יום שלישי, 24 במרץ 2015

כשהכתומות פגשו את שמואל שמואל



הכנתן רשימה עם 30 חלומות להגשמה בשנת 2015? רשימה מקיפה שכוללת מלא תחומים שונים בחייכן? זה הזמן להוציא אותה לפועל. אם יהיה ביקוש, אפרסם את שלי בשמחה.

 סעיף מספר 6 מוקדש לשינוי בשיער. אני חולמת על פוני כבר כמה שנים.

אבל המחשבה על לסדר אותו כל בוקר מחדש ולהיות תלויה במחליקים ופנים הוציאה לי את הרוח מהמפרשים. עד שמחשבה חדשה הגיעה ולא הרפתה. אם אני חולמת על משהו כל כך הרבה זמן, הגיע זמן לפעול. אם זה בלזנוח את הרעיון או ללכת עליו. העיקר להגיע להחלטה בנושא ולא לשקוע במחשבות.

בפעם הראשונה שאורנה ואני יצאנו לדייט ביחד, שאלתי אם יש לה ג'ינג'יות בעברה. היא ענתה שלא ואני אמרתי שהיא חייבת לנסות. מאז בשלו התנאים והיא התרגלה לרעיון. היא רצתה להפוך לג'ינג'ית. עוד אחת נתפסה ברשת.

ביקשנו המלצה מגדעון קוסמטיקס וקיבלנו אחת מפרגנת לשמואל שמואל. מעצב שיער על בגדרה. הקליק היה מיידי וזה לא מפליא שכן שמואל שמואל ג'ינג'י בעצמו.



כשהכתומות פגשו את שמואל שמואל

אני רציתי שינוי. לא היה לי אכפת להתחדש באיזה פס צבעוני בשיער. שמואל המליץ על "SKYLINE". שיטה של גוונים המדמים באופן טבעי את קרני השמש בשיער. אני לא זרמתי בהתחלה ונזקקתי לשכנועים. הוא הבטיח שיצאו גוונים עדינים.
בחיים לא צבעתי את השיער באיזשהו אופן, לא ידעתי למה לצפות. פחדתי שהתוצאה תהיה גוונים עבים צהובים שברגע שהשיער שלי יתארך, יבצבצו שורשים לא מחמיאים. כמה שהתבדתי.


חיברו אלי קונוס גדול וארוך שאליו מהדקים את השיער וככה הצבע נמרח על החלק הפנימי של השיער. רבע שעה חיכיתי ככה בסטייל מארג' סימפסון. לאחר מכן חפפו לי ושמואל ניגש למלאכת הגזירה. פוני מושלם, מעט דירוג ופן.

 




אורנה גם קיבלה את טיפול הסקייליין המפורסם, לה סידרו 3 קונוסים קטנים כמראה הפנקיסטית המדופלמת. לאחר מכן הותאם לה גוון כתום כשלי ופן.



למרות שקבענו תור מוקדם בבוקר, עדיין נכנסו לא מעט לקוחות שבאו ספונטנית לעיצוב. כל אחת שראתה את הקונוסים עלינו לא נשארה אדישה ורצתה גם. מסתבר שקומץ מעצבי שיער נבחרים רשאי לעבוד בשיטת ה"skyline" ושיטת השיווק שלה עוברת מפה לאוזן. של לקוחות מרוצות כמובן, ואני ביניהן. ממליצה בלב שלם.



לדעתי שמואל שמואל הוציא את המיטב מהשיער שלי. הגוונים יצאו עדינים ושקטים. בדיוק כמו מה שרציתי. אף אחד עוד לא הצליח לנחש שעברתי טיפול לגוונים וזאת המחמאה הכי ענקית שאני יכולה להעניק למעצב המוכשר. זה בדיוק מה שרציתי. התוצאה: אינספור מחמאות לפוני.

מאז שהסתפרתי, אני מקבלת המון תשומת לב ומתחילים איתי יותר. אני נהנית מהפוני שלי כל כך. אפשר לשחק איתו בהרבה צורות. גיליתי שלעבור עליו עם מחליק זה עניין מהיר ולא מייגע. שינוי בשיער זה בהחלט חלום שהיה שווה להגשים.


ולגבי אורנה, אם אפרט אילו תגובות היא קיבלה בתור ג'ינג'ית, כולן ירוצו לצבוע גם לצבע שלי. רק ארמוז שהיא נהנית יותר.



תודה ענקית מכל הלב לשמואל שמואל ולצוות המסור שלו. תותחים אחד אחת. ניפגש ב-SKYLINE הבא. 
  

שדרות בן גוריון 105, גדרה. קניון מרכז המושבה.


בזכותכם הכתומות באמת כתומות.



ועד לפוסט הבא אתן מוזמנות לבקרני בפייסבוק או באינסטגרם!  

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה