. הכי סקסי שיש.
100 שקלים ל-150מ"ל.



בלוריאל פרופסיונל ממליצים לסרק את השיער היטב במסרק שיניים רחבות, על שיער 90% יבש, יש להתיז את הביץ' וויבז, על האורכים והקצוות ולכווץ אותו בעזרת הידיים.
אפשר לחלק את השיער ל-3-5 קבוצות ולאסוף כל קבוצה בצורת עגבנייה ולקבע אותם מסביב לראש עם קליפס. לסיום התהליך להמתין עד שהשיער יספוג את החומר ויתייבש עם צורות העגבנייה מקובעות לראש. להתיר את השיער, לסובב אותו כלפי מעלה ולהתיז שוב את הביץ' וויבז. זה נשמע הרבה אבל זה תהליך די מהיר. במיוחד כשנעזרים בפן.



אני אוהבת לנסות דברים חדשים כמו זריקת צבע פה ושם אבל לא מוכנה להתחייב לצבוע את השיער לתקופה ארוכה. בדיוק מהסיבה הזאת, ה- HAIRCHALK מושלם עבורי.
בלוריאל פרופשיונל חשבו על צבע זמני בכיוון של אביזר אופנתי שאפשר להחליף במהירות, כמו נעליים. רעיונות לשימוש ב- HAIRCHALK: להבליט בפס פנימי כמוני בתמונה , לעטר את הפוני או אומברה צבעוני.
ה"היירצ'וק" מתאים הן לשיער כהה והן לשיער בהיר ואין צורך בהבהרת השיער לפני הצביעה. אפשר להשתעשע עם הצבעים בבית או במספרה. אופן השימוש נוח: על שיער יבש למרוח בעזרת כפפות ומברשת כמה חומר שרוצים, לייבש עם פן וזהו! 


אין צורך לשטוף את השיער לאחר השימוש והצבע עמיד למשך מספר חפיפות. ישנם שישה גוונים:
  • Sweet sixteen pink – ורוד מתוק
  • Garden party - ירוק
  • First date violet – סגול לדייט הראשון
  • Coral sunset - קורל שקיעה
  • Beach bronze - ברונזה
  • Blue ocean cruise – כחול ים

אני התנסיתי בסגול ובקורל. הסגול דהה לחלוטין אחרי חפיפה אחת ולא בלט על פני הג'ינג'י שלי. הקורל החזיק כמעט שבועיים! בהתחשב שאני חופפת יום כן יום לא, זה הישג משמעותי. חשוב לי לציין שבניגוד למוצרי "צ'וק" אחרים שהתנסיתי בהם, ההיירצ'וק לא הכתים את הבגדים, המברשת או את הידיים. 
תכולה: 50 מ"ל. מחיר מומלץ לצרכן:  לשימוש בבית: 110 ₪  לשימוש במספרה עם שירות: 125 ₪  צביעת פס בשיער על ידי מעצב השיער – 30 ₪



למוצר השלישי מבית לוריאל פרופשיונל אני קוראת מוצר קסם. Scruff Me


בקסמים בדרך כלל מעלימים חפצים ובכן, זהו המוצר היחיד שמעלים לי את ה"שוונצים" הסוררים, הקופצים ושאינם נכנעים בקלות.
ה- Scruff Me הוא ג'ל עמיד וחזק וכשאני אומרת עמיד, אני מתכוונת שהוא מחזיק יום שלם. נקודות החוזק שלו הן שכשהג'ל מתייבש, הוא לא משאיר אחריו שובל של מסילות רכבת והשיער אינו מאבד מהברק הטבעי שלו.
טיפ מקצועי: על שיער שיובש במגבת, למרוח כמות קטנה מהשורשים ועד הקצוות, לכווץ את האורכים, לפרוע את הקצוות ואז להניח לשיער להתייבש באופן טבעי, או לייבש עם דיפיוזר
100 שקלים ל-150 מ"ל קסם. 




תודה לאבי פדידה על הטיפול המסור, הטיפים לסידור וההיכרות עם המוצרים. אתה והצוות מקצוענים אמיתיים.

רגע לפני סיום, למי שכן בעניין של שינוי וצביעת שיער, רוצה לדעת על איזה גוון ללכת בפעם הבאה שאת במספרה? אני ממליצה להיכנס ללינק הבא ו"להתנסות" בכל מיני צבעים על עצמך. מעלים תמונה שלכן ומשחקים עם הגוונים.
 קישור לאפליקציית אינואה בפייסבוק של לוראיל פרופסיונל:

 ועד לפוסט הבא אתן מוזמנות לבקרני בפייסבוק או באינסטגרם!  


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה