יום ראשון, 9 באוגוסט 2015

נתפסתי מפשפשת עם גברת פין אפ


כמה שנים אחורה, אני נוסעת בשכונה ומגלה שמישהו זרק כיסא מקטיפה ורודה בצורת נעל עקב. הוא היה במצב טוב והתפלאתי איך אפשר לוותר על כזאת אמנות. ישר העמסתי אותו ונסעתי. הכיסא שימח אותי עד שנשבר בקיץ שעבר.
והנה מצאתי את אחיו המנומר ב- 120 שקלים.


שתי חובבות וינטאג' יצאו לסיבוב בשוק הפשפשים. 





אם השם הגר לא אומר לכן משהו, סימן שהפייסבוק שלכן לא מכוון על הרעש הנכון. הגר אחראית לקבוצה "פין אפ הכורדייה- אפנת שנות ה-40' 50' חוזרת למודה!"
מעל 6000 חברות בקבוצה שהוקמה בסך הכל לפני חודשיים בלבד ועוד הביקוש גובר.

את הגר אי אפשר  לפספס. כמורה להיסטוריה היא הולכת עד הסוף עם התשוקה שלה לוינטאג' ונראית כאילו יצאה ממגזין אופנה של שנות החמישים. זה מה שאני אוהבת בה, שהיא מתמסרת טוטאלית לעשייה שלה.
קבוצת הפין אפ מחזירה לבמה את שנות הקסם ואני שתמיד אומרת שהייתי צריכה להיוולד בעשור אחר, מצאתי בקבוצה שותפות שנהנות כמוני מדברים "של פעם".

ההוויה הכללית לא מסתכמת ברגעי נוסטלגיה סתמיים, המורה משקיעה בתכנים חינוכיים. מעמד האישה והעצמה הדדית הם נושאים לוהטים בקבוצה.
כשהכניסה לפין אפ הכורדייה אסורה בפני גברים אפשר לנהוג בפתיחות  ובאמת התקשורת גועשת ולא פעם יש וידויים חושפניים ומרגשים כמו המון גילויי פרגון ואהבה. בכל פעם שאני נכנסת להתעדכן בקבוצה, יש תמיד דברים חדשים להכיר והאווירה שם תוססת ונדירה. לא בכל קבוצה נשית מגיעים לכאלה קשרים קרובים עם בנות שמעולם לא פגשת.


לפני כמה חודשים נתקלתי בתמונות האלו בפייסבוק. לא הכרתי את החנות לפני אבל הסטיילינג ושילובי הפריטים והצבעים הקסימו אותי ולחצתי לייק על העמוד ואפילו סימנתי לפייסבוק שיראה לי כל עדכון אפשרי. הבנתי שמדובר בחנות יד שנייה של פריטי וינטאג' ואמרתי לעצמי שאני חייבת לבקר בה.  LOVE ME TWO TIMES 









כשהגר ואני רצינו להיפגש מחוץ לגבולות הפייסבוק, היה ברור לשתינו שאנחנו הולכות לסיבוב במעוז הוינטאג' היפואי ואני תכננתי מה תהיה התחנה הראשונה שלנו במסלול שוק הפשפשים.

נכנסנו ל- LOVE ME TWO TIMES ומאותו רגע אני לא זוכרת מה קרה. ייתכן שדיברו אלי, יתכן שעניתי אבל אני הייתי בעולם משלי. הרגשתי כאילו אני בחנות ממתקים. הכל קרץ אלי וסיקרן ומשך אותי לגעת ולהסתכל.

יש פעמים שהציפייה למשהו מהנה הורסת את החוויה במבחן המציאות אבל להפתעתי הביקור היה כל מה שקיוויתי ואף יותר. גיליתי חנות שמאגדת בתוכה את כל כיכר המדינה. מה לא מצאתי שם,
Jean Paul Gaultiern, DSQUARED2, Christian Lacroix, KENZO, GIVENCHY, CHLOE, Moschino ,Christian dior וחברים.

הבגדים תלויים על קולבים, מכובסים או אחרי ניקוי יבש. מבחינת נראות הם במצב כללי טוב פלוס. ממש לא צועקים "יד שנייה". כל פריט נושא תגית מפוצצת ומפוסל בסגנון ששמור רק למותגים יוקרתיים, כזה שתמיד יהיה רלוונטי. כשמשהו מיוחד הוא לעולם על-זמני.

אוצרות שמביאים איתם היסטוריה מכל מיני תקופות והכי חשוב "יש רק אחד כזה". מדדתי כמה פריטים ובאמת שהיה לי קשה לבחור כי רציתי את הכל אבל את מה שלקחתי תוכלו לראות בפוסטים הבאים.




מחיר האינדיבידואליות: עד 500 שקלים לפריט. 
שורה תחתונה: אם גלית הבעלים תמשיך ללקט פיסים כאלה במחירים נגישים, אני צופה לה עתיד מזהיר כמו השכנה המפורסמת שלה "לוני וינטאג'".


 LOVE ME TWO TIMES 
יועזר 9 יפו 
10.30 -18.00
גלית 0522594396



הגר ניסתה לעשות לי "ויקטורי רול" לתמונה אבל היא לא לקחה בחשבון ששיער ג'ינג'י זקוק לכמות מכופלת של סיכות והויקטורי לא עמד בעומס. החולצה שלי, גם השרשרת. החצאית חזרה איתי הביתה.





בסוף שברנו את הקרח אצל לוני וינטאג'





בסך הכל היה לי יופי של דייט 

ועד לפוסט הבא אתן מוזמנות לבקרני בפייסבוק או באינסטגרם!  

2 תגובות: