יום רביעי, 29 באפריל 2015

חמישה דברים שאותי משמחים


הדברים שאותי משמחים הם לא רק שיר ממחזמר אהוב אלא כמה דברים טובים שחוויתי ורצתי לספר.



אתחיל בהודעה לאספני Ray-Ban.
להחזיק במשקפי ריי באן זה כמו לעשות קעקוע. ברגע שהתחלת עם אחד, מתחשק לך עוד. החשק הזה בא לידי ביטוי בקולקציות נרחבות של משקפי שמש וראייה במחירים יותר אטרקטיביים תחת מתחמי הפופ אפ שהקימה אופטיקנה במבחר קניונים. חפשו דוכן אדום בקניוני עזריאלי השלום, רחובות, מודיעין, מלחה, גראנד קניון חיפה, אבנת פתח תקווה, קניון חיפה, קניון רמת אביב ודיוטי פרי.
אני חובבת את הדגם המתקפל שנכנס לתוך קופסה קומפקטית שנכנסת לכל תיק. הגמישות של הדגם מרשימה ועם זאת עמידה כמו שאר הריי-באנים. חבל שהסוג הזה בדרך כלל נטמע בנוף של שאר הדגמים הצבעוניים ורק מי שמכיר או ששמע על הפטנט מבקש להתנסות.





מראה איפור חביב עלי ביותר הוא עיניים טבעיות ושפתיים בולטות.
2 יתרונות בולטים לצלליות של חברת ג'ייד: אחד הוא הפיגמנט העשיר ושני, לא משנה עד כמה חם ולח, הצלליות מחזיקות מעמד. המארז  BEIGE GLAMמסדרת IDYLLIC SOFT SATIN EYESHADOW PALETTE מכיל 4 גוונים עדינים שנותנים טון קליל לקיץ.  בעזרתם אפשר להרכיב מראות שונים כיד הדימיון. בתוך קופסה שחורה ומבריקה כשל קופסת הפתעה, מיקמו את הצלליות במרחק מה זו מזו וכך הן אינן מתערבבות. הסידור הזה מאפשר לקחת הצלליות מחוץ לבית ועל נוחות השימוש במברשות רטובות ויבשות כאחד. 129.90 שקלים.

צלליות נוספות של ג'ייד שכדאי להתעכב עליהן שייכות לסדרהCRYSTALLIC LUMINOUS SILKY EYESHADOW . מדובר ביצירת אמנות מתוכשטת במיוחד. הורד משורטט במדויק בזוויות ובפרטים קטנים. כל כך יפה ואסתטי שזה רעיון נהדר למתנה.
הסומק שמזכיר לי חלום ורוד על תיק שאנל:
 IDYLLIC SOFT SATIN BLUSHבגוון TENDER PLUM NO.7



הגיבור התרבותי החדש הוא רובין הוד מודרני. הוא זה שמוכן לוותר על רווחים פוטנציאליים בתמורה להנגשת שירותים לקהל הרחב. כששמעתי לראשונה על המספרה 100MEMET היה לי חשוב להגיע ולראות בעצמי במה מדובר. טיפולים לשיער במאה שקלים?! איפה נשמע דבר כזה?! מהפכה.
למרות שקבעתי תור, בנות לא הפסיקו להגיע. בוגרשוב תחת מתקפה.
אלדר קיצר לי את הפוני שבינתיים ארך והפריע לי בעיניים, קיצר קצוות, דירג את השיער באופן מחמיא, פינק באומברה ולבסוף ארז הכל בפן גלי שהחזיק מעמד חמישה ימים. החשבון: 250 שקלים. 100 שקלים לתספורת+ 100 שקלים לאומברה+ 50 שקלים לפן.

ב- 100MEMET עובדים מעצבים מוכשרים בעלי ניסיון שמציעים החלקה, גוונים, צבע, תוספות שיער, תסרוקות לאירוע ועוד במאה שקלים לטיפול. המלצתי לחברה לבוא להתנסות והיא מצידה הפסיקה לצבוע בבית ומתייצבת במקום כל שלושה שבועות.
בוגרשוב 37, תל אביב. 03-544-5650





ספריי ברק לעיצוב מבית Moroccanoil
לפני חדר כושר, בימים של רוחות או לחות, או כשאני נאלצת להיעדר שעות רבות מחוץ לבית, הספריי הזה מקל עלי את סידור הפוני. הוא עמיד ביותר ולא יוצר מראה מאט/ תחושה דביקה אחרי שהוא מתייבש. להיפך, הוא שומר על הברק, השיער רך והריח שהספריי משאיר אחריו......התמכרות.
 330 מ"ל, מכיל שמן ארגן.





הקולקציה החדשה של Havaianas מבשרת על על כל הטוב בקיץ. מהדפסים מנומרים, פסים, נקודות, פרחים, תחרה, משחקי צבעים ועד קישוטי סברובסקי וניטים. עיצובים שמחים בנוחות המוכרת.
מחירים לצרכן: החל מ- 50 עד 130 שקלים.

להשיג בחנויות "הוויאנס": דיזינגוף 81 ת"א, שינקין 14 ת"א, קניון הזהב ראשל"צ, קניון בת-ים, אייס פארק אילת, קניון מלכת שבא. גם ברשתות "מגה ספורט", H&O, ספורט ורטהיימר, הוניגמן ילדים ,TNT  והמשביר לצרכן.  





ועד לפוסט הבא אתן מוזמנות לבקרני בפייסבוק או באינסטגרם!  

יום שלישי, 14 באפריל 2015

קרייזי קייץ ליין


קמפיין הקיץ של רשת "CRAZY LINE" צולם עם גלית גוטמן ברומא תחת הסלוגן: celebrate life.

הפרזנטציה נערכה בלב שכונת פלורנטין בתל אביב בבית קרנדג'י. הבית הוקם בשנת 1928 והוא מעוצב באלמנטים קלאסיים שהובאו ממבנים עתיקים בצרפת, בבלגיה, בספרד ובאנגליה – החל מקיר לבנים אדומות הנפרש לאורך החלל כולו, דרך חלונות מקושתים, דלת עץ עתיקה בכניסה, הריצוף שבחצר ועוד.
הריהוט העתיק מעץ ויצירות האמנות שמפוזרות בחלל העניקו אווירה קסומה ומיוחדת לסטייל הרומי.

אני מזמינה אתכן לראות ביחד איתי את תצוגת הקולקציות שהוגשה באופן מוקפד ומלא אהבה.
זה התחיל מהגשת כיבוד בסגנון המזרח הרחוק בצלחות קטנות שפוזרו באופן סימטרי על השולחן והמשיך בתפזורת הבגדים בפאטיו לפי צבעים. סידור התכשיטים ביחד עם כובעי קש ותיקים צבעוניים סיפר סיפור כללי שאפשר להתאים לו בגדים כיד הדמיון. ניכר שהארגון נעשה מכל הלב.  
















כל מה שגלית גוטמן לובשת בפרסומת נראה מזמין וקורץ. זה שווה ערך לטענה שכל מה שגלית תשים על עצמה ייראה טוב. שמתי עין על גלביה רקומה בצבעי לבן ואדום. התרשמתי לטובה מקולקצייתNatural  שעשויה מחומרים טבעיים בשטיפות עדינות. השמלה הירוקה שחושפת כתפיים קוראת בשמי. חובבות השחור לבן ימצאו הרבה הדפסים ושילובים קלאסיים מנצחים.
טווח מידות 40-52  קולקציית הביגוד- 139.90-329.90 ₪  קולקציית אביזרים- 59.90-299.90 ₪    http://www.crazyline.com/

 ועד לפוסט הבא אתן מוזמנות לבקרני בפייסבוק או באינסטגרם!  


יום ראשון, 5 באפריל 2015

נבחרת בקרת הנזקים לאחרי החג


כל כך חיכיתי להגיע לרגע הזה, להיות אחרי החג.
מצחיק לחשוב שפעם הייתי מתבאסת מהמחשבה שעלי לנקות את הבית באופן יסודי. זה היה מרגיש כמו עול גדול. היום זה כבר בא לי בטבעי. עובדה- אני מנקה לבד מבלי עזרה של אף אחד ואני נהנית. אם אני מפנה זמן במיוחד לניקיונות ותיקונים לבית, אני עושה את זה על הצד הכי הכי טוב ומשקיע שלי. ברגע שהניקיונות מסתיימים והסדר שוכן בממלכה, ההרגשה הכיפית של החג מחלחלת ומפנה רגשות עכורים.

קיבלתי עצה טובה מחברה שמתעניינת בתורת הנסתר. היא אמרה לי להדליק נר ריחני בחדר בכל פעם שאני רוצה לשנות אווירה או לשקוע במחשבות. הנר, היא הסבירה, יפיץ אור ויסלק אנרגיות שגורמות למתח.

נתקלתי בסופר פארם בנר מחליף צבעים של איירוויק במחיר מבצע 20 שקלים במקום חמישים. המוצר החמוד הזה גם יוצר מצב רוח רומנטי וגם דואג לריח חגיגי של וניל. אווירה טובה ונעימה כפליים.




היו לי שבועיים לחוצים ועכשיו כשהחג עבר ואפשר שוב לנשום, אני מחזירה לגוף שלי אהבה ופינוקים כאות תודה על המאמצים שהשקענו.

רגליים- קרם לשיקום מיידי לעור יבש של שול
54.90 שקלים ל-60 מ"ל. במילה אחת: מצוין. מקיים את ההבטחות ללחות לחות לחות. נותן תמורה מלאה בעבור המחיר.




SKIN FOOD של WELEDA
חברת WELEDA  היא החברה הגדולה בעולם לייצור מוצרי טיפוח צמחיים ואורגניים. היא מפוקחת ומאושרת על ידי תקן NATURE שהוא תקן האיכות המחמיר ביותר למוצרי קוסמטיקה צמחיים העושים שימוש במרכיבים ממקור אורגני.

בכמה מילים: מוצר רב תכליתי. חובה בכל בית.

הפורמולה של הסקין פוד מכילה שמן חמניות, שקדים, אמנון ותמר, קמומיל ורוזמרין. ללא חומרים משמרים, ללא חומרי צבע וריח מלאכותיים ואינו נוסה על בעלי חיים.
זהו קרם שמיועד לכל מטרה ולכל איזור בגוף שסובל מיובש. מגן על העור מפני יובש כרוני ועקשני שלא עובר בקלות. עם זאת, לא הייתי ממליצה למרוח אותו על הפנים שכן הוא כבד ושומני מדי לעור העדין של הפנים.

מדובר בטיפול אינטנסיבי ומרגיע לעור סדוק כמו מרפקים, כפות ידיים וכפות רגליים. זאת פעם ראשונה שאני משתמשת במוצר של החברה ומרוב שאני מרוצה מהתוצאות, אני מסוקרנת לנסות מוצרים נוספים של WELEDA.

65.90 לתכולה של 75 מ"ל. להשיג בחנויות טבע כמו "אניס", "עדן טבע מרקט", "קסטל" ו"ניצת הדובדבן" וברשתות הפארם (במחלקת הטבע).
בחודש אפריל ינתנו 30% הנחה על הסדרות לטיפוח עור הפנים (ניקוי, איריס, ורד הבר, רימונים ושקדים), סדרת הטיפוח לגבר וסדרת הרימונים לעור הגוף.




ניקוי עור הפנים-  Rice Exfoliatorשל ג'יג'י מעבדות קוסמטיקה.

במילה אחת: ג'נטלמן. קשוב לבעיותייך, לא מפריע ולא מזיק.

פילינג המשלב אבקת אורז, שיבולת שועל וחומצה סליצילית לניקוי עדין של עור הפניםEster C Daily Rice Exfoliator פועל כסבון ומנקה לכלוך וכפילינג עדין להסרת תאים מתים.    

Ester C הוא נגזרת של ויטמיןA  המופקת מגלעין המשמש שאינה גורמת לגירויים.

הפילינג מתאים לכל סוגי העור. לערבב כמות קטנה עם מים, למרוח על הפנים, לסבן ולשטוף מיד. אני משתמשת במוצר על בסיס יומי, בוקר וערב ולאחריו קרם לחות. המוצר מתאים לכל סוגי העור לשימוש יומיומי.278 שקלים ל- 200 מ"ל. להשיג אצל קוסמטיקאיות ומכוני יופי.



ועד לפוסט הבא אתן מוזמנות לבקרני בפייסבוק או באינסטגרם!