יום רביעי, 4 במרץ 2015

ציצים. איך לשמור עליהם מאושרים ובריאים



ציצים!
ההמצאה הכי סטנינג שאי פעם תוכננה. יש לנו קשר קדוש עם ה"בנות" שלנו. אנחנו אוהבות לפנק אותן בכל דרך אפשרית. יש לנו מגירה עם עטיפות מיוחדות רק בשבילן, וכל אריזה שונה בייעודה מהאחרת: חזייה לדייט ראשון, חזייה לדייט שלישי, לאירוע רשמי מהעבודה, למסיבה עם חברות או סתם כשמתחשק לנו להרגיש מופלאות ומסתוריות.

ליוויתי חברה לשופינג חזיות בליה לונדון.



הדרך לחזייה טובה עוברת קודם כל בלדעת את המידה הנכונה עבורך. חברתי שמחה לגלות שהיא גדלה בקאפ שלם ושההיקף דווקא ירד.
מסקנה: אם את אחרי דיאטה, לפני/אחרי היריון או עברו כמה שנים מהמדידה האחרונה שלך- גשי למדידה מקצועית.

לעצמי מעולם לא חשבתי שבליה לונדון אמצא פריטים בשבילי. אני עדיין קונה חולצות בזארה קידס ואילו הרשת תמיד הצטיירה בעיניי כפונה לקהל שופע במיוחד. הופתעתי לגלות שטעיתי. זו פעם ראשונה שאני נתקלת בהיקף חזייה שהוא 65. אני תמיד לובשת היקף 70 כי זה מה שאני מוצאת בחנויות.
לקחתי חזיית ספורט מקצועית שחורה מבית FREYA. 350 שקלים. לא משנה באיזה ספורט אעסוק, ריצה או פילאטיס מכשירים, החזיה הזאת תתאים לי לכל מטרה. מולטי טאסקינג באחת- מעצבת, מגדילה, תומכת (עם חוט גמיש יחסית) ומאבטחת שלכל ציץ יהיה צד משלו למען שלום עולמי.


 הצמודה מדדה ומדדה אבל הייתה חזיית חייל שעלתה על כולן. מרופדת קלות, מחוכית במקצת, אוספת המון ו...מנוקדת בורוד. הסוגר מאחורה ננעל במרכז הגב ולא קפץ למעלה. החזה הורם גם הוא. מבעד לחולצה היה הבדל של שמיים וארץ. החזייה החליקה לה את הגוף והחולצה הצמודה שיתפה פעולה ולא מסרה את הסוד. 380 שקלים.



ואחרי ההשקעה הזאת והטיפוח ההדדי שאינו נגמר לעולם, אני רוצה להמשיך לדאוג עוד יותר לשלישיה שלנו- אני והיפים שלי. הנתונים היבשים מדברים על אחת מתוך 7.5 נשים!
זה אומר 4,000 חולות חדשות בסרטן השד מדי שנה.

על פניו, לפי הקריטריונים אני לא "בקבוצת סיכון". עם זאת, איך שיצא החיסון לסרטן צוואר הרחם, הלכתי באופן פרטי והתחסנתי. לפני שזה נכנס בכלל לשוק המסחרי ולסל התרופות. שילמתי אז 600 שקלים לזריקה 3X.

כששמעתי שיש בדיקה מקיפה ביותר לסרטן השד, בעלת תוצאות מדויקות ומהימנות בזמן קצר ובעלות נמוכה. הסכמתי במקום להיבדק.
זוהי בדיקה גנטית שמאתרת 15 מוטציות בגנים ומתאימה לעירוב העדתי והאתני בישראל. בדיקות אחרות מסוגלות לאתר רק 3 מוטציות ממוצא אשכנזי בלבד. מה שאומר, שאותן בדיקות אינן מכסות אותי מהמוצא הבלקני.

בדיקת GGA.
בלי תיאום תור מראש, בלי מעבדה. כל מה שצריך הוא לחכות לערכה שתגיע הביתה. לירוק על משטח הבדיקה, לשלוח בדואר ולחכות לתוצאות.
יריקה היא פעולה גופנית של הוצאת רוק בכוח מתוך הפה. 

אם התוצאה חיובית וזוהו מוטציות שמגבירות את הסיכון להתפתחות סרטן השד, אפשר לקבל ייעוץ גנטי במקום ולנקוט בהליכי מניעה שונים.

מהרגע שירקתי והערכה נשלחה, עברו שבועיים עד לקבלת התשובות. מהצד נשאלתי אם אני לא אחיה בפחד מהעתיד לבוא אם וכאשר התשובה תחזור חיובית. האמת היא שנבדקתי כי אני סקרנית לדעת.
אחוזי הריפוי טובים כאשר מדובר בגילוי מוקדם. אם יתגלה שאני נושאת איזו מוטציה בעייתית, אני אהיה עירנית יותר וזה כבר מוריד מאי הודאות, הפחד או האדישות.

איני מאמינה בסטטוסים סתמיים עם קונוטציה מינית זולה בפייסבוק. בנות משרשרות ומשתפות פעולה עם המשחק הזה. הכי קל לפרסם סטטוס מסתורי ובוטה ולקבל עליו תגובות מאנשים סקרנים. אני לא משחקת על החיים שלי. אני הולכת ונבדקת.


מהרגע שהתשובות הגיעו לרופא שלי ועד שהגעתי אליו, עברו 3 ימים. מצחיק הוא שרק אז התחלתי לטפס על הקירות. כבר התפוצצתי לדעת את התשובה. יהא מה שיהא, אין לי ברירה אחרת מאשר להתמודד עם התוצאות.

בדיקת GGA. 680 שקלים.


לפרטים על
 הבדיקה: http://www.yesneto.com/ 
לאתר הרשמי של  
GGA: http://www.gga.org.il/ 
לפייסבוק: 
https://www.facebook.com/GgaGalilGeneticsAnalysisLtd



ועד לפוסט הבא אתן מוזמנות לבקרני בפייסבוק או באינסטגרם!  

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה