יום שלישי, 7 ביולי 2015

שלוש המלצות למטופחת


הי,
הפעם הקדשתי את עצמי למדע הטיפוח וחזרתי לדווח.


אזור העיניים רגיש ביותר והוא הראשון להסגיר סימני גיל. אם אני ישנה לא מספיק טוב בלילה, בבוקר אני מתעוררת עם עיניים נפוחות. אם לא די בזה, אני מנסה לחיות בשלום עם כהויות מתחת לעיניים כמו של דב פנדה.

בשעה טובה בן דוד שלי התחתן והייתי חייבת להיראות במיטבי לשם המאורע. קבעתי תור לטיפול פנים אצל ד"ר קליין בדגש על טיפול ממוקד בעיניים עייפות. (450 שקלים).

הטיפול נפרש על פני שלושה שלבים:
ניקוי העור+ פילינג:
הכנת העור לקליטת המרכיבים החיוניים בעזרת סבון ו- 2 פילינגים. פילינג גרגירי הנועד להבהיר את העור ופילינג גליקולי המכיל ריכוז גבוה של חומצה גליקולית.

הפילינג מנקה את העור מתאים מתים והחומצה הגליקולית גורמת להתחדשות של העור באמצעות זירוז ייצור תאי עור רעננים.

שלב המיום:
שלב המתחיל בהתזת מי פנים מבסיס צמחי המכילים וויטמינים וקמומיל להרגעת העור.
אחרי זה הגיע חלק שהתחבב עלי ביותר. החדרת הביו ג'ל, ג'ל שמכיל קפסולות ויטמינים בשילוב ג'ל הרגעה המכיל ריכוז גבוה של אלוורה וויטימינים.
את הג'ל מחדירים לעור באמצעות מכשיר אולטרה סאונד והידית עשתה לי נעים נעים עד שקיבלתי עור ברווז.

הזנה והרגעה: 
מורחים סרום היאלרוני סביב אזור העיניים בשילוב קרם לחות עם ויטמין C. את הטיפול חותמת מסכה טיפולית מרגיעה, המכילה מרכיבים מבהירים על בסיס צמחי שמרגיעה אדמומיות ונפיחות בעור, מנקה, מטהרת ומבהירה.




נהניתי מהטיפול כשם שנהניתי מהחברה. היהלום העיקרי התגלה בדמות חוה הקוסמטיקאית. אישה שהיא אנציקלופדיה מהלכת ואשת שיחה מרתקת. היא ציידה אותי בטיפים על שימוש נכון בקרמים ואני ניצלתי את ההזדמנות לשאול שאלות מקצועיות שתמיד עניינו אותי במגוון נושאים. ירדנו לפרטי פרטים של תהליכים וזו פעם ראשונה שאני נתקלת בקוסמטיקאית שמבינה בכל כך הרבה נושאים ולא מהססת להתעכב ולהסביר דברים.  

האימפקט של הטיפול מרשים. רק למחרת בערב הרגשתי שהעור שתה לחלוטין את כל החומרים והזדקקתי לקרם לחות. במשך שבועיים לא היה זכר לכהויות מתחת לעיניים  או לאדמומיות בלחיים. אפילו המרקם של העור השתפר ובזכותו מריחת המייקאפ נראתה אחידה יותר!  

צירפתי תמונה שלי ביום החתונה, שלושה ימים אחרי הטיפול. לא הייתי צריכה להשתמש בקונסילר לעיניים ובשביל לקבל מראה זוהר ניסיתי פריימר שקוף וקרם BB . קיבלתי הרבה מחמאות באותו יום.





לק ג'ל של ESSIE



זה נראה כמו לק רגיל, מבריק כמוהו ונשאר 14 יום על הציפורניים מבלי להיסדק. אם פתאום מתחשק לשלב צבע אחר, אפשר למרוח לק רגיל על הלק ג'ל, להסיר אותו באצטון ועדיין הג'ל יישמר.
עם לק ג'ל אפשר לעשות עבודות בית מבלי לחשוש שהצבע יהרס. היתרון הזה מעניק שקט לשבועיים שלמים.
לק ג'ל מתקבל כאשר הולכים לפי השלבים הבאים: חיטוי, שכבת בסיס ומעליה הלק עם צבע, טופ שקוף, חיטוי שני והכנסת כף היד למנורת לד ל-45 שניות.
חיסרון יחיד מצאתי. את כל התכשירים אי אפשר לקנות ולעשות בבית. צריך ללכת למכון שמחזיק את מוצרי ESSIE. כשעברו שבועיים וקצת וביקשתי להוריד את הלק נאלצתי לחזור למכון ושם הורידו לי במהירות את הג'ל במסיר מיוחד. אציטון רגיל לא מדגדג את הציפוי.
הפורמולה של אססי שמה דגש על קרטין וכוללת נגזרות כמו ויטמין B5 שעוזר לשמור על בריאות הציפורן. הטכנולוגיה הופכת לפעילה רק כאשר מנורת הלד מאירה את הג'ל.



מבין 55 גוונים בחרתי צבעי ירוק (זרת), טורקיז (קמיצה) והשאר מנטה. הודות לברק ולגימור החלק שנשאר קבוע לאורך השבועיים, המניקור נראה אטרקטיבי כל יום מחדש ואף אחד לא חשד שזה לא לק רגיל.




אפליקציית MAKE UP GENIUS מבית לוריאל פריז
ראית במגזין מראה איפור מדהים אבל אין לך מושג אם הוא יחמיא לך?
רוצה לנסות מראות איפור שונים אבל לא יודעת איך ליצור אותם?
מסוקרנת לנסות מוצר חדש אבל פוחדת להוציא עליו כסף ואחר כך להתאכזב אם הוא לא יתאים?


זהירות האפליקציה הזאת תשאב אתכן לעולם שכולו יופי.
סלפי מעולם לא נראה מושך כל כך. האפליקציה משתמשת במצלמה של הסמארטפון או הטאבלט והופכת אותה למראה. תוך כדי שאני מחזיקה את המכשיר מול הפנים אני משחקת עם ההצעות השונות.
עומדים לרשותי לוקים מוכנים מראש לפי אירוע או לפי שגרירת לוריאל האהובה עלי ויש את כל צי מוצרי האיפור של לוריאל. אני יכולה לבחור מה שבא לי.

מה מהפכני באפליקציה? היא מזהה תנועות ראש, הבעות פנים ויוצרת הדמיה D3 מושלמת.
על גבי תמונה או באמצעות סרטון אני יכולה להלביש על עצמי מראות שונים ולראות אם הם מחמיאים לי או לא. מומלץ לעשות עיניים למצלמה או להשתעשע עם פרצופים מצחיקים. האפליקציה זורמת עם כל תנועה.

אם אהבתי את התוצאה אני יכולה לשתף אותה בפייסבוק ולראות אילו תגובות אקבל.

את המוצרים שאהבתי, שמרתי באפליקציה לקנייה בסופר פארם. לא הייתי צריכה להסתייע בטסטר או בדיילת כי מראש ידעתי מה אני רוצה.

סרטוני HOW TO בקרוב.
MAKE UP GENIUS מושקת בעברית, ערבית ורוסית. לעת עתה זמינה להורדה בחינם במכשירים נבחרים.




ועד לפוסט הבא אתן מוזמנות לבקרני בפייסבוק או באינסטגרם!  

תגובה 1:

  1. הכנסתי ל- to do list שלי לעשות טיפול עיניים כזה...

    השבמחק