יום חמישי, 26 במרץ 2015

להתערב או לתחזק? חידושים בעולם היופי


אם בעבר המגמה הכללית בציבור הייתה להתהדר בעור פנים חלק וישר בכל מחיר, נדמה לי שהגישה היום נוטה למראה המטופל הסמוי, כזה שנראה טבעי יותר. בנושא של ברפואה אסתטית אני מאמינה שכל אחת צריכה לעשות מה שמרגיש לה לנכון.
אז אני עדיין לא צרכנית של טיפולים אלו ובכל זאת אני מחפשת בכל הזדמנות לשמוע או לקרוא על חידושים בנושא.


במרפאה של ד"ר חייטון נחשפתי לשיטת החוטים. FINE LIFT.

השיטה נחשבת לפיתרון לא ניתוחי לטיפול בצניחה קלה של העור. כך אפשר להגיע לתוצאת מיצוק, לשפר את מרקם הפנים, להפחית קמטים ולהעלים קמטוטים קלים. אפשר לשלב את ה- FINE LIFTעם הזרקות חומרי מילוי אך אדגיש, זהו אינו טיפול למי שזקוקה לניתוח להרמת פנים עקב עודפי עור משמעותיים.

איך זה עובד?
בהחדרת כמות גדולה של חוטים נוצרת מעין רשת מתחת לעור שמונעת ממנו להתקמט ויוצרת אפקט מיצוק.
חוט רפואי דקיק מוחדר אל מתחת לעור באזור הטיפול. החוט מתפרק בהדרגה, נספג בעור ומאפשר ייצור מתמשך של סיבי קולגן, עד 90 יום לאחר הטיפול. הקולגן החדש שנוצר ימשיך למלא את תפקידו לכשנה וחצי נוספות. התהליך הזה מעכב את ההזדקנות ואת הצורך בטיפולים מסובכים יותר.

במרפאת ד"ר חייטון הדגישו כי מדובר בטיפול ללא כאב שכן החוטים אינם מורגשים תחת העור. כמו כן, הטיפול העדין אינו יוצר טראומה לעור. תוך חצי שעה בלבד אפשר להגיע למראה משופר אך טבעי.



במרפאה אני התנסיתי בטיפול CLEAR LIFT.

עברתי את טיפול ה- CLEAR LIFTכטיפול תחזוקה לייצור סיבי קולגן ואלסטין שאחראים על מיצוק העור ולשפר את מראה הנמשים שאיני מחבבת במיוחד. שכבת העור המרכזית, דרמיס היא השכבה החשובה ביותר בתפקוד התקין של העור.
ידית המכשיר פולטת אנרגיית לייזר חזקה הפוסחת על שכבת העור העליונה וגורמת לחירורים מיקרוסקופיים מתחת לפני העור בשכבת הדרמיס. הידית יורה ממש פולס צר במיוחד באנרגיה גבוהה וגורמת לפציעה שאינה נראית לעין.

CLEAR LIFT מומלץ כסדרה וההבדל ניכר בהחלט כבר מהטיפול השני ואילך. פעולת הידית מחממת את העור והתוצאה היא עור אדמומי. בטיפול הראשון לא ידעתי למה לצפות. חשבתי לבטל תוכניות ולהסתגר בבית יומיים מפחד לאדמומיות יתר. יום וחצי לאחר מכן קמתי עם גוון טבעי. האדמומיות לא הייתה רצינית. לא כאב לי, לא בזמן הטיפול ולא בזמן ההחלמה. לא התקלף לי העור. רק סבלתי מיובש במשך כמה ימים והייתי צריכה למרוח קרם פנים לפחות ארבע פעמים ביום.

למחרת הטיפול



לפני סיום אמליץ על טיפול סינדרלה. למי שמוזמנת לאירוע חשוב, כדאי לבוא לנסות. אם לא הייתי רואה במו עייני לא הייתי מאמינה. עור מגוהץ וזוהר בתוך חצי שעה- ארבעים דקות שמושג ע"י סוג של אולטרסאונד עם ג'ל וידית. נעים להפליא כשהתוצאות המדהימות נשארות לעד 48 שעות ולכן הוא נקרא סינדרלה.


ד"ר חייטון
ברודצקי 43, פסאז' צמוד לקניון רמת אביב.
03-5078818  
077-9979957


ועד לפוסט הבא אתן מוזמנות לבקרני בפייסבוק או באינסטגרם!  

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה