יום שני, 15 ביוני 2015

Happy Casual

שלום לכולן, 




רגע לפני תקופת מבחנים אינטנסיבית אני מרשה לעצמי לדמיין את השקט שאחרי. את הקיץ האמיתי מבחינתי.
איך אני רואה אותו? 

צבעוני 
מלא בהמון צבעים עזים 
שמטעינים בי אנרגיות טובות
של כל-יכולה 
ועושים לי נעים בעין. 





אני רוצה שהצבעים יעטפו אותי בחוזקה, 
שיבלעו אותי ויערבבו את שמחתם בשמחתי,
שאחייך חיוכים גדולים בלי סוף,
אקבל מילים טובות
ואפיץ את מה שתוסס בפנים החוצה והלאה ממני. 



אני רוצה להרגיש קלילה, 
לעוף עד השמיים,
לטרוף חוויות חדשות,
שהאושר יבריק לי את המבט בעיניים, 
להיות גאה בעצמי.





הטקסט נכתב בהשראת המותג Desigual
העיצוב הנועז והצעקני מייצר בנפשי רגשות חיוביים ועזים. מהם אטווה תוכניות שיגשימו לי את החלומות. הקיץ הקרוב יתמלא בתשוקה.

למותג יש שתי חנויות בארץ, אחת בקניון רמת אביב ושנייה בקניון איילון. דווקא האחרונה קוסמת לי מהאחרת. היא מקושטת לא פחות מהבגדים.  

אסיים במסר של Desigual לפיו למילים טובות יש השפעה מדהימה על הסביבה:

Say Something Nice 

ועד לפוסט הבא אתן מוזמנות לבקרני בפייסבוק או באינסטגרם!  

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה